شناسه خبر : 34620
چهارشنبه 30 ارديبهشت 1394 , 14:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کسی با عکس شهدا مشکلی دارد؟

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در نشستی خبری با اشاره به این که برخی عکس شهید را به بهانه این‌که سازه شهر را خراب می‌کند، از معابر بر می‌دارند، گفت: اگر در خیابانی عکس شهیدی به دستور مسؤولی پاره شود تا عزل او پیش می‌روم و کوتاه نخواهم آمد.

 به گزارش ساجدنیوز،به مناسبت میلاد حضرت ابالفضل العباس(ع) و بزرگداشت مقام جانباز و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب، نشست خبری همایش 10 هزار جانباز استان قم با سخنرانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، در اداره کل این بنیاد در قم برگزار شد.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ابراز داشت: امروز شاید افرادی باشند که درباره نصب کردن تصاویر شهدا شیطنت کنند؛ شهید نهالی است که اقتدار آن برای همه است؛ ما نمی­توانیم در برابر خواسته خانواده شهدا کوتاه بیاییم.

 

هاشمی درباره اتفاقات اخیر مبنی بر نصب تصاویر شهدا در خیابان­های شهر گفت: اگر در خیابانی عکس شهیدی به دستور مسؤولی پاره شود تا عزل او پیش خواهم رفت و کوتاه نخواهم آمد؛ برخی عکس شهید را بر می­دارند و می­گویند که سازه شهر خراب می­شود؛ باید چنین افرادی را به جای خود نشاند و چه طور جرأت می کنند­ که چنین حرفی را بر زبان جاری کنند.

 

وی افزود: احدی حق ندارد عکس شهید را پاره کرده یا از خیابان­ها بردارند و باید خجالت کشید که عکس تبلیغات پفک و غیره در تمام خیابان­های شهر نصب می­شود و به عکس شهدا که می­رسد، ایراد می­گیرند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: مراجع عظام تقلید بر نصب تصاویر شهدا در سطح شهر تأکید دارند و بیاناتی را در این خصوص فرموده اند؛ برای ترویج ایثار و شهادت از هیچ چیزی دریغ نخواهم کرد.

 

امروز هر چه داریم به برکت روحیه ایثار و فداکاری است

هاشمی با بیان این که تحولی که امروز با نصب عکس شهدا شده است، باید ادامه یابد تصریح کرد: هر کسی که در مواجهه با مقام شهدا تخطی کند، باید با او برخورد شود؛ امروز هر چه داریم، به برکت روحیه ایثار و فداکاری است.

وی اظهار داشت: کسی که گرد و غبار جبهه را به خود ندیده است، نمی­تواند برای ما تصمیم بگیرد؛ کسی که با خون شهدا مشکل دارد، بداند که این میز و صندلی­ها به برکت خون شهدا است.

 

 

اینستاگرام
عکس شهدا را می بینیم اما عکس شهدا عمل می کنیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi