شناسه خبر : 34622
چهارشنبه 30 ارديبهشت 1394 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زبانی که دشمن می فهمد

قصد داریم با زبان سلاح با دشمن روبرو شویم تا برایشان قابل فهم باشد
 
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان با زبان سلاح بیشتر آشنا هستند و ما هم قصد داریم با همین زبان با آنان روبرو شویم، تاکید کرد: سلاح سپاه برای عدالت خواهی و ظلم ستیزی بکار می رود.
قصد داریم با زبان سلاح با دشمن روبرو شویم تا برایشان قابل فهم باشد

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب، در آستانه روز پاسدار و همچنین سوم خرداد سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر، صبح امروز (چهارشنبه) مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

در این مراسم سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هدف از ارتقای سطح آمادگی‌های همه جانبه سپاه را دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن دانست و تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درک شرایط محیطی انقلاب اسلامی و تقابل دو جبهه مستضعفین و مستکبران به دنبال تولید قدرت روزافزون درونی با تکیه بر معنویت، ایمان، عقلانیت و هوشمندی و استفاده از فناوری‌های دفاعی و امنیتی و بروز رسانی تاکتیکهای نبرد نامتقارن است.

سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه سلحشوری جزئی از پاسداری است، افزود: پاسداری انقلاب اسلامی در برابر دشمنان در سایه برق شمشیرهایمان و قدرتِ ایمان و فناوری‌هایی است که توازن وحشت و خطر را برای دشمنان برقرار می سازد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان با زبان سلاح بیشتر آشنا هستند و ما هم قصد داریم با همین زبان با آنان روبرو شویم، تاکید کرد: سلاح سپاه برای عدالت خواهی و ظلم ستیزی بکار می رود.

سردار دریادار پاسدار مرتضی صفاری فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) نیز گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات علمی و فرهنگی این دانشگاه بیان کرد.

در این مراسم دو تن از فرماندهان، دو تن از اساتید و پژوهشگران و نماینده دانش آموختگان و دانشجویان نمونه دانشگاه امام حسین(ع) هدایای خود را از دست فرمانده معظم کل قوا دریافت کردند و نماینده دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) نیز مفتخر به دریافت سردوشی شد.
اجرای طرح «شجره طیبه» از جمله برنامه های مراسم امروز میثاق پاسداری دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (ع) بود.

همچنین در این مراسم، دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین(ع)، نمایش رزمی اعتماد به نفس را اجرا کردند.

در این مراسم، یگانهای حاضر در میدان از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi