شناسه خبر : 34627
پنجشنبه 31 ارديبهشت 1394 , 08:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دریاچه خلیج فارس میزبان

تجلیل از قهرمانان عملیات بیت المقدس

 

به گزارش تسنیم، همزمان با سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، دومین «همایش شکوه، ایثار آیین تجلیل از قهرمانان عملیات بیت المقدس» برگزار می‌شود. در این همایش که با حضور فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسئولان شهرداری منطقه 22، نماینده بنیاد شهید منطقه و پیشکسوتان عملیات فتح خرمشهر برگزار می‌شود، طی آیینی ویژه از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس و هم چنین پیشکسوتان حماسه آفرین ارتش جمهوری اسلامی در این عملیات تجلیل خواهد شد.

امیر سرتیپ دوم گلفام رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس ارتش و امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره ابعاد و اهمیت عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر سخنرانی خواهند کرد. مرور خاطرات جنگ به روایت قهرمانان عملیات بین المقدس از دیگر بخش‌های این همایش است و طی آن سرهنگ رفیع غفاری معروف به شکارچی تانک که در دوران دفاع مقدس 200 تانک را منهدم کرده است، امیر سرتیپ مسعود بختیاری طراح عملیات بیت المقدس، امیر سرتیپ پورداراب فرمانده یکی از چهار قرارگاه عملیاتی بیت المقدس در فتح خرمشهر، و سرهنگ علیرضا قمری فرمانده گردان پادگان دژ خرمشهر، فرازهایی از جنگ و دفاع و فتح خرمشهر را روایت خواهند کرد.

در این همایش جلد اول کتاب «دشمن پشت دروازه‌های شهر» برگرفته از خاطرات سرهنگ علیرضا قمری فرمانده گردان پادگان دژ خرمشهر در دفاع 34 روزه از خرمشهر نیز، با حضور رامین ابدالیان نویسنده کتاب، رونمایی خواهد شد.

علاوه بر همایش شکوه ایثار که روز سوم خرداد برگزار می‌شود، نمایشگاه آثار مکتوب دفاع مقدس، آثار حجمی، تسلیحات نظامی و نمایشگاه نگاه گذر از وقایع خرمشهر از ابتدای تسخیر تا آزادسازی و هم چنین مسابقه و نمایشگاه نقاشی کودکان درباره دفاع مقدس، به مدت سه روز از94/3/2 از ساعت 17 الی 22 در محوطه دریاچه شهدای خلیج فارس میزبان شهروندان است.

 

 

اینستاگرام
سلام ، با تشکر از مجریان برگزاری اینگونه مراسمات همانگونه که مستحضر میباشید اینجانب در عملیات فتح خرمشهر بعلت اصابت ترکش و موج انفجار مجروح شدم. ایکاش در کنار اینگونه مراسمات و خوشحالی و شیرینی خوران و بریز و بپاش برای قهرمانان فتح خرمشهر قدری به فکر ناتوانان جانبازان محترم و گمنام و بی نشان این عملیات غرور آفرین باشید. شایان ذکر است از شش مجروحیت لاعلاج تا این تاریخ چهار مجروحیت وفق قوانین و ضوابط ضمن طی کردن هزاران مرتبه هفت خان تایید شده اما پرونده جانبازی در پیچ و خم امور اداری و قوانین سی سال گذشته تا حال همچنان پیچ و تاب میخورد تا درد مظلومیت و رنج محرومیت بجای درمان رایگان و تجلیل نصیبمان شده است. قدرشناسی از جانبازان فتح خرمشهر پیشکش شما فقط مرحمت فرموده مشکلات درمان را که از بدیهی ترین وظایف قانونی و تکالیف شرعی مدعیان حکومت اسلامی میباشد انجام دهید و از هرگونه کارشکنی ، ضدیت ، بهانه های بنی اسرائیلی و مشکلات پیچ و خم اداری خودداری کنید زیرا علاوه بر اینکه مدیون هستید بشدت زیر بار اقساط وامهای دریافتی بابت درمان و تامین هزینه های بیمارستان و داروهای گران قیمت سالهاست کمر خم کرده ایم. از اطلاع رسانی مدیریت محترم سایت مقدس فاش نیوز که بارها حجت را بر مسئولین مدعی مسلمانی و نان خوران سفره زخمها و جراحات جانبازان تمام کرده نهایت تشکر و قدردانی داریم زیرا در این دنیا و قیامت نمیتوانند بگویند اطلاع نداشتیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi