شناسه خبر : 34641
شنبه 02 خرداد 1394 , 09:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همه ما را یادشان رفته

جعفری- خدمت ارواح طیبه امام راحل وهمه شهدای انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی, آنگه که طبل جنگ نواخته شد، عده ای پنجره ها رابستن. دروقت تقسیم غنایم به ماپیوستند,خوشابه حالتان ای شهدای والا مقام! حکمت خداوندبراین بود منتخبین به سوی حق تعالی عروج کنند و امثال ماهابمانیم و در موضع متفاوت مبارزه کنیم.

  امروز به بهانه سریع القلم بودن و ژست روشنگری و ترویج افکار شیطان پرستی و آزادی یواشکی و هزاران افکارمسموم دیگر عزم خود را جزم نموده تا فرزندان وآینده سازان این مملکت را از اعتقادات دینی و اسلامی جدا سازند. امروزصدای مبتذل آهنگ های رپی آنچنان بالاست که شنیدن وصیت شهیدکاظمی و باکری و ورمقانی این چمران و... به گوش نمی رسد. امروز به بهانه ایجادفرهنگ خشونت مشخصات خیابان ها وکوچه ها را ازنام شهدا به ژاله, ژکیلا و پریسا تغییر می دهند, امروز اگربرای دفاع ازخود و طرح دعاوی به دادگاه بروید اگرقاضی محترم بداند که ایثارگر وجانباز هستی ضمن اینکه اشد مجازات را برایت منظور می کند درحضور حضار عمدا" حرمت شکنی می کند تا هیچ وقت اسم ایثارگر رابه زبان نیاوری, دراین عصر صداقت و روشن بینی جایش را به چاپلوسی و بله قربان گویی داده است.

  امروز اگه فرزند یک خانواده ایثارگر بخواهد دریک اداره یاسازمانی استخدام شود باکارشکنی وتهمت و بدنام کردن آن روبرو می شود مبادا یک دلسوز و انقلابی با اشتغالش درفلان بانک واداره مانع باندبازی و اشرافی گری مسئولینش شود, امروزچنان درجامعه و انظار و افکار عمومی سم پاشی شده و شبهه افکنی که یک جانباز یابازنشسته نظامی چک سفیدامضاء می گیرد اماحقیقت را نمی دانند به خدای احد و واحد حقوق ۹۵ درصد ازهمین پیشکسوتان ازحقوق یک بازنشسته کارگر معدن کمتراست وهنوز معوقات قانونی بیش ازده سال است پرداخت نشده است.

  درهیچ کشور وحکومتی همچون ایران درحق نظامیان وبه تعبیری کهنه سربازان به این ظلم وبی حرمتی نشده ونمی شود. و درپایان اینهمه قانون شکنی و بی احترامی ماحصل برنامه خائنین ونفوذیانی است که باهدف دوره کردن افراد ارزشی ودلسوز وفادار به انقلاب و مقام معظم رهبری است, پس ای مسؤلین هوشیارباشید نگذارید این انقلاب به دست نااهلان ونامحرمان بیفتد.

اینستاگرام
از زمین جثه کوچیک پسرش رو
بلند کرد!!
پسرک شیطنت کرد
پرید بغل بابا..
آروم گفت;
منم بزرگ میشم شمارو بلند
میکنم از رو زمین..
بیست سال بعد پسر تونست پدر رو
بلند کنه..!
پدر سبک بود..
به سبکی یه پلاک و چند تیکه استخوان...
بیاید لاقل خودمان از یکدیگر یاد کنیم
سلام به برادر عزیز جعفری
ممنون که از نظامیان و کهنه سربازان دلشکسته فرمودید . من از بیگانگان هرگز ننالم ....
که بامن هرچه کرد ان اشنا کرد.... اری همرزمانی که اکنون در راس امور هستند و درایثارگران و مجلس و دولت اکنون مشغول خدمت هستند اینها چگونه مارا فراموش کرده اند .... تقاضای بنده اینست که تا دیر نشده جانبازان و ایثارگران را دریابید .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi