شناسه خبر : 34642
یکشنبه 03 خرداد 1394 , 10:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر جانباز ناصر ربانی/تصاویر و فیلم

وقتی خبر دادند حاج ناصر ربانی به کما رفته است، اندیشیدیم که با وجود آنهمه درد و رنج چقدر این روزهای آخر غریب تر شده است.

فاش نیوز- وقتی خبر دادند حاج ناصر ربانی به کما رفته است، اندیشیدیم که با وجود آنهمه درد و رنج چقدر این روزهای آخر غریب تر شده است. وقتی به عکس هایش در آی سی یو نگاه کردیم، آرامش را در چهره اش دیدیم که غصه ها و درد ها را خسته کرده بود و سکینه ای بر وجودش غالب بود که باور کردیم دل کنده و باور کردن پروازش دور از نظر نبود!

 پرواز مظلومانه حاج ناصر ربانی که  دل همه دوستداران و آشنایانش را در این روزهای شادی آتش زد، حال و هوای غریبی را ایجاد کرد. مراسم تشییع حاج ناصر که با روز ولادت امام حسین  سرور و سالار شهیدان همزمان و مصادف شد، شادی این روزها را به کام همه داغداران او تلخ کرد و با حضور تعدادی از جانبازان دیروز جمعه در بهشت زهرای تهران برگزار شد و جان زخمی حاج ناصر برای همیشه در خاک آرام گرفت و روحش به یاران شهیدش پیوست.

download

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
شعر از جانباز عزیز بهروز ساقی
"هست" و"بود"ش را نمی دانم

فعل حق را صرف کردن کار هرکس نیست

فعل حق را با امید وآرزو

با دعا واستغاثه

می شود ترکیب کرد

با دعا حتی خدا را هم که قهار است

سوی رحمان و رحیمی می توان ترغیب کرد

ای خدا دستم بگیر ودست لرزان دعایم را نگیر ازمن
وچه خلوت و غریب ....!
با سلام تبریک ایام مبارک دوستان متاسفانه باخبر شدیم کمتر از چند روز حال جانباز گرامی حاج رضا شرفخانی بشدت خراب و دوباره ایشان را در بیمارستان رضوی مشهد بستری نمودند امید است جناب آقای ساقی گزارشی در خصوص این برادرقلم بدست ومنتقد بنیاد تهیه وارإه دهی البته سایت شهدا مطلبی در این خصوص ذگر نمودنند
روحش شاد و قرين رحمت الهي باشد همه شهدا هر لحظه حاضر و ناظر هستند و روح ملكوتي اشان همواره نظاره گر است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi