شناسه خبر : 34647
شنبه 02 خرداد 1394 , 10:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قدردانی از جانباز در خندوانه!

محرم- برنامه خندوانه که مدتی ست مهمان خانه های همه شده و هر شب شادی را به خانه ها می آورد، امسال هم در شب ولادت حضرت ابالفضل و روز جانباز، کار قشنگی کرد که قابل ستایش است. هرچند به نظر نمی رسد که رامبد جوان یک فرد خیلی مذهبی باشد، اما اخلاق مداری او و در اصل بینش خوب و درست او باعث شد که امسال هم برای سال دوم در روز جانباز از این قهرمانان دفاع مقدس یاد کند.

 شب قبل یعنی شب ولادت حضرت ابالفضل میهمان ویژه برنامه خندوانه یک جانباز ویلچری دوپا قطع و نابینا بود. از ابتدای برنامه که با تشویق و احترام حضار و مجری توانمند برنامه شروع شد، جانباز حسین صفری حقیقتا" به عنوان یک الگوی ایمان و اسوه امید و موفقیت در بالای سن روی چرخ و با آرامشی زیبا نشسته بود. او از دوران کودکی و نوجوانی، نحوه ورودش به جبهه و مجروحیتش تعریف کرد. از شوخی هایی که در لحظه مجروحیتش با هم رزمانش می کرد و از شهادت دوستانش جلوی چشمش صحبت کرد و به زیبایی آن اراده آهنین و وجود خستگی ناپذیر را به عنوان یک جانباز قهرمان به جوانان و همه حضار و بینندگان نشان داد.

 مایه بسی افتخار بود که او با وجود آنهمه مجروحیت، هیچ محدودیتی را نپذیرفته بود و فعال و کوشا، باانگیزه و امیدوار به فعالیت های اجتماعی، ورزشی و ... می پرداخت. و اینجا باید به انتخاب و نیت مجری توانمند خندوانه تبریک گفت که چنین الگویی را که مایه افتخار همه است دعوت کرده و به غیر از قدردانی و احترام و یادآوری مقام ارزشمند او، خیلی از غافلان را به یاد وظایفشان انداخت. کسانی را که خیلی بیشتر از یک تهیه کننده برنامه طنز، در مقابل جانبازان مسئولیت دارند.

اینستاگرام
با سلام

واقعیت تلخی است آن هم اینکه آنان که داعیه خدمت و وظیفه خدمت به ایثارگران را دارند کمتر از عموم مردم بفکر هستند . حتما برای تمام دوستان ایثارگر بارها پیش آمده که مورد تکریم از کسانی قرارگرفته اند که حتی فکرش را هم نمیکردند اما حقیقت تلخ همین است . وجدانهای پاک همیشه درست ترین تصمیمات را میگیرند . ورامبد عزیز ازهمین پاک سرشتان است . احسنت به روح بزرگش
همیشه کسانی از ما به راستی یاد میکنند که ادعایی ندارند واهل تظاهر وریا نیستند رامبد جوان نشان داد که برای تجلیل از جانباز نیازی به بوق وکرنا وهیاهو نیست بلکه باید با ایثارگر ورزمنده صادق بود وسرادر صفری جانباز عزیزچه زیبا جواب سئوال جوان را داد که اینجا یکصدم مردم المان به ایثارگران هم احترام نمیگذارند رامبد جوان ما دوستت داریم بخاطر صداقت وبی ریا بودنت ممنون که از ما یاد کردی در روزگاری که زود از یاد میبرند رشادت ها را.
سلام ، واقعا جای تشکر دارد از کسانی که انتظار نیست اینطور اقدام کنند اما کسانیکه موظف و حقوق بگیر جهت این اقدامات هستند متاسفانه بر کارشکنی و ضدیت با جانبازان اصرار دارند. نمیتوانیم بگوییم رامبد جوان گرایش مذهبی ندارد زیرا تجلیل از جانباز ابتدا جنبه ملی دارد سپس مذهبی میباشد لذا کارشکنی در امور جانبازان ابتدا مترادف با خیانت به میهن سپس مهر دنیا پرستی بر پیشانی عوامل ضد مذهب است.
فاش نیوز جان!
منصفانه نیست که نظراتی را که با سلیقه و تصور و تفکر شما مغایر است درج نمی کنید.
به عقل و شعور مخاطب احترام بگذارید نترسید عقل و قضاوت جمعی اشتباه نمی کند.
مدتی است که از طوطی کوتوله خبری نیست؟ چرا؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi