شناسه خبر : 34650
شنبه 02 خرداد 1394 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش تصویری مسابقه فوتبال دستی جانبازان نخاعی

گزارش تصویری از مسابقات ورزشی جانبازان که به مناسبت روز جانباز در تهران برگزار گردید.

جانباز مهدی اسدزاده - به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) ، انجمن جانبازان نخاعی  با همکاری ومشارکت شهرداری  منطقه 2  تهران و اداره تربیت بدنی شرکت مخابرات استان تهران روز پنج شنبه مورخ 31/2/94 در مجموعه ورزشی مخابرات واقع در ستارخان ، اقدام به برگزاری اولین مسابقه فوتبال دستی جشنواره ورزشی میلاد قمر بنی هاشم (ع) به مناسبت بزرگداشت هفته جانباز نمود.

این مسابقه  ویژه جانبازان نخاعی استان تهران برگزار که جانبازان نخاعی علی رغم مشکلات جسمی و حرکتی جهت شرکت در مسابقه و تازه کردن دیدار با یکدیگر حضور یافته بودند  .

ورزشکاران جانباز در مسابقه مذکوردر دو کلاس انفرادی و تیمی به رقابت پرداختند که با توجه به حضورکثیر جانبازان، مسابقه در دو گروه الف و ب پیگیری و در پایان مسابقه به نفرات برتر به شرح ذیل جوایزی از سوی برگزار کننده گان مسابقه اهداء گردید.

لازم بذکر است جهت تشویق و ترغیب جانبازان و اهداء جوایز ، مسئولین محترم شهرداری آقایان قاضی (مدیر محترم حوزه اجتماعی) و قورچی یان (مدیرمحترم تربیت بدنی ناحیه یک شهرداری منطقه دوتهران) در مراسم حضور داشتند.  

 امید است ان شاء اله با برگزاری چنین مسابقاتی ، شاهد نشاط و سلامتی جانبازان عزیزباشیم.

نفرات برتر به ترتیب اول تا چهارم

کلاس انفرادی گروه(الف):آقایان :سید مصطفی حدادی – مصطفی مسعودی – رضا شهبازی – مجتبی بختیاری

کلاس انفرادی گروه(ب) :آقایان : سید محمدرضا طباطبایی – عباس مه آبادی – محمدرضا آفرین – هادی خاجی

در این کلاس به جانباز آقای محمد صمدی بعنوان ورزشکار با اخلاق هدیه ویژه ایی اهداء گردید.

کلاس تیمی گروه (الف) :تیم مدافعان حرم (آفرین ،شهبازی) –  پرسپولیس (فرج نیا ،مه آبادی) – شهدای شهرداری (مسعودی،عسگری) – نفت تهران (مجتبی و علی مرتضوی- پدر و پسر)

کلاس تیمی گروه (ب) : شهید بهشتی (بختیاری،طباطبایی)-  شهدای قهرمان (فتوحی،اسدزاده)- پرسپولیس قهرمان(سیاح ،حدادی) – جانبازان خوشتیپ(مهری،زمانی)

در این کلاس به تیم پیروزی(محمد و علی خردمند- پدر وپسر) بعنوان تیم با اخلاق هدیه ویژه ایی اهداء گردید.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
منهم در این مسابقه شرکت داشتم و مسابقه مفرح و شادی برگزار شد و دست مسئولین برگزار کننده درد نکند علی الخصوص شهرداری منطقه 2 که برای این مسابقه زحمت کشیده بودند. یکی از موارد جالب این مسابقه حضور چهره های جدید جانبازان در این مسابقه بود و همچنین حضور تعدادی از جانبازان آسایشگاه امام و شهید بهشتی در مسابقه بود که شور و هیجان مسابقه را دو چندان کرده بود و حضور آقای مهدی زمانی قهرمان تیراندازی با اسلحه که دارای عناوین جهانی و آسیایی میباشند که باعث مزین شدن مراسم شده بود.
دورد
دست شما درد نکند اسوه مقاومت ای جانباز نستوه
حاج مهدی اسدزاده. با این همه پشتکا
میشه خواهش کنم جانباز اسد زاده رو با تصویرش معرفی کنید ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi