شناسه خبر : 34654
شنبه 02 خرداد 1394 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هدیه روز جانباز شهرداری ساری

در هنگام عبور از اتوبانی که قسمتی از آن را به علت تعمیرات بسته بودند و با جدول های اضطراری مسدود شده بود...

فاش نیوز- ساعت 5 و نیم صبح هوا تاریک بود و داشت با سرعت می رفت که با برخورد با چیزی متوقف شد... !!!

دیروز صبح جانباز مرتضی قنبری وفا که ساکن شهر ساری است، در هنگام رانندگی در اثر برخورد با جدول اتوبان دچار سانحه شده و هم اکنون در بیمارستان بستری می باشد.

 به گفته خود جانباز قنبری وفا، در هنگام عبور از اتوبانی که قسمتی از آن را به علت تعمیرات بسته بودند و با جدول های اضطراری مسدود شده بود، به شدت برخورد کرده و هم اکنون از ناحیه سر و کمر آسیب دیده  و تحت نظر می باشد.

آنچه موضوع را برای خواننده تامل برانگیز می کند این است که جانباز از نحوه جدول گذاری شهرداری جهت تعمیرات اتوبان شکایت دارد به این دلیل که این جداول بدون هیچ علائم هشدار دهنده یا مشخص کننده ای در آنجا قرار گرفته بود و در تاریکی صبح هیچ دیدی نداشته است. قابل ذکر است که این موضوع حتی می تواند هر راننده دیگری را نیز در معرض خطر قرار دهد.

 این جانباز گرامی که جانباز 70% از ناحیه دست و پا و اعصاب و روان و برادر شهید نیز می باشد، درحال حاضر برای چکاپ پزشکی در بیمارستان شفای شهر ساری بستری بوده و حال چندان مساعدی ندارد. سوالی که از مسئولین شهرداری شهر ساری می توان پرسید این است که ایا این کم کاری یا سهل انگاری نیست که جداولی بدون هیچ علائم هشداردهنده ای در تاریکی تعبیه شود و جان رانندگان را به خطر بیندازد؟! آیا در این ایام شعبانیه و روزهای توام با شادی، سانحه و تصاوفی که برای این جانباز رخ داد، عیدی و هدیه خوبی برای روز جانباز بود؟!

جانباز مرتضی قنبری وفا از تک به تک جانبازان و ایثارگران التماس دعا برای بهبودی خود را دارد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

سَبَّحَ لِلَّهِ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأرْضِ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ ﴿١﴾ هُوَ الَّذِی أَخْرَجَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْکِتَابِ مِنْ دِیَارِهِمْ لأوَّلِ الْحَشْرِ مَا ظَنَنْتُمْ أَنْ یَخْرُجُوا وَظَنُّوا أَنَّهُمْ مَانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدِیهِمْ وَأَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الأبْصَارِ ﴿٢﴾ وَلَوْلا أَنْ کَتَبَ اللَّهُ عَلَیْهِمُ الْجَلاءَ لَعَذَّبَهُمْ فِی الدُّنْیَا وَلَهُمْ فِی الآخِرَهِ عَذَابُ النَّارِ ﴿٣﴾ ذَلِکَ بِأَنَّهُمْ شَاقُّوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَمَنْ یُشَاقِّ اللَّهَ فَإِنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ ﴿۴﴾ ...
نکنه حالش خیلی بده .. یعنی چی حال چندان مساعد نداره ؟
تو رو خدا یکی بره با عکس و تصویر یه خبری از جانباز قنبری وفا برامون بیاره ..!
خدا شفات بده و به زن مهربان و پسرت پارسا رحم کنه . به حق امام حسین ع -
. همقطار کجایی بیا دوباره بنویس خدایا دیگر طاقت ندارم نوبت بعدی .... -
خدا کنه نره توی کوما . من که براش دعا می کنم .
هر کس می خونه دعا کنه .
گلم خیلی مواظب خودت باش ... بخدا طاقت ندارم یک تار مو از سرت کم شود ....، خدا نکرده / 120 شوید ...

هدیه اش ایشالا سلامتی کامله .
جانباز وفا نباید با رضایت شخصی به منزل بر می گشتی . به هر حال همگی میآئیم ساری دیدنت !!! اگه زنم اجازه بده البته !
سلامتی ات آرزوی ماست .

...

وفای عزیز :

اَللّـهُمَّ اشْفِ كُلَّ مَریضٍ .

آمین .

...


بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّـهُمَّ اَدْخِلْ عَلى اَهْلِ الْقُبُورِ السُّرُورَ
اى خدا تو بر اهل قبرها نشاط و شادمانى عطا كن
اَللّـهُمَّ اَغْنِ كُلَّ فَقیرٍ
خدایا فقیران را بى نیاز گردان
اَللّـهُمَّ اَشْبِعْ كُلَّ جائِعٍ
خدایا گرسنگان را سیر گردان
اَللّـهُمَّ اكْسُ كُلَّ عُرْیانٍ
خدایا برهنگان را لباس بپوشان

اَللّـهُمَّ اقْضِ دَیْنَ كُلِّ مَدینٍ

خدایا بدهى بدهكاران را ادا فرما
اَللّـهُمَّ فَرِّجْ عَنْ كُلِّ مَكْرُوبٍ
خدایا سوگواران را دل شاد ساز
اَللّـهُمَّ رُدَّ كُلَّ غَریبٍ
خدایا هر غریبى را به وطن باز رسان
اَللّـهُمَّ فُكَّ كُلَّ اَسیرٍ
خدایا هر اسیرى را آزادى بخش
اَللّـهُمَّ اَصْلِحْ كُلَّ فاسِدٍ مِنْ اُمُورِ الْمُسْلِمینَ
خدایا فسادگران در كار مسلمانان را اصلاح فرما
اَللّـهُمَّ اشْفِ كُلَّ مَریضٍ
خدایا بیماران را شفا عنایت كن
اللّهُمَّ سُدَّ فَقْرَنا بِغِناكَ
اى خدا به غناى خود جلو فقر ما را ببند
اَللّـهُمَّ غَیِّر سُوءَ حالِنا بِحُسْنِ حالِكَ
خدایا بدى هاى ما را به خوبى صفات خودت تغییر ده
اَللّـهُمَّ اقْضِ عَنَّا الدَّیْنَ وَاَغْنِنا مِنَ الْفَقْرِ
خدایا دیَن ما را ادا فرما و نادارى ما را به دارایى و بى نیازى بدل گردان
اِنَّكَ عَلى كُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ
كه تو بر هر چیز توانایى

...

شهرداریها واقعا براتون متاسفم .. منم تو شهرم با همچین مشکلاتی روبه رو هستم اما ...
عزیزم .. گلم .. دردت به جونم .. دورت بگردم .. شهرداری قصد جونتونو کرده پ تو چرا با سرعت رانندگی می کردی ؟
ما راننده های !!!!؟؟؟ باید خیلی مواظب باشیم ..
قربونت بشم تو نمی گفتی هم تا خبردار می شدیم برات دعا می کردیم .. به جون خودم اگه کار نداشتم و می تونستم یه مرخصی اضافه تر بگیرم شک نکن که میومدم دیدنت .بگو با کی ؟ حالا که وقت ندارم چه فایده که بگم ... .
از حالت ما را بی خبر نذار .. !
یه کم خیالم راحته چون می دونم رییس روسا تو رو دوست دارن میان بهت سر می زنن .. با این حال اگه دیدی غیره اینه زود خبرمون کن تو همین وضعیتم که باشم فدای سرت دو روز مرخصییم .. نکنه غصه بخوری و دلت بشکنه مثل جانباز مشهدی فقط خبرم کن .. اون وقت مشکلم حل نشده بود اما حالا همه چیز حله !
الهی به حق حضرت ابالفضل العباس حالت زود خوب بشه ... روزت مبارک گلم
انشااله زود خوب شوند واز نوشته هایشان لذت ببریم کلا هدیه های روز جانباز این شکلی است واقعا برای شهرداری ساری متاسفم
شهردار محترم ساری آقای عبوری خودشان برادر 3 شهید و از نیروهای ارزشی نظام هستند و حتما" به وضعیت این جانباز 70 در صد رسیدگی می کنند. اگر ایشان بی تفاوت باشند دیگر از سوی افراد حرمت شکن چه توقعی باید داشت؟آقای عبوری خدا قوت!
خدا را شکر این جانب حادثه تلفات جانی نداشته اما چه کسی پاسخگوی خسارات مادی خواهد بود؟ آیا آقای قنبری وفا باید بابت بی توجهی دیگران خودشان خسارات این واقعه را بپردازند.
از شهردار محترم ساری تقاضامندیم با اختیاراتی که دارند جبران مافات کنند تا جانباز قنبری وفا بیش از حد دچار فشار قرار نگیرند
از شهردار محبوب و مردمی شهرمان ساری تقاضا داریم شخصا" به این مورد ورود پیدا کنند تا این جانباز عزیز حقشان پایمال نشود
خدایا جانبازان عزیز را به خودت میسپاریم . برای آقای قنبری وفا آرزوی سلامتی وتندرستی داریم . آمین یارب العالمین
سلام ، ضمن آرزوی شفای عاجل برای جانباز محترم ، هرگونه حفاری و انسداد راههای عبور عمومی دارای آیین نامه فنی میباشد که پیمانکار و کارفرما را وادار به انجام اموری مانند نصب تابلوهای هشدار ، چراغ گردان ، نوار زرد و ریسه خاک کنار گودال حفاری و غیره کرده است. چنانچه پیمانکار یا کارفرما از وظایف خود طبق آیین نامه حفاری مذکور تخلف نمایند و صدمه جانی و مالی وارد شود موضوع در محاکم قضایی قابل پیگیری میباشد. ایکاش دوست عزیز پس از تصادف تصاویری از وضعیت موجود ضبط کرده باشد تا در دادگاه مستند باشد. متاسفانه پیمانکاران پس از حوادث برای فرار از پرداخت خسارت نسبت به ایجاد تغییرات و رعایت ضوابط اقدام مینمایند.
خدایا هرچند کم طاقت و ضعیف هستم اما مرا بلا گردان تمام جانبازان ان حماسه الهی (عشقبازی با یار برای رسیدن به وصالش و چون ابراهیم خلیل الله (ص)خود را در اتش غیظ فرعونیان انداختن ) تا شاید ان یگانه بی همتا نظری بر این حقیر سراپا گناه انداخته و به احترام عاشقانش به این کمتر از خس و خاشاک نظری بیاندازد .
خداوندا نه تنها وفا بلکه تمام عاشقانی را که با جهاد در راه خدا سلامتیشان را وسیله تقرب به شما جستند به حق ذات و جلال و جبروتت لباس عافیت بپوشان
برای دوستانی که جویای احوال حال وفای عزیز هستند فقط همین را بگویم که ایشان امروز به دلیل فضای سنگین بیمارستان منتطر جواب ازمایشات نشده و با رضایت شخصی به منزل برگشته اند و در حال حاضر فرزند برومنشان و همسر با وفایشان زحمت پرستاری از ایشان را بر عهده دارند و حالشان مساعد نیست .
آقای مرتضایی سلام .... سلام بعدی منو به وفای عزیزم برسان و بگو قنبر مجبور شد اینبار برخلاف حرفش عمل کنه .. چرا ؟
چونکه حاج خانم التماسم کرد از تصمیمم منصرف بشم . گفت دو روز مرخصیت و اون سه روز تعطیلی رو بذار رو هم بچسب به کارت تا به لطف خدا تمام بشه همین امسال بعد آزادی هر جا که دلت می خواد بری ..
دیدم راست می گه چیزی به پایان کارم نمونده .. اصلا بهش بگو ببینم دوس داره ما فاش نیوزیها به دیدنش بریم ... قربونش برم عین جانباز کاووسی که خیلی روحیه منو درک کرد واضح جواب بده ؟ ..
حالا فقط بگو یعنی چی فضای بیمارستان سنگین بود ؟ یعنی چی حالش خوب نیس ؟ ببین یه چیز می خوام بگم روم نمیشه فقط همین قدر بهت بگم خبر بگیر نکنه زن و بچش دست تنها ندونن چه بکنن ..قربونت زودتر خبر بدی رو به ما برسون .. منتظریم ..
وای ! چرا نوشتی : زودتر خبر ( بدی ) رو به ما برسون ....
چرا خبر بد برسونه ؟!
زودتر خبر ( خوبی ) را به ما برسون یعنی سلامتی آقا وفا .
شایدم اشکال نوشتاری باشه . آخه از وقتی سایت تغییر کرده ، باید سریع و با عجله نوشت وگرنه ارسال نمیشه ! می نویسه : لطفا تصویر امنیتی را صحیح وارد کنید بعد هم ممکنه پاک بشه و دیگه برنگرده - بخاطر همین آمار غلط های املایی ما بالا رفته مثلا من بجای س نوشته بودم ی ! ( در یک شعر ! ) آبروم رفت ! چون تند تند می نویسم و سریع ارسال می کنم ) ب ب خ ش ی د دیگه ...

این موضوع چه ربطی به ایثارگر بودن شهردار و راننده داره !!!! تصادفه دیگه . بالاخره هم یکی این وسط مقصره . جمع کنین این بساط رو . اه
دقت کنی منم همینو گفتم ..
سنگدل نباش .... به خاطر یه تیتر نامناسب !
بنام احسن الخالقین
برادر عزیز وبزرگوار جناب آقای قنبری . با سلام ودعای خیر . بنده از بزرگ جانباز کربلاء حضرت ابا الفضل العباس عاجزانه درخواست دارم به حرمت وکرامتی که نزد خداوند دارد هرچه زودتر شفایوسلامتی خود به دست آورید وسایه مبارک بالای سر خانواده محترمتان مستدام باد آمین یا رب العالمین . ارادتمند همه جانبازان . جانباز 50٪ حسین جعفری
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi