شناسه خبر : 34656
شنبه 02 خرداد 1394 , 12:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سلام بر جمعیت جانبازان که عباس گونه ایستاد!

هر ورق از دفتر زندگی تو منقش شد به رنج جانکاهی که دشمن نابکار بر پیکر تو ترسیم کرد...

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ایران
سلام بر نام مقدست که دل ما را پیوند می دهد به خاک کربلا به اعتبار دلاور مردی های عباس گونه ات ..
امروز تو را می نگرم با شور و شعف ... که بر بلندای تاریخ پرشکوه ایران اسلامی ایستاده ای ...آنجایی که با همت و تلاش مضاعف تو فتح شد !
فتحی که به گذشته بی نظیر تو پیوند دارد. گذشته ای در غبار زمان که تجلی اش کوتاه کردن دست اجانب برای اولین بار از وجب به وجب خاک وطن بود و ما چقدر  قدرنشناسانه سود بردیم از امنیت و آسایشی که با جانفشانی ات حاصل شد .
هر ورق از دفتر زندگی تو منقش شد به رنج جانکاهی که دشمن نابکار بر پیکر تو ترسیم کرد و ما چه جاهلانه و گاهی هم مغرضانه نمک پاشیدیم  بر زخم دلت !
زخمی که تفسیر ایثار توست. ایمان توست و باز هم وفاداری عباس گونه ات تا پای جان !
این زخم ها برای وجدان های بیدار تفسیر کننده ضعف و زبونی و روسیاهی دشمن بدطینت است که با در دست داشتن سلاح های پیشرفته مرگبار باز هم مغلوب ایستادگی و پایداری گوشت و خون تو شد آن زمان که تو صادقانه وجودت را در طبق اخلاص هبه کرده بودی به خدا ...
و من به خوبی می دانم تو امروز مقام شهیدان را داری .. تو همان شهیدی هستی که عند ربهم یرزقون بهای جانفشانی توست ...اما تقدیر خدا چیز دیگر بود !
و تو ماندی با این آتش به جانی مظلومانه و غریبانه ات تا پیام رسان آرمان ها و وصیت های آخر همرزمان شهیدت باشی ...
باشی برای تبیین و تفسیر درست و صحیح حرکت عاشورایی شان..باشی تا حماسه آنان مخدوش نشود .. باشی تا ذکر مظلومیت های آنان فراموش نشود .. باشی تا من احساس بی کسی نکنم !
اینک نگاه ما به توست ای سرای پر شکوه جمعیت جانبازانی که مرام عباس (ع) را سرلوحه خود قرار دادید!
امید دارد به تو قلب های خسته و مضطرب ما که روح معنویت، فرهنگ و سیاست عاشورایی را به کالبد جامعه آفت زده ما بدمی و تو خوب می دانی باز هم امام  دوران تنهاست. صدای هل من ناصر ینصرنی اش را دریاب. آسیب شناسی آفت های انقلاب را به جد در مرامنامه خود دنبال کن. همان آفت هایی که در کلام مقام معظم رهبری بارها و بارها تاکید شده است. همت کن که دشمن در تدارک برافروختن جنگ نیابتی در نزدیک مرزهای ایران اسلامی است و من می ترسم از بصیرت های خواب زده و آفت زده که امام معصوم را ذبح می کنند برای توهم حکومت ری چه برسد به ... !!!
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا ...

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi