شناسه خبر : 34659
شنبه 02 خرداد 1394 , 12:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به یاد رزمندگان مسجد زین العابدین(ع) اهواز

خوشا به سعادت کسی که امروز همچنان مرام و سیره امام ره را سرلوحه خود قرار می دهد در احترام گذاشتن به پیشکسوتان دفاع مقدس ..

جعفری - خوشا به سعادت کسی که امروز همچنان مرام و سیره امام ره را سرلوحه خود قرار می دهد در احترام گذاشتن به پیشکسوتان دفاع مقدس ..

 پیشکسوتانی که فرزندان معنوی امام ره بودند و هستند . به یاد داشته باشیم امام ره در هنگام دیدار با جمعی از رزمندگان که با همان لباس خاک آلود مستقیم از منطقه عملیاتی فتح المبین آمده بودند ، فرمود: « من افتخار می کنم از هوایی استنشاق می کنم که شما از آن هوا استنشاق می کنید .. » و امروز حرمت شکنی ها در حق اسوه های هشت سال جنگ تحمیلی آن چنان مشهود است که رهبر فرزانه انقلاب نیز بارها  تلویحا و صراحتا به آن اشاره فرموده است . ای کاش زودتر به درک این حقیقت برسیم که چه نفس هایی از کنار ما مظلومانه و غریبانه پر می کشند در حالی که ما در هوای بی خیالی و قدر نشناسی نفس می کشیم و ادعای امام شناسی ما گوش فلک را کر کرده است !!!

اینک در خجسته روز های شعبان المعظم بر خود واجب می دانیم در راستای زنده نگه داشتن یاد عاشوراییان کربلای ایران تقدیر و تشکر کنم از تمام رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی .. و بالاخص از رزمندگان مسجد زین العابدین ع اهواز یادی نمایم که امروز بعضی از آنها همراه با امام خویش نشسته بر خوان الهی نظاره گر ما هستند .

ولادت امام حسین ع و برادر وفادارش حضرت ابالفضل العباس ع بهانه خوبی است برای بیان ارادت از پاسداران و بسیجی های شهید و جانبازان عزیزی ....که از این مسجد داوطلبانه راهی  جبهه های جنگ حق علیه باطل شدند .

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باسلام . یاد باد ... یاد شیر مردان یاد باد ... روحتان شاد .
علیک السلام و رحمه الله و برکاته .. دادام کاکام ... خدا پدر و مادرتو رو هم بیامرزه پ چته گلم ؟ بداخلاق ..
بهم گفتی خداحافظ
منم می گم خدا سعدی
که روی غنچه لبهات
بشینه طرح لبخندی
...........
بهم گفتی خدا حافظ
منم می گم خدا عطار
بدون جاوید می مونه
نخستین لحظه دیدار ...
......
......
....
بهم گفتی خداحافظ
منم می گم خدا جامی
« کسی که خیلی باش قهری
برات می خواد شیرین کامی » .......
وووی ...داره اشکام درمیاد .. !!
سلام ودرود بررزمندگان و جانبازان و شهدای خوزستان
دم شما دوستان مسجد زین العابدین اهواز گرم در این روزگار وا النفسا که هر مسی ادعای طلا دارد خوشا به حالت که مدال مجاهدت را از حضرت روح الله به یادگار دارید ارزش واقعی شما را همه میدانند پایدار باشید ایستگاه صلواتی رزمندگان گردان انصارالرسول لشکر27
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi