شناسه خبر : 34681
یکشنبه 03 خرداد 1394 , 09:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور ازنخستین کنگره جمعیت جانبازان

جانبازان با درصد ها و ضایعه های مختلف با شور وحال وصف ناپذیری مدت ها قبل از شروع مراسم و رأی گیری در محل کنگره حضور یافته بودند.

فاش نیوز - گزارش مصور از نخستین کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که روز گذشته(شنبه 2 خرداد) با حضور پرشور و پاشکوه جانبازان از سراسر کشور برگزار و اعضای انتخابی شورای مرکزی در این مجمع از سوی جانبازان برگزیده شدند.

جانبازان با درصد ها و ضایعه های مختلف با شور وحال وصف ناپذیری مدت ها قبل از شروع مراسم و رأی گیری در محل کنگره حضور یافته بودند. همچنین تعداد زیادی از مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز دراین کنگره حضوربه هم رسانده بودند و ساعاتی را دراین مکان سپری کردند.

 دراین مراسم که با تلاوت آیاتی از قران مجید شروع شد ابتدا سردار محبوب "محمد اسماعیل کوثری" نماینده مردم تهران درمجلس به عنوان رئیس موقت جمعیت جانبازان به خوش آمد گوئی حاضران پرداخت و سخنانی را به مناسبت برگزاری نخستین کنگره جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ایراد گرد.

سپس آقای "غلامعلی حداد عادل"نماینده مردم تهران درمجلس به سخنرانی پرداخت و بعد از او نیز "حجت الاسلام ابوترابی"نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سخنرانی کرد.

حجت الاسلام "تقوی" رئیس ستاد ائمه جمعه کشور نیز آخرین سخنران این مراسم بود که به بیان فضایل جانبازان پرداخت و روز جانباز را به جانبازان حاضر تبریک گفت و تشکیل جمعیت جانبازان را مورد تمجید قرارداد.

بعد از سخنرانی میهمانان مدعو، با  حضور نمایندگان وزارت کشور رأی گیری برای انتخاب 20 عضو شورای مرکزی و سه بازرس جمعیت جانبازان برگزارشد.

تصاویر از حسین مرادی

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باسلام رئیس جمهور محترم درسفر اخیرش به شیراز اعلام کرد انشاء الله به همین زودی طرح جامع ایثارگران را اعلام میکنیم فکرکنم بهتر بوددراین روز (جانباز)می بایست اعلام وجهت اجراء ابلاغ می شد
وجدانا .. خداوکیلی .. بینی بین الله .. خداییش خودتون بگید از یه گل اینجور عکس می گیرن ?????
اون عکاسه که خوشگل عکس می گرفت کجا بود ؟ من اینا رو نمی خوام ... کار علی اکبر بهتر از اینه ..
...

حضور شخصیت ها در کنگره جمعیت جانبازان / تصاویر

چقده نقل و نبات .

چقده گل و گلاب .

چقده نور و نوا .

چقده مرد خدا .

چقده علم و وقار .

چقده دانش جنگ .

چقده روی با صفا .

چقده قلب با وفا .

چقده دل دلاور .

چقده مهر و وفا .

چقده قلم بدست .

چقده رزمنده زیاد .

چقده جانباز به وفور .

حیف .

حیف و صد حیف .

رزمنده جانبازا 5 % گیدی ؟!

رزمنده جانبازا 5 % حقوق ناره ؟!

رزمنده جانبازا 5 % نان و خانه ناره ؟!
سلام ...
سلام .. بهتر نبود بجای اینکه سخنرانیهای تکراری اقای لاریجانی و ابو ترابی را که در جلسه اجراء شده است ...
یکی از برادران جانباز را بعنوان نماینده جانبازان در جلسه دعوت میکردند و سخنرانی جلسه را بدست جانبازان میدادند و اقایان لاریجانی وابو ترابی به عنوان شنونده در جلسه طاقت میاوردند وپس از سخنرانی نماینده جانبازان جهت پاسخگویی حضور پیدا مبکردند ..
چرا در همه مجالس اقایان باید نقل ونبات مجلس باشند ؟
چرا نمیگذارند در جلسا تی که مربوط به جانبازان است سکان هدایت جلسه را به خود جانبازان بسپارند تا شاید این زجر کشیدگان بتوانند از مشکلاتشان بازگویی کنند و لااقل سال یکبار جانبازان سخنران باشند و رجا لان سیاسی مستمع باشند تا شاید این مستمعین سیاسی با همفکری هم کمی از مشکلات جانبازان را کاهش دهند...
اما دریغ از این بذل وبخشش ها اقایان حتی راضی نیستند یک ساعت تریبون را رها کنند حتما باید این اقایان با وعده های عمل نشدنی شان به جانبازان وعده بدهند تا سال دیگه ....
اگر جانبازان نماینده داشته باشند و پشت تریبون قرار بگیرد سئوال میکند اقایان و مسئولین وعده سال گذشته چرا عملی نشده است انجاست که جوابی قانع کننده وجود ندارد به همین خاطر نباید از جانبازان شخصی پشت تریبون قرار بگیره تا سئوالی پرسیده نشود ...
در این جلسه سردار کوثری نماینده مجلس انهم از مجلس یان است و فقط با یک خوش امد گویی به جانبازان محترم قناعت کرده است .
سیاه بازی بسه دیگه ...
فاش نیوز تشکر تشکر
جانبازان مستحق ترین افراد برای تصدیگری در هر عرصه ای هستند.
لیکن متفرق وپراکنده اند.
جمعیت ها وانجمن های دولتی هرگز نتوانسته اند نیازهای حقیقی جامعه را برآورده سازند.زیرا نه درک درستی از نیازها ودردها دارند ونه قدرت وتوان مالی وکافی برای حل مشکل.

پایگاه های اطلاع رسانی همانند فاش نیوز میتوانند در انجام این امر مهم جانبازان را یاری رسانند.
البته فراموش نشود جانبازان نیز نباید عرصه های مجازی را رها کرده ونسبت به این پایگاه ها بی اعتنا باشند.
در هر حال باید بخاطر ادای رسالت های انقلاب وروشن نگه داشتن چراغ وفرهنگ دوران دفاع مقدس.قدمی برداشت.ودست دردست یکدیگر برای تحقق اهداف عالیه نظام کوشا بود .
اهدافی که انتظار میرود. بدون همت انقلابیون راستین به مرور زمان استحاله گردد.
واقعیت امر اینست مظلومترین اقشار جامعه جانبازان وخانواده بزرگ ایثارگران میباشند.
جامعه ای که نتواند از عهده دین حق وحقوق این قشر از جامعه که خود صاحب انقلاب وولی نعماتان این نظام میباشند بر آید.
این نشان میدهد.که در یک بخش هایی از سیستم مادچار مشکل شده ایم.ومتاسفانه انگیزه ای برای پیدا کردن محل این مشکل در میا ن مسئولان دیده نمیشود.بنابراین ابتدا باید جمعیت حقیقی جانبازان نه جمعیت فرمایشی بتوانند. آسیب شناسی کنند ونقطه بروز این بی رحمی ها که در حق این قشر در حال تکوین است را باز شناسند تا بتوانند از عهده درمان هم بر آیند.ورنه این چرخ گردون به بطالت خواهد چرخید تا آنکه از نفس بر افتد.
سلام خیلی جالبه ما جانیازان بیش از 200 هزار نفریم اونوقت دعوت ب کنگره زیر 100 نفر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi