شناسه خبر : 34692
یکشنبه 03 خرداد 1394 , 11:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استخوان تکفیری‌ها را خواهیم شکست

دبیر کل حزب‌الله نبرد فعلی با تروریست‌های داعش را «نبرد بر سر موجودیت» خواند و گفت، «نیروهای مقاومت استخوان‌های تکفیری‌ها را درهم خواهند شکست.»

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید «حسن نصرالله» طی سخنانی در دیدار با جانبازان مقاومت اسلامی، اظهار داشت: «نبرد کنونی (علیه تکفیری‌ها) نبرد بر سر موجودیت است. این نبرد، نبرد آبرو و دین است. با وجود تکفیری‌ها، دینی برای ما باقی نمی‌ماند.»
وی تأکید کرد: «اگر عزم خود را جزم کنیم و به مسسولیت خود عمل کنیم، استخوان‌های آنها (تکفیری‌ها) را در هم خواهیم شکست.»
وی گفت که «احتمال اعلام بسیج عمومی علیه تکفیری‌ها در حال حاضر وجود  دارد.» هر کسی که از نا امیدی سخن بگوید، احمق و خائن است و کسانی که دنباله‌رو سفارت آمریکای خیانتکار باشند، مزدور و کودن هستند.» دبیر کل حزب‌الله لبنان افزود: «خطری که اکنون ما را تهدید می‌کند، خطر علیه موجودیت است... پیروزی از آن ما خواهد بود.
به گفته دبیر کل حزب‌الله لبنان اکنون وقت بسیج است، همگان می‌توانند (در این بسیج) شرکت کنند، این مشارکت می‌تواند حتی زبانی باشد. علما باید سخن بگویند و هر کس فرزند شهیدی دارد، باید سخن بگوید.
وی افزود: در مرحله آینده ممکن است که بسیج عمومی را برای همه مردم اعلام کنیم. می‌گویم که ممکن است در هر مکانی نبرد کنیم. از امروز به بعد سکوت نخواهیم کرد. هر کس با ما سخن بگوید در چشمانش خیره خواهیم شد و به او خواهیم گفت: تو خائن هستی؛ خواه بزرگ باشد یا کوچک.
نصرالله گفت: از سال 2011 مصلحت تشخیص داده شده این بود که با تکفیری‌ها رویارویی صورت گیرد. برخی‌ها مانند برادران عراقی، که در ابتدا از ما به علت حمایت از نظام سوریه انتقاد می‌کردند، پس از حمله داعش به کشورشان به درستی رویکرد ما پی بردند. اما اگر ما در حلب، حمص و دمشق با آنها مبارزه نمی‌کردیم، باید در بعلبک، هرمل، الغازیه، صیدا، صور، نبطیه و دیگر روستاها و شهرهای لبنان ]با آنها[ مبارزه می‌کردیم.
وی گفت: مقاومت با چهار گزینه روبه‌روست. اولین گزینه این است که مقاومت بیش از چهار سال گذشته وارد کارزار جنگ شود. دومین گزینه این است که مردان آن برای کشته شدن و زنان و کودکانش نیز برای اسارت آماده شوند. سومین گزینه نیز این است که با خواری و خفت و از نکبت و شکستی به نکبت و شکستی دیگر در کشورهای جهان سرگردان و آواره شویم. چهارمین گزینه نیز همان است که برخی خیال‌پردازان به دور از گرایش‌های خود مطرح می‌کنند و آن این است که به تکفیری‌ها بگوییم با شما هستیم و در نتیجه صلح کنیم و سالم بمانیم که این خیال و توهمی بیش نیست زیرا هیچ گزینه ای جز بیعت یا کشته شدن نیست و گواه بر این امر نیز اختلافی است که در درگیری‌های قلمون بین گروه النصره با داعش روی داد که وقتی یکی از آنها با بیعت کردن با دیگری مخالفت کرد، همگی کشته شدند.
 از این رو، به آن خیال‌پردازان می‌گوییم که یا باید بجنگیم یا کشته شویم و ما چه کسی بخواهد یا نخواهد خواهیم جنگید و وضع ما امروز بسیار بهتر از گذشته است.
 نصرالله افزود: در این جنگ اگر نیمی از ما به شهادت برسند نیمی دیگر با کرامت، عزت و شرافتمندی زندگی خواهند کرد و این بهترین گزینه است و البته به خواست خداوند این تعداد از ما به شهادت نخواهند رسید. اما وضعیت کنونی نیاز به جانفشانی‌های عظیمی دارد، زیرا هجوم بزرگ است. اختلافات میان عربستان، قطر و ترکیه پایان یافته و همه آنها اکنون در جبهه‌ای واحد علیه ما می‌جنگند.»
وی در پایان تأکید کرد: «اگر کار خود را در سطح کنونی ادامه دهیم، همان‌طور که در القلمون انجام داده‌ایم، خداوند در میدان نبرد ما را یاری خواهد کرد. وعده الهی برای پیروزی به طور قطع تضمین شده است.»
هاله توحش داعش شکست
در همین حال، «نبیل فاروق»، نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله نیز طی سخنانی در مراسم عید مقاومت و روز اسیر اظهار داشت: «دستاوردهای مقاومت در القلمون، هاله توحش تروریست‌ها را در هم شکست.
 منطقه استراتژیک قلمون در داخل خاک سوریه و نزدیک مرزهای لبنان اخیراً طی عملیات مشترک نیروهای مقاومت و ارتش سوریه از تکفیری‌ها پاکسازی شد. دیروز نیز نیروهای مقاومت و ارتش سوریه تپه «صدر البستان جنوبی» را در منطقه قلمون به طور کامل از تروریست‌ها پس گرفتند.
آزادسازی قلمون که کار مشترک حزب‌الله و ارتش سوریه بوده یکی از بزرگ‌ترین پیروزی‌های مقاومت در نبرد با تکفیری‌ها محسوب می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi