شناسه خبر : 34702
یکشنبه 03 خرداد 1394 , 13:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کسی کار نداره...

10 درصد اعصاب و روان- اینها الان سنگ قبرها مونو آماده کردن. کسی کار نداره من با 53 سال 10 درصدم! برای چی؟ کسی کار نداره که انگشت نمای عام وخاص شده ام ! برای چی  همه می گویند فلانی موجی است، فلانی دیوانه است! کسی کار نداره چرا تشنج می کنم! کسی کار نداره چرا این همه قرص می خورم! خانواده از دستم عاجزند! هر جا کاری گیر آوردم، چند ماه دوام نداشته! بلافاصله می گویند فلانی تعادل نداره اخراج !!  این قصه پر غصه ماست!

اینستاگرام
از این نامهربانی ها وحق کشیها وجفا در حق رزمندگانوجانبازان بیدرصد ودرصد پایین وبالا بس دلم گرفته است خدایا این حق رزمنده بی ادعا بود خدایا این دستمزد بسیجی جان برکف بود خدایا این حق ارتشیو سپاهی از جان گذشاه بود باور کنید اشک در چشمانم حلقه زده وناخوداگاه با خواندن این متن گونه هایم خیس میشود از این 5 و10 و15 و20 درصدها زیادند کی فریاد مظلومیت انها شنیده خواهد شد نمی دانم ولی این را خوب میدانم که اگر روزی فرزندان این عزیزان از این جفا ها دلشان لرزید وخدای ناخواسته چیزی هم به مسئولان گفتند نباید ناراحت شوند مسئولان عزیز چقدر بگویم این پست را از سر صدقه اینها دارید بسیجی ورزمنده ای که وقتی میخواستند به او حقوق بدهند زمان جنگ میگفت من بخاطر پول نیامده ام برای دفاع از نظام وخاکم امده ام باور کنید خودم کرایه ماشین برگشت نداشتم ولی غرورم اجازه نداد به سراغشان بروم وحقوق بخواهم از دوستم قرض کردم حالا این عزیزان باید اینگونه مورد بی مهری قرار گیرد ممنون از فاش که درد دل این عزیز را درج کرد تا شاید عده ای بخود بیایند
باسلام . دولت وبنیاد باید هرچه سریعتر به وضع جانبازان اعصاب و روان رسیدگی نماید . وضعیت این عده جانبازان پس از گذشت سی سال هنوز مشخص نیست .قانونی تصویب نشده به خانواده این جانبازان درصد بدهد چون واقعا خانواده انها هم بنحوی درگیر این بیماری صعب العلاج شده است لااقل قوانین مصوب درباره انها (کف درصد جانبازی25 درصد) را اجرا نمایید . برهمگان واضح و مبرهن است که وضعیت درمان و امرار معاش این خانواده ها چکونه است .پس عزیزان قصور جایز نیست و باید تعجیل نمود .
سلام برادرعزیز کار نداشته باشندخوبه! طلبکار ها را چکار کنیم. متلکها را به چه کسی بگوییم غربت مان را چگونه فریاد بزنیم. جرات نداریم به کسی بگوییم جانبازیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دنیا را آب ببره مسولین را خواب میبره.
سلام ، مدیریت محترم سایت مقدس فاش نیوز با تشکر و عرض تبریک یوم الله فتح خرمشهر لطفا چنانچه صلاح میدانید تجمع اعتراضی جانبازان و رزمندگان محترم غروب پنجشنبه هر هفته در محل گلزار شهدا در شهر و روستاهای کشور تشکیل شود. اگر مسئولین صدای اعتراض و شکایات ایثارگران را نمیشوند یا خودشان را به نشنیدن زدند اطمینان داریم شهدای عزیزمان صدای مظلومیت و محرومیت ایثارگران را میشنوند و نزد حق تعالی شفاعت میکنند.
شهادت شهیدان زنده بر علیه کارشکنی و ضدیت تعدادی انگشت شمار از مسئولین بنیاد موجب این اعتراضات و شکایات شده که چنانچه مسئولین محترم کارشکنی آشکار و محرز آنان را محکوم نمایند تمام مشکلات ایثارگران رفع خواهد شد. بدیهی است هیچیک از ایثارگران و بطور کلی تمام مردم شریف ایران هرگز زیر بار زور و کارشکنی نخواهند رفت و با مجرمین با تمام شدت برخورد خواهند کرد زیرا ایثارگران جایگاه والا و عظیمی نزد مردم دارند که اجازه نمیدهند این قداست تشیع بدست عده ای انگشت شمار تهدید و تضعیف شود. لطفا در صورتی که صلاح میدانید اطلاع رسانی فرمایید.
کاش مسئولان بخوانند اگر از این غصه دق نکنند جای سئوال دارد
ما را چه شده این بنده خدا در این دیار اینگونه مورد ظلم واقع شده!!!؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi