شناسه خبر : 34712
یکشنبه 03 خرداد 1394 , 15:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید سجاد صبری

شهید سجاد صبری فرزند اسفندیار متولد سال۳۱/6/۱۳۶۴ مصادف با 6محرم الحرام در روستای قرتپه از توابع شهرستان شاهین دژ به دنیا آمد او دوران کودکی ونوجوانی خود را درهمان روستا ودر دبستان شهید راثی به پایان رسانید وچون شوق ادامه تحصیل داشت سختی تردد بین شهر وروستا را به جان خرید تا بتواند تحصیلات خود را ادامه دهد ومقطع دبیرستان را در شهرستان شاهین دژ به اتمام رسانید پس از اخذ مدرک دیپلم از آنجایی که به نظام و ولایت فقیه اعتقاد کامل داشت به منظورخدمت به وطن ونظام در سال 1384 به استخدام ناجا درآمد ودر مرز های پر خطر شمال غرب کشور مشغول انجام وظیفه شد.

وچون شهد محرم وعاشورا را با شیر مادر شیره ی  جان کرده بود هرسال حضور پرشکوهی در مراسم عزاداری آقا اباعبدلله الحسین (ع) داشت.

این شهید سر افراز سال 1387 ازدواج کرده وثمره ی این ازدواج فرزند نو رسته ای شد که بعد از شهادت پدرش در تاریخ ۳۱/6/۱۳۸۹ مصادف با روزتولد پدرش به دنیا آمد. که توفیق زیارت پدر را نداشت زیرا که پدر آسمانی بود این شهید در روز آخرحوالی سال۳۰/۱۰  قبل از ظهرضمن تماس تلفنی با خانواده واحوال پرسی از آنها همسر و فرزند خود را به پدر و مادر خود سپرد.

وتقریبآ ساعت ۱۰/۱۲ظهر روز دوشنبه ضمن درگیری با گروهک منافق پژاک درتاریخ  ۷/3/۱۳۸۹ در منطقه گرهان مرزی نالوس هنگ مرزی پیرانشهر به درجه رفیع شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi