شناسه خبر : 34729
دوشنبه 04 خرداد 1394 , 12:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انسیه شاه حسینی فیلم ساز انقلابی:

مسئولین برای آثار دفاع مقدسی گامی برنمی‌دارند

انسیه شاه حسینی یک فیلم ساز انقلابی:مدیرانی که ادعای انقلابی بودن دارند نباید فقط شعار دهند پس جای عمل کجا است؟!. بسیاری از مسئولین در عمل برای آثار دفاع مقدسی گامی بر نمی‌دارند و برای دیده شدن این آثار برنامه ریزی ندارند.


به بهانه سوم خرداد خبرگزاری فارس از انسیه شاه حسینی به عنوان یک فیلم ساز انقلابی میزان حمایت مدیران و مسئولین را در ارتباط با فیلم‌های ارزشی و دفاع مقدسی جویا شد که وی در این باره به فارس گفت:به نظرم اگر کسی به شهدا و خون شهدا ایمان داشته باشد قطعاً در مسیر آن‌ها قدم بر خواهد داشت. بگذارید مثالی بزنم آیا شهرداری تهران برای یک فیلم دفاع مقدسی حاضر می‌شود یک بیلبورد را به صورت رایگان یا با هزینه بسیار کم در سطح شهر در اختیار  فیلمی ارزشی و یا دفاع مقدسی قرار دهد؟!

*مسئولین در عمل برای آثار دفاع مقدسی گامی بر نمی‌دارند

شاه حسینی در ادامه گفت: برای فیلم سینمایی «زیبا‌تر از زندگی» تلاش‌های زیادی کردیم تا بتوانیم یک بیلبورد تبلیغاتی بگیریم. بار‌ها اعلام کردم که این فیلم در ارتباط با زندگی شهید حسین علم‌الهدی است، از مسئولین و به خصوص از حجت السلام میثم امرودی «قائم مقام معاونت اجتماعی شهرداری تهران» خواستم تا برای دیده شدن این فیلم پیش قدم شوند گویا صدای ما را نشنیدند. دلم می‌خواهد به آقای امرودی بگویید یک بیلبورد رایگان در اختیار فیلم‌های دفاع مقدسی قرار دهد و خودتان ببینید او چه واکنشی نشان می‌دهد. مدیرانی که ادعای انقلابی بودن دارند نباید فقط شعار دهند پس جای عمل کجا است؟!. بسیاری از مسئولین در عمل برای آثار دفاع مقدسی گامی بر نمی‌دارند و برای دیده شدن این آثار برنامه ریزی ندارند.

*تلاش می‌کنم انقلابی بمانم

او همچنین با اشاره به اینکه در این روزگار حداقل تلاشم این است که خود انقلابی بمانم گفت: در این روز‌ها به اندازه کافی از بسیاری افراد نا‌ امید شده‌ام اما تلاش می‌کنم خود انقلابی بمانم و کارم را انجام دهم. من همواره در تمام کار‌هایم توجه داشته‌ام که از حضور جوان‌تر‌ها بهره ببرم و به هیچ عنوان نخواستم برای اینکه فیلمم فروش خوبی داشته باشد به دنبال چهره‌ها باشم. تا آنجا که توانستم از شهرستانی‌ها در فیلم‌هایم استفاده کرده‌ام به طور مثال اگر فیلمی در خوزستان ساخته می‌شود از بازیگران بومی‌‌ همان منطقه بهره استفاده می‌کنم.

*پاسخ گلوله دشمن گلوله است

شاه حسینی همچنین درباره فیلمنامه «لطفاً به کودکان شلیک نکنید» گفت: باید بگویم بعد از جلساتی که با برخی از دوستان برگزار کردیم تغییر کوچکی در نام فیلم نامه دادیم. از این پس نام این فیلم نامه «به کودکان شلیک نکنید» خواهد بود.

وی در ارتباط با علت این تغییر به فارس گفت: به کسانی که به کودکان و خانواده‌ها شلیک می‌کنند نباید با احترام حرف زد آن‌ها چنین لیاقتی را ندارند. در برابر این ظالمان باید ایستاد. آیا به کسی که اسلحه به دست گرفته است و باعث کشته شدن دیگران می‌شود می‌توان گفت: لطفاً؟! جواب گلوله دشمن را باید با‌‌ همان گلوله داد.

بر اساس این گزارش انسیه شاه حسینی فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» را از سال گذشته در حال نوشتن دارد که در مرحله آخرین بازنویسی‌اش به سر می‌برد. تهیه کنندگی این فیلم بر عهده سعید سیدزاده است و بعد از اینکه فیلمنامه به پایان برسد برای گرفتن پروانه ساخت اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi