شناسه خبر : 34739
دوشنبه 04 خرداد 1394 , 14:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعتراض کنم یا نه؟

حمیدرضا فخری- برادر مجتهد اینجانب آزاده 97 ماه و جانباز 45 درصد ر سال 1369 به استخدام وزارت نفت درآمدم و در سال 1373 وارد دانشگاه شدم  و زبان فرانسه خوندم در سال 1379 فارغ التحصیل دو سال مرخصی تحصیلی داشتم. مدرک من را همان سال به عنوان نیمه مرتبط ایثارگری تلقی کردند و در سیستم به عنوان فوق لیسانس ثبت شده بود و مزایای فوق لیسانس می گرفتم.

 در سال 1392 عنوان نمودند که به دلیل عدم ارتباط لیسانس با سمت سازمانی مدرک موثر در فیش حقوقی ام را دیپلم و مقطع بالاتر فوق دیپلم محاسبه کردند. با چندین بار مکاتبه مجبور به شکایت در کمیسیون ماده 16 شدم که متاسفانه کمیسیون نیز اقدام وزارت نفت را صحیح دانست. الان میتوانم به دیوان اعتراض کنم و اصلا"  آیا این اقدام آنها صحیح است یا نه؟  لطفا راهنمایی فرمائید.

اینستاگرام
با 23023647 تماس بگير
برادرم:
قانون به صراحت گفته که برای ایثارگران شاغل که در دستگاه مربوطه پست متناسب با مدرک آنها وجود ندارد باید پست همتراز وستاره دار برقرار گردد .
پس برای شما هم باید پست همتراز ایجاد واین پست به نام شما وتا بازنشستگی وجود خواهد داشت.
قانون مربوطه را پیدا کنید وبه دیوان عدالت اداری شکایت نمائید
لطفا پيگيري بفرماييد به چه علت معاونت آموزشي وزارت بهداشت قوانين سهميه را اجرا نمي كند،بما كه پاسخي نمي دهند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi