شناسه خبر : 34766
سه شنبه 05 خرداد 1394 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایندگان درباره جمعیت جانبازان چه گفتند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی اهداف و راهبردهای "جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی" را تبیین کردند.

فاش نیوز -  نمایندگان مجلس شورای اسلامی  اهداف و راهبردهای "جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی" را تبیین کردند.

گروهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی  عضو شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی اهداف و راهبردهای آن  را تبیین کردند

محمداسماعیل کوثری رییس موقت هییت موسس جمعیت جانبازان  در خصوص تشکیل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت:  بنا به درخواست تعدادی از جانبازان 70درصد  تاسیس شد تا در موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت کند و زحمات جانبازی خود را تا آخرین لحظه عمر خود  ادامه دهند و در مسیر حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی قدم بردارند تا  نشان دهند هنوز اثربخش هستند.
وی افزود:  بنابرتصور بعضی که فکر می کنند جانبازان دیگر نمی توانند اثرگذار باشند، بلعکس جانبازان  نه تنها می توانند اثرگذار بلکه  می توانند برای جامعه الگو باشند.
وی تاکید کرد: این تشکل در حال حاضر از شکل مردمی، به صورت قانونی در آمده و امروز هم  با حضور مدعوین و جانبازان قدم اول آن برداشته شده تا بتوانیم در آینده اثرات این مجموعه را به جامعه ارایه کنیم مخصوصا در مسئله فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و همچنین انتخابات مجلس دهم که اواخر سال جاری است.



دکتر مجتبی رحماندوست  نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر و عضو شورای شهر تهران و عضو هییت موسس جمعیت جانبازان در این نشست اظهار داشت: این جمعیت با  محوریت سیاسی به معنای جناح بندی و کشمکش نیست بلکه محوریت سیاسی آن ولایت است و پشت سر ایشان حرکت کردن افتخارماست.
وی افزود: هدف این جمعیت  آفت زدایی از انقلاب است.
نماینده مردم شهر تهران درمجلس شورای اسلامی یادآور شد: خط سیاسی این جمعیت منش بسیجی است وممکن است همه بسیجی هاگرایش های سیاسی متفاوتی داشته باشد زیرا نجات آینده انقلاب  در بسیج است.
مجتبی رحماندوست گفت: همت این جمعیت آفت زدایی از انقلاب است. بعضا شاهد هستیم  افراد دچار گرایشات مادی  شده اند به گونه ای که درمسیر اصلی انقلاب قابل قبول نباشند تلاش ما این است که آفاتی که دامان انقلاب را گرفته پاک کنیم.



مجتبی شاکری جانباز 70درصد، عضو شورای شهر و عضو هییت موسس جمعیت جانباران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این مجموعه تشکلی به هم تنیده است که  که گرد گفتمان انقلاب اسلامی جمع شده است اظهارداشت: نوع نگاه ما به انقلاب اسلامی نگاه موزه ای نیست که ما یک موزه ای را نقل از گذشته می کنیم،  بلکه نشان دادن نحوه و سبک زندگی است. سبک حضور در جامعه برای کسانی که معتقد به ولایت فقیه  و اندیشه نظام هستند و معتقد به مبارزه با ظلم واستکبار هستند همه در این مجموعه می توانند جا بگیرند.
وی شعار این جمعیت را  بصیرت، وحدت و عزت درسایه ولایت  عنوان کرد.

 


مهندس سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هییت موسس این جمعیت در این نشست خبری گفت: این هییت موسس دوسال است که تشکیل شده و ما تلاش می کردیم که این جمعیت را در کمیسیون ماده 10 احزاب به ثبت برسانیم و نام آن را از جبهه به جمعیت تغییر دهیم.
هاشمی خاطرنشان ساخت: امیدواریم این جمعیت بتواند نقش اساسی خود را با وحدتی که ایجاد خواهد شد و آن را تجلی خواهد داد در سایه ولایت انجام دهد.



دکترحسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو هییت موسس جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی نیز در خصوص تشکیل این جمعیت اظهار داشت: این تشکل در راستای اهداف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شکل گرفته است که افراد آن در چارچوب آن جانبازی کرده اند، گفت: طبیعی است که صاحبان اصلی انقلاب حق پاسداری از انقلاب را دارند.


وی در خصوص فعالیتهای این جمعیت نیز خاطرنشان ساخت: فعالیت های این جمعیت فعالیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خواهد بود و همچنین این جمعیت قصد دارد مشکلات مربوط به جانبازان را پیگیری نماید.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام


...

لاریجانی و حسینیان کاندیدای ریاست مجلس شدند . ؟!
...

خاک را بسر کنید .

جامه ز تن بدر کنید ؟!

گریه کار کمی است .

برای توصیف این چرایی ؟!

دارم به رفتار پر شکوهی

شبیه به

مرگ

فکر می کنم. ؟!

زلزله بمو 10 ریشتری :

چاره ناری تا بمیری ؟!

ساعقه ؛ گورخانه اگر بمو :

چاره ناری تا بمیری ؟!

ماه و ستاره پنهانا بو :

خورشیدم دٍ قهر کونه ؛ تاریکی و ظلمت آوره ؟!

رزمنده ایور .

جانباز او ور .

های که 5 % هم ببه ؟!

اسم نبر ؟!

یادا ناور ؟!

که دوره دِ بسر بمو ؟!

فصل تاریکی و ظلمت در رایه ؟!

دوره قهر و قحطی در رایه ؟!

خدا بفریاد برسه ؟!

خدا به فرهنگ ایثار و شهادت رحم بوکونه ؟!

رزمنده جانباز ؛

بالاخص 5 % ؛

تا به امروز کی حقوق ناشتی ؟!

فردا بایه ؛

باید کی گریز بکونه به کوه و بیابان ؛ ای عمو ؟!

چی بکاشتیم :

چی درو بگودیم ؛ ای عمو ؟!

رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % دفاع مقدس ؛ همه بدون حقوق و همه

بدون معیشت و همه فقیر زمانه و همه درمانده از زندگی ؟!

هر چی تا الان خدمت ببوسته به اشان ؟!

دِ بسه ؛ بشو بخوس ترا خواب آیه ؟!

خدایا

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
هرچه بودگفتیم وگفتی کو گوش شنوا بااین گرانی بااین تورم بااین حقوقوق کم خدایا به که بگیم چرا اخر تاکی ... عجب صبری داره خدا

...

جمله دوست را ترجمه می کنم .

عجب صبری داره خدا :

به گویش امایه .

عجب صبری خدا دارد :

به زبان فارسیه .

...

عجب صبری خدا دارد!

اگر من جای او بودم.

همان یک لحظه اول ،

که اول ظلم را میدیدم از مخلوق بی وجدان ،

جهانرا با همه زیبایی و زشتی ،

بروی یکدیگر ،ویرانه میکردم.

عجب صبری خدا دارد !

اگر من جای او بودم .

که در همسایه ی صدها رزمنده جانباز گرسنه ،

چند زور گیر ، غارتگر ؛ گرم عیش و نوش میدیدم ،

نخستین نعره مستانه را خاموش آندم ،

بر لب فریاد میکردم .

...

سلام علبکم
ضمن تقدیر وتشکر از مسئول محترم سایت و اعضاء جدید یا نمایندگان جانبازان کشور
لطفا در خصوص عدم اجراء ماده 190 حقوق بسیجیان کشور و عدم اجرایی حق ایثارگری
25درصد کارکنان بخصوص مشکلات ایثارگران مخابرات ایران در دستور کار قرار گیرد. زیرا وضعیت معشیتی جانبازان بد است.
سلام ، هدف و ماهيت تشكيل جبهه جانبازان براي چيست از زمان تشكيل چه كارهايي براي جانبازان انجام شده است ، در جلسات جبهه جانبازان ايا گزارش كار داده ميشود ، الان بيشتر گفته ميشود بعضي از جانبازان بدنبال مادي گرايي هستند ، ايا معيشت ، درمان ، اشتغال و غيره... ايثارگران با اين تورم و گراني موجود مادي گرايي است همه در ايران زندگي ميكنيم و همه اين مشكلات و معضلات جامعه را حس ميكنيم و نميتوانيم إينو إنكار كنيم ، پس هدف اين جبهه جانبازان اول بايد معيشت ، درمان ، و اشتغال فرزندان ايثارگران باشد.

...

درود و سلام به شما جانباز 70 % عزیز ؟!

از اینکه شجاعت دارید و از رزمندگان دفاع مقدس حمایت کردید .

متشکریم .

اجرکم عند الله .
با سلام خدمت تمامی ایثارگران جانباز..........
عجب لطفی خدادارد
بازهم لاریجانی شد رئیس خدایا رحم کن مگر تا الان در این چند دوره ریاست بهمراه این همه نماینده برای فرهنگسازی جامعه چه کردند چرا هنوز مردم نتوانسته اند عزت واقتتدار و شیوه احترام گذاشتن به خانواده معزز شهدا وایثارگران جانباز را یاد بگیرند ...
چرا هنوز جهت اینکه این بزرگ مردان 8 سال دفاع مقدس از چه جایگاهی برخوردارند را به مردم اموزش ندادند...
چرا اینقدر در تریبون مجلس از خدمات که انجام نشدن بوق وکرنا میکنند و مردم فکر میکنند هر یک از جانبازان مالک چندین چاه نفت هستند....
چرا ریاست محترم مجلس ونمایندگان بجای شعارهای تمام نشدنیشان در رسانه ها اعلام نمیکنند که جانبازان زیر25 درصد از گرفتن حقوق محرومند ...
جناب لاریجانی و نمایندگان مجلس شما را بخدا قسم تان میدهم لطف کنید به عرض مردم شریف برسانید که جانبازان زیر25درصد از حق وحقوقی که در مجلس مطرح میشود بهره ای نمیبرند میدانید چرا این را به عرض شریفتان میرسانم چون من جانباز22درصد بخاطر اینکه دو مرتبه مجروح شدم و از نعمت موج انفجار هم نسیبم شده است درهیچ جایی جا ندارم بخاطر اعصاب درهم ریخته ام نه در خانه نه در اجتماع هیچ کجا چرا؟ چون موجی هستم همسرم . بچه هایم .دو دختر دانشجو و یک پسر دوره ابتدایی جرات ندارند در خانه نسبت به چیزی اظهار نظر کنند یا کمی بلند تر صحبت کنند یا صدای تلویزیون را کمی بلند تر کنند ووووووچرا؟
چون موجی هستم...
جناب لاریجانی ونمایندگان مجلس چرا من حقیر که فقط 156 هزار تومان حقوق میگیرم و بیکار هستم ابا مستحق اینکه مردم شریف ایران بگویند شما جانبازان همه مملکت را در اختیار ذارید را هستم....
واقعا من بیکار بدون در امد مستحق چنین ثروتی هستم اگر هستم سری به اوضاع مالیم بزنید شاید اینکه از ثروت اضافی من چیزی هم نصیب عده ای گرسنه شود ...
جناب لاریجانی لطفا فکری اساسی کنید وسروسامانی به زندگی من و همرزمان من
بدهید تا از این وضعیت نا بسامان وفقر مالی نجات پیدا کنیم ...
(فاش نیوز تشکر)
سلام
از عزیزان جمعیت جانبازان تنها تقاضای ما تغییر و تحول در کمسیون پزشکی بنیاد است.
مادامیکه این کابینه در راس کمسیون قرار دارد هیچ امیدی برای ما وجود ندارد . فقط و فقط عزل اینها را خواهانیم . به رهبری معظم هم در اینمورد نامه نوشته ایم .میترسیم خدای ناکرده فضای شومی بر این حوزه مستولی شده باشد . الله اعلم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi