شناسه خبر : 34798
چهارشنبه 06 خرداد 1394 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیگر نگران افتادن نباشید

دیگر مهم نیست که روی چه زمینی یا با چه سرعتی راه می روید C-Leg همواره به امنیت شما می اندیشد .

محمد علی جوانشیر - تا به حال 60000 نفر در دنیا از این مفصل استفاده کرده اند و مطالعات نشان می دهند که این مفصل باعث افزایش ثبات و کاهش میزان افتادن فرد می شود .

مفصل C-Leg 4

تا به حال 60000 نفر در دنیا از این مفصل استفاده کرده اند و مطالعات نشان می دهند که این مفصل باعث افزایش ثبات و کاهش میزان افتادن فرد می شود . این مفصل عایق هوا بوده و می توان آن را با برنامه ی اندروید Cockpit کنترل کرد و راه رفتن به سمت عقب را برای فرد آسان تر می کند .تغییر سریع جهت، این قابلیت را به فرد می دهد تا در مکان های شلوغ مثل مترو به راحتی از این مفصل بهره ببرد.

دیگر نگران افتادن نباشید

دیگر مهم نیست که روی چه زمینی یا با چه سرعتی راه می روید C-Leg همواره به امنیت شما می اندیشد . سنسورهای موجود روی مفصل حالت های غیر ایمن شما را می سنجد و میزان مقاومت را افزایش می دهد تا شما بتوانید دوباره تعادل خود را به دست بیاورید . شما می توانید با اطمینان کامل سرعت بگیرید ، آرام راه بروید ، از پله بالا بروید و مطمئن باشید که تعادل خود را از دست نخواهید داد ..

به دلیل این که حرکات شما در سه بعد، انجام می شوند در  C- Leg سنسورهایی تعبیه شده  که موقعیت شما را در هر لحظه در فضا تعیین می کند و تنظیمات لازم برای هر لحظه از راه رفتن ،روی مفصل اعمال می کند . C-Leg به شما کمک می کند، به راحتی  بر روی سطوح شیب دار ،  پله ها و هر گونه سطح ناهموارحرکت کنید .

C- Leg به افراد کمک می کند که راحت تر زندگی کنند و به فرد کمک می کند تا زانو را به گونه ای تنظیم کند تا انجام کارهایی مثل دوچرخه سواری ، رقصیدن ، گلف و ... برای فرد راحت تر باشد. تغییر حالت مفصل بسیار راحت است ، شما می توانید با استفاده از برنامه ی Cockpit روی سیستم اندروید ، ریموت کنترل و تنظیم الگوی راه رفتن ، با استفاده از بلوتوث به راحتی مفصل را تنظیم کنید .

 

 

حمایت  فرد هنگام راه رفتن در صورت نیاز

C-Leg 4 امکان راه رفتن حسی ( مبتنی بر درک یا انتقال مستقیم ) را به فرد می دهد به این معنی که مفصل متوجه می شود که فرد ایستاده و برای ایجاد تعادل به آرامی و به مقدار کم حالت فلکس ( خم شده ) به خود می گیرد . این ویژگی ، راه رفتن را آسان تر می کند و با هر قدم فرد، تنظیم می شود .

راه رفتن آسان

ایجاد حرکت در پروتز با استفاده از میکروپروسسور C-Leg بسیار آسان است . شروع طبیعی و نرم فاز نوسان، به شما آزادی و کنترل لازم برای مقابله با چالش های روزمره را می دهد .

 

چگونگی عملکرد C-Leg

C-Leg برای ایجاد عملکرد پای بیولوژیکی فرد طراحی شده است . سیستم هیدرولیک کنترل کننده ی میکروپروسسورهای C-Leg در حین راه رفتن فرد ، باعث ایجاد ثبات و کنترل بهتر چرخه ی راه رفتن می شوند .

مواردی که باعث خاص شدن C-Leg 4 شده اند :

با وجود استفاده از فریم فیبر کربن سبک ، ثبات خوبی را برای فرد ایجاد می کند

وزن بیمار : حداکثرتا 136 کیلوگرم

وزن مفصل زانو : 1.235 گرم

ارتفاع مفصل زانو به همراه آداپتور : بین 28 سانتی متر تا 53 سانتی متر ( به همراه آداپتور چرخشی )

میزان عملکرد باتری : 40 تا 45 ساعت

حداکثر میزان خم شدن زانو بدون متوقف کننده ی فلکشن ( خم کردن ) : 130 درجه

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
قیمت؟
چگونگی تهیه؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi