شناسه خبر : 34844
دوشنبه 11 خرداد 1394 , 12:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نتایج مسابقات دارت جانبازان نخاعی تهران اعلام شد

به مناسبت اعیاد شعبانیه جشنواره قمر بنی هاشم علیه السلام ویژه جانبازان نخاعی استان تهران برگزار شد .

فاش نیوز -  به مناسبت اعیاد شعبانیه جشنواره قمر بنی هاشم علیه السلام ویژه جانبازان نخاعی استان تهران برگزار شد.

این جشنواره روز پنجشنبه 7 خرداد در محل تربیت بدنی مخابرات استان تهران و با حمایت شهرداری منطقه 2 استان تهران ، تربیت بدنی مخابرات استان تهران و انجمن جانبازان نخاعی برگزارگردید.

به گزارش خبرنگار ما، این جشنواره که با  بخش های متنوعی همراه بود در آخرین روز خود مسابقه ی «دارت» ویژه جانبازان نخاعی را برگزارکردکه با استقبال گرم جانبازان نخاعی و گردنی روبه رو شد به طوری که حدود پنجاه نفر از جانبازان در این رقابت حضورداشتند.  

درپایان، جشنواره قمر بنی هاشم علیه السلام نفرات برتر این مسابقه را در یک گروه جانبازان گردنی و سه گروه جانبازان نخاعی به شرح زیر معرفی کرد:

نفرات برتر گروه جانبازن گردنی:
اول: کاظم مقدس
دوم: مجید پرند
سوم: مهران وصلتی

نفرات برتر گروه «الف» جانبازان نخاعی:
اول:نادر شیدایی
دوم: مهدی اسلامی پناه
سوم:سید مصطفی حدادی

نفرات برتر گروه «ب» جانبازان نخاعی:
 اول: محمد رضا عسکری
دوم:هادی خیاط زاده
سوم:محسن زیایی

نفرات برتز گروه «ج» جانبازن نخاعی:

اول: وحید ایرانی
دوم: علی فتوحی
سوم: رضا اسدی


.


کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
باتشکر ویژه از آقای پارسا خبرنگار گرانقدر فاش نیوز که با حوصله زیاد، ساعتها وقت گذاشت و بصورت خیلی زیبا این تصاویر و گزارش رو ثبت کرد.
جای همه دوستان نخاعی در این جمع خالی بود. تجمع این تعداد از جانبازان نخاعی به بهانه «ورزش دارت» اگر نگوییم بی نظیربود، کم نظیر جلوه میکرد.
امیدوارم اولین دوره این جشنواره که به همت خودجانبازان و انجمن جانبازان و با همکاری و همت شهرداری منطقه دو و هفت و همینطور آسایشگاره شهیدبهشتی وشرکت مخابرات تهران برگزارشد تداوم داشته باشد که این نوع فعالیت هم از نظر اجتماعی به جانبازان نخاعی کمک میکند و بالاتر اینکه ازنظر روحی و روانی و جسمانی تاثیر فراوانی بر شخص جانبازدارد.
دست همه درد نکند.
تشکر ویژه دارم از آقایان مهدی اسدزاده ، معماری و تمام برگزار کنندگان و عوامل اجرایی مسابقات که انصافا زحمت زیادی برای انجام مسابقات کشیدند.
اجرشان با خدا
تشکر ویژه دارم از آقایان مهدی اسدزاده ، معماری و تمام برگزار کنندگان و عوامل اجرایی مسابقات که انصافا زحمت زیادی برای انجام مسابقات کشیدند.
اجرشان با خدا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi