شناسه خبر : 35022
یکشنبه 17 خرداد 1394 , 16:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

داستان عجیب دو شهید

خواهر دل شکسته و چشم انتظار برادر شهید مفقود الاثر خود را در خواب می بیند و او به خواهرش می گوید: "نمی خواهی مرا ببینی؟ من که برای دیدار شما آمده ام.

شهید "حمید رضا ملا حسنی "در 1344/5/5در تهران متولد شد. وی قبل از اخذ دیپلم به جبهه های حق علیه باطل اعزامو در عملیات والفجر 4 در منطقه پنجوین عراق در تاریخ 12 /08 / 1362 مفقود الاثر شد.

سالها بود خانواده  منتظر بازگشت عزیزشان  بودند. در یکی از روزها خواهر شهید "ملاحسنی" بر سر مزار شهید احمد پلارک (شهیدی که از مزارش بوی عطر پراکنده می شود)  در قاب بالای سر مزار دریک عکس برادر خود را کنار شهید پلارک می بیند که بالای سرش علامت ضربدری وجود دارد. پس از بررسی ، خانواده شهید پلارک را جویا می شود خانواده ایشان می گویند شهیدپلارک هر کدام از دوستانش که به فیض شهادت نائل می شد بالای سرش یک ضربدر می زد. معلوم شد که شهید ملاحسنی از دوستان و همرزمان شهید پلارک بوده . خواهر شهید ملا حسنی شهید پلارک را به بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) قسم می دهد که به برادرم بگو یک نشانه ای چیزی از خودش به ما بدهد .

این خواهر دل شکسته و چشم انتظار برادر شهید مفقود الاثر خود را در خواب می بیند و او به خواهرش می گوید: "نمی خواهی مرا ببینی؟ من که برای دیدار شما آمده ام. خواهرش می گوید: کی؟ شهیدملاحسنی به او می گوید: " در پارک نهج البلاغه سه شهید دفن کرده اند؛ قبر وسطی مربوط به من است. خواهر از خواب بلند می شود و تعجب می کند این چه خوابی است که بعد از 27 سال برادر شهیدش به خواب او می آید. در شب بعد مجددا" شهیدملاحسنی به خواب خواهرش می آید و می گوید: "نمی خواهی مرا ببینی؟ من منتظرت هستم." و مشخصات جنازه بی سر قبر وسط را به او می دهد. خواهراین شهید صبح اقدام به پرس وجو می کند ومطلب را با سپاه درمیان می گذارد.  پس از بررسی  ویافتن همرزمان شهید و نحوه شهادت او، قبر شهید مورد تایید قرارمی گیرد. 

 


اینستاگرام
سلام ، چرا میگویید داستان عجیب ؟ پیوند شهیدان راه حق با اراده الهی دارای نشانها و علائمی میباشد که در دنیای مادی به شکلهای گوناگون و معجزات دلنشین ظاهر میشوند تا ایمان عاشقان حق به نهایت برسد. آنچه از عشقبازی شهیدان با حق تعالی در دنیای مادی ظاهر میشود به اندازه درجه ایمان بیننده است.
شهدا در قهقه مستانشان ودر شادي وصالشان عند ربهم يرزقونند.
سلام ما از موهبتی به اسم کرامات شهداءبرخورداریم به آن ایمان و اعتقاد داریم و به عینه این توجهات را بارها در زندگی به صورت باور خیلی ها غیر عادی ما دیده ایم.شگفتی ندارد کسی که نور دیده شهیدی باشد و با او ارتباط داشته باشد و تنها یاور و مونس و جگر گوشه اش بوده تنهایش نمی گذارد.اشارتی و حرکتی نیاز است تا به سمتشان برویم و اجابتمن کنند.از تو به یک اشارت از ما به سر دویدن.میان عاشق و معشوق رمزی است چه داند نکه اشتر می چراند.
سلام و درود خدا به روح پاك و مطهر شهدا
شهدا در اين دوره وانفسا به فريادمون برسيد
شهيد پلارك عزيز به حق حضرت زهرا كمكم كن
اللهم رزقنا توفيق شهادته في سبيل الله
سلام بر شهیدان ،شهیدان زنده اند.
بسم ربو شهدا و صدیقین خدا آرزوی شهدت میکنم
من هم اگر سعادت داشتم می رفتم با تمام بدبختی دنیوی باروک شهدا حرف میزنم به والله. سوگند آنها زنده وما مرده آیم زمانی کوچک بودم کنار دستم با چند شهید صحبت کردم یکی گفت چرا بی تاب 17ساله بودم من راحت شدم وبا اخویم صحبت کردم هرکس شهدا را انکار کند روز قیامت را انکار کرده اینها زنده اند حاج قاسم سرباز ولایت یک عمر خدمت وتکه تکه شد ده نه 15سال زندگی میکرد وبا پشت خمیده میکرد.شفاعتش را بگیر ید از تربت مطهرش اینجا سرباز وانجا سردار بادرجه خدایی محشور میشود نوش جان شربت شهادت.
جان ما و تک تک عزیزانمان و همه ی شهیدان تاریخ فدای یک تار موی دختر سه ساله ی ارباب ان شاالله
بهشت را به بها می‌دهند.... نه به بهانه
سلام بر روح مطهر شهیدان یاد وخاطره سرداران شهید علی زبونی وفریبرز خسروی شهدای دفاع مقدس گرامی بار
هدیه به تمامی شهدا اسلام صلواتی عنایت بفرمایید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi