شناسه خبر : 35182
یکشنبه 24 خرداد 1394 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا از «هشتک» استفاده کنیم؟

 هشتگ که عضو لاینفک فضای مجازی شده و هر ثانیه با عناوین مختلف  وارد شبکه های اجتماعی می شود،می تواند راهی مطمئن برای دستیابی آسان تر به یک موضوع خاص باشد.

حالا که تمام شبکه های اجتماعی به هشتگ مجهز شده اند،دانستن اهمیت آن می تواند مهم تر باشد.

هشتگ ها علاوه بر اینکه به ما کمک می کنند تا به راحتی با هزاران اطلاعات به روز همراه شده و از آخرین تحولات جهان به سرعت آگاه شویم، راهی مناسب برای ارائه محصولات و جذب مخاطبین مورد نظر ماست.
 

 
7 دلیل برای استفاده از هشتگ در تجارت و بازاریابی
 
 
 
در این گزارش به هفت علت اصلی پر اهمیت بودن هشتگ ها در تجارت و بازاریابی می پردازیم:
 
1. هشتگ ها به کاربران کمک می کنند که سریع تر آنچه را که می خواهند جستجو کنند
 
زمانی که شما در بازاریابی و تجارت از هشتگ استفاده می کنید، پیغام خود را به صورت هدفمند تر می توانید به مخاطبین مد نظرتان برسانید. برای مثال اگر هدف شما جذب افرادی است که تازه صاحب نوزاد شده اند با هشتگ تازه متولد شده (#تازه متولد شده) می توانید سریع تر و بهتر به هدف تان برسید.
 
2. هشتگ ها به شما این امکان را می دهند که میزان محبوبیت خود را در بین افراد بسنجید
 
با نظارت بر هشتگ هایی که در مورد برند و یا نام محصول شماست می توانید از نظرات و اندیشه افراد درمورد خودتان و خدماتی که ارائه کرده اید آگاه شوید.
 
3.از طریق هشتگ ها می توانید خدمات بهتری به مخاطبین خود ارائه کنید 
 
با دنبال کردن هشتگ های مربوط به برند و یا نام تجاری خود نیز می توانید از نظرات،پیشنهادات،انتقادات و قدردانی های مخاطبین خود سریعا آگاه شده و بلافاصله پاسخگو باشید.
 
 
 
7 دلیل برای استفاده از هشتگ در تجارت و بازاریابی
 
 
 
4.هشتگ ها به شما کمک می کنند که از رقبای خود پیشی بگیرید
 
با دنبال کردن هشتگ هایی که در زمینه برند و یا محصول شماست این امکان را خواهید داشت که از نظرات افراد در مورد برند های دیگر و همچنین نحوه ی عملکرد رقبایتان آگاهی پیدا کرده و با استفاده از نقاط ضعف آن ها شیوه ای متفاوت برای خود برگزینید.
 
5.از طریق هشتگ ها می توانیدبدون نیاز به زیر و رو کردن فضای مجازی از اخبار مربوط به حوزه خود مطلع شوید
 
با استفاده از هشتگ ها به راحتی می توانید تمام اخبار مربوط به حوزه خود را یکجا در اختیار داشته باشید. برای مثال فرض کنید که شما یک نویسنده کتاب هستید. با استفاده از هشتگ کتاب (#کتاب) به راحتی می توانید از اخبار مهم مربوط به کتاب آگاهی پیدا کنید. 
 
6.از طریق هشتگ می توانید طرفداران و مخاطبین بیشتری را به خود جذب کنید
 
از آنجایی که هشتگ ها نسبت به وب سایت ها به راحتی قابل دنبال کردن و به بخاطر سپردن هستند افراد بیشتری می توانند با آن ارتباط برقرار کنند به همین خاطر شما می توانید از طریق هشتگ ها بیشترین اشتراک را داشته باشید.
 
 
 
7 دلیل برای استفاده از هشتگ در تجارت و بازاریابی
 
 
 
 
7. هشتگ به شما کمک می کند که مکالمات توئیتری مربوطه را پیدا کنید
 
مکالمات توئیتری یک بخش از پیش تعیین شده است که افراد در آن جا جمع شده و در مورد یک موضوع خاص باهم بحث می کنند.این بحث ها غالبا یک گرداننده دارند که یا مطرح کردن سوال گروه را به سوی هدفی خاص پیش می برد.شما می توانید با دنبال کردن این هشتگ ها با مخاطبین خود همراه بوده و به آن ها ملحق شوید.
 
هشتگ ها همانطور که گفته شد ابزار فوق العاده قدرتمندی در بحث تجارت و بازاریابی می باشند.
 
گزارش:شکوه نیروبخش

 

منبع: باشگاه خبرنگاران
اینستاگرام
سلام.این مطلب ا1271صلا مخاطب متوجه نمیشه آخرش یعنی چی؟لطفا صریحتر بیان کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi