شناسه خبر : 35393
دوشنبه 01 تير 1394 , 10:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی دلیل برکنار شدم!

فریبا علی محمدی- بسمه تعالی

احتراما" اینجانب فریبا علی محمدی جانباز 30 درصد با 23 سال سابقه خدمت و 2 سال خدمت مدیریتی در شرکت توزیع برق استان قم ولیکن متاسفانه که نمی دانم علتش چیه، مرا یک روز صبح از کار مدیریتی برکنار نموده و حکم همطراز بنام مشاور به اینجانب اختصاص دادند!

 حالا بعد از گذشت دو سال از آن زمان اضافه کار وشیفت و کشیک مرا کم کرده اند به طوری که حدود هفتصد هزار تومان باید قسط می دادم و نمیدانم از کجا آن را تامین کنم! در حالیکه از مدیران دیگر این مزایا کم نشده و وقتی علت را جویا شدم از مدیرعامل جدید عنوان کردند من اینطور تشخیص دادم! و این در حالی است که از سایر ارگان ها و بالادستی ها برای تشویق من نامه ارسال می کنند. از کار من تقدیر می کنند. حال نمیدانم با این وضیع و قسط مالی چه کنم؟

 آیا باتوجه به اینکه اینجانب حکم همطراز مدیریتی دارم و سایر مدیران از مزایای اضافه کار و شیفت برخوردار هستند، آیا اینجانب حق اعتراض دارم؟ هنوز من نمی دانم با حکم همطراز با من برخورد می شود با سلیقه شخصی. و جرائت اینکه شکایت کنم هم ندارم. چون در اداره ما به راحتی صورتجلسه تنظیم و برعلیه فرد استفاده می کنند. نمیدانم اعتراض خود را به چه کسی عنوان کنم؟  ممنون میشم جواب مرا بدهید.

اینستاگرام
خواهر من سلام
منم مثل شما 4 سال معاون اداره کل بودم مدیر جدید که آمد یک ماه نشد بی دلیل برکنارم کرد وحتی پست همطراز هم بهم ندادند والان یک کارشناس ساده در اداره ام.
چکار میشه کرد؟
کسی هست راهنمایی بکنه؟
گفتم پست همطراز بدین گفتن برای جانبازان از کارافتاده است ونه شما؟؟!!!
باسلام خدمت شما برداریا خواهرکه فرمودین برکنارم کردن پست همطارزی هم نمیدن وجرآت پی گیری هم ندارین . خوب حالا گیرم که راهنمای هم کردن وقتی خودت شخصاً اظهرعجزوناتوانی می کنی وعلناً ازخوئت ضعف نشون میدی دیگه راهنمایی گرفتند به چه منظوره نمیدونم . شما اول باید ضعف ونا توانی رو دروجودت ازبین ببری بعدش با این مدیران تازه به دوران رسیده و بی معرفت ونادان برخورد کنی نه برخورد فیزیکی بلکه برخورد قانونی با قلمد خوردش کن برو ازطریق کمیسیون ماده ی 16 مستقردرمرکز استان مربوطه ات از شخص مدیر مزدورت شکایت کن وازهیچی نترس شما کارتو قانونی پیگی ری کن حتما به نتیجه ی میرسی این را بدان تازمانی که ترسی دروجودت باشه همیشه شاهد بدترازاین برخوردها وحق کشی ها باید باشی به همین دلیل جرآت داشته باش وکارومشکل توازطرق کمیسیون ماده ی 16 پی گیری کن اگربه نتیجه نرسیدی بازم کامنت بذار تا بیشتر راهنمایی بشی .
با سلام و احترام
نظر اینجانب همان نظر آقا یوسف است .
مضافا" اگر ماده 16 نتیجه نداد به دیوان عدالت اداری شکایت کنید .
برای راهنمایی بیشتر با ایمیل اینجانب مکاتبه نمایید .
جناب طاهری عزیز سپاس از راهنمایی.
اما ایمیل شما کجاست؟؟
ایمیل نگذاشتین؟
سلام بجای ضعف و نگاه به دست این و آن بخداوند قادر متعال توکل کن و با خونسردی با مشکلات برخورد کن و هیچی از ضعف بروز نده.
از مسئول محترم فاش نیوز تقاضا دارم ایمیل اینجانب را در اختیار سرکار خانم فریبا علی محمدی و جانباز این ستون قرار دهند تا بعنوان کارشناس حقوقی با تجربه و خبره ای عزیزان را راهنمایی کنم .
با سپاس
طاهری
با سلام
خانم علی محمدی میتوانند با تماس با سایت ایمیل جناب طاهری را دریافت نمایند
برادر عزیز ارتش هم مرا بعلت غیبت بیش از شش ماه که در بیمارستان بستری بودم اخراج کرد و همه چیز ما اعم از بیمه و کارت ایثار و حکمت کارت و تا امروز یکریال هم بمن ندادند تنها علت غیبت موج گرفتگی بوده که در بیمارستان 501 ارتش بستری بودم.
ایا پرسنل کادرجانباز ارتش که مدت 70 ماه در امر تخریب و مین گذاری فعالیت داشته را باید بعلت فقط غیبت اخرج کنند . لطفا مرا راهنمایی بفرمایید
درضمن تمام مدارکم هم کامل است و درصدم هم 20 اعصاب و شیمیایی
آقا یان فاش نیوز
یا برادر طاهری عزیز
ایمیل را در همین ستون بگذارید
ایمیل که جزو محرمانه شخص نیست؟
چرا راه دسترسی را می بندید ویا دورش می کنید؟؟؟
مگه اشکالش چیه؟
ایمیل مثل تلفن برای ارتباطه ونه چیز دیگه؟؟!!!
با سلام و احترام
اینجانب مرتبا ایمیلم را مینویسم ولی نمی دانم چرا فاش نیوز اعلام نمیکند در هر صورت مجددا ایمیام را براتون مینویسم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi