شناسه خبر : 35415
دوشنبه 01 تير 1394 , 12:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون تکواندو و جانبازان

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون تکواندو با فدراسیون جانبازان و معلولین

فدراسیون‌های تکواندو و جانبازان و معلولین در زمینه آموزش نیروهای متخصص تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین فدراسیون‌های تکواندو و ورزش‌های جانبازان و معلولین به امضای روسای این دو فدراسیون رسید. محمود خسروی‌وفا، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین و سیدمحمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو با امضای این تفاهم‌نامه، زمینه همکاری میان این دو فدراسیون در خصوص استفاده از ظرفیت مرکز علمی کاربردی فدراسیون تکواندو را فراهم کردند.

با امضای این تفاهم نامه، جذب دانشجو برای مرکز علمی - کاربری فدراسیون تکواندو و در رشته‌های مورد پیشنهاد فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین نیز صورت خواهد گرفت و این اقدام در چارچوب دانشگاه علمی - کاربردی خواهد بود.

در این نشست جمعی از مسئولین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با حضور در فدراسیون تکواندو این تفاهم نامه را امضا کردند و با توجه به اینکه رشته پاراتکواندو از سال 2020 به صورت رسمی در بازی‌های پارالمپیک نیز خواهد بود، پیرامون اقدامات مشترک برای این رشته نیز تبادل نظر شد.

مفاد این تفاهم نامه به زودی در توافق نامه‌ای اجرایی به امضای طرفین خواهد رسید و جذب دانشجو برای رشته‌های مورد نظر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به زودی از طریق مرکز علمی کاربردی فدراسیون تکواندو صورت خواهد گرفت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi