شناسه خبر : 35564
شنبه 06 تير 1394 , 14:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر رزمنده حزب‌الله در لبنان


تشییع پیکر رزمنده جوان حزب‌الله در جنوب لبنان + تصاویر
 
دولت بهار: حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان پیکر یکی از رزمندگانش را که در عملیات جهادی به شهادت رسید در جنوب لبنان تشییع کرد.
  

به گزارش دولت بهار به نقل از ابنا ـ پیکر مطهر شهید مجاهد «کمال عبدالله خشاب» با کنیه « شُبیر» از رزمندگان جوان حزب‌الله لبنان که در حین انجام وظیفه جهادی به درجه رفیع شهادت نائل آمد در شهرک شحور تشییع شد.

شحور یکی از شهرک‌های شهر صور در جنوب لبنان است. این منطقه در ۲۳ کیلومتری شهر صور و ۹۵ کیلومتری شهر بیروت پایتخت لبنان قرار دارد.

مراسم تشییع پیکر این شهید با حضور گسترده مردم شحور و مناطق اطراف و با شعار «لبیک یا زینب(س)» و «لبیک یا حسین(ع)» از مقابل منزلش آغاز شد.

در مراسم تشییع پیکر شهید کمال عبدالله خشاب، «سید نواف موسوی» نماینده پارلمان و عضو حزب الوفاء «سید احمد صفی الدین» مسئول حزب الله در جنوب لبنان، «حاج کامل الخلیل» شهردار شحور سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله و مقاومت اسلامی، شخصیت‌های دینی، سیاسی و اجتماعی، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

در این مراسم که تصاویری از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و رهبران شهید حزب الله دیده می‌شد تشییع کنندگان فریاد می‌زنند: «لن تسبی زینب(ع) مرتین» (زینب(س) دوباره به اسارت نخواهد رفت).

پیکر شهید کمال عبدالله خشاب با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله خیابان‌های روستای شحور را پیمود و به گلزار شهدا رسید.

پس از ادای مراسم تکریم و قسم خوردن رزمندگان حزب‌الله و اقامه نماز پیکر شهید کمال عبدالله در گلزار شهدا و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

   

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi