شناسه خبر : 35584
یکشنبه 07 تير 1394 , 10:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدارسی بنام ما و به کام دیگران!

جواد شفاهی- اینجانب جانباز 25 درصد با 23 ماه جبهه اخیرا برای ثبت نام فرزندانم در پایه دوم و پنجم ابتدایی به دبستان شاهد شهریار مراجعه کردم اما در حالی پاسخ مسئولین مدرسه حاکی از تکمیل ظرفیت کلاس های درس بود که نزدیک به شصت درصد دانش آموزان این مدارس طبق آمار اعلامی وزارت آموزش و پرورش فرزندان اقشار عادی می باشند و دلیل غیرمسئولانه مدرسه فقط این است که از دانش آموز عادی که سال های قبل دراین مدرسه بوده نمیتوانیم بخواهیم که مدرسه را ترک کند و جایش را به دانش آموز شاهد تازه وارد بدهد!

 درحالیکه این مشکل از سوء مدیریت در وزارت مربوطه و ضعف مقررات و سیاست گذاری در این مورد است به طوری که بر فرض مثال یکی از راه حل های آن میتواند ثبت نام یک ساله فرزندان افراد عادی وبا شرط عدم اعتراض در قبال خروج از مدرسه وجایگزینی با فرزندان شاهد در سال بعد باشد. خلاصه کلام مدارس شاهد در حال حاضر از اهدافی که برای آن ایجاد شده اند بسیار فاصله گرفته و به بیانی خلاء دستورالعمل ها و قوانین صحیح و دقیق که در جای جای آموزش و پرورش قابل مشاهده است،مدارس شاهد نیز تبدیل به دکانی برای اشخاصی خاص شده و در این مورد هم بقول معروف "به نام ما و به کام دیگران" شده است.

 لذا رسانه ای شدن این قبیل مسائل که یقینا" برای خیلی از عزیزان همرزم اتفاق افتاده، شاید راهی باشد برای اثبات این مهم که ما اجازه نمی دهیم عده ای نامحرم، در مورد استفاده از امکاناتی که به نام ما ایجاد شده مارا نامحرم بدانند و با خیال راحت و با استناد به دستورالعمل های ضعیف و دست و پا شکسته از حقمان محروم کنند!

اینستاگرام
با سلام
جالب ترش اینه که بچه های فرهنگیان بدون هزینه در مدارس شاهد درس میخوانند درحالی که از فرزند من سالی حدودا یک میلیون ودویست هزار تومان شهریه میگیرد که جای تامل است . خیلی جاها از این امکانات ایثارگران به کام دیگران است .
برادرمحترم بچه کدام فرهنگی درمدارس شاهدشهریه نمیده مدرک بیار
جالبتربازاینکه جانبازان واقعی درصدواقعی ندارندولی لابلای کمیسونهای بنیادکسانی درصدجانبازی گرفتندکه نقص وایرادجسمیشان هیچ ارتباطی باجنگ نداردوبعضیهاهم دکترهای محترم کمیسون باباندبازی وفامیل بازی درصدکیلویی به اینهاداده اندوامارجانبازان رابالابردندکه هرمصوبه دولت باترس وبدون تامین بارمالی باقی می ماندبازاینهم بنام مابکام هیچکس
کسانیکه جانبازی حقشان نبوده درصدگرفتندبااشتباه پزشکان وبرای همیشه ازکمیسون خداحافظی کردندودیگربه هیچ قیمتی درکمیسون پزشکی حاظرنمی شوندبنیادبرای این عده که تعدادشان ماشالاکم هم نیست چه تدابیری اندیشیده است
برادر عزیز گل گفتی بنیاد باید یک بار دیگر همه را مجدد کمسیون کند تا همه چیز مشخص شود البته اگر دست خودشان هم الوده نباشد .یه عده ای که حقشان ضایع شده دوباره و سه باره و جارباره و تا حقشان را نگیرند مجددا به کمسیون میروند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi