شناسه خبر : 35688
چهارشنبه 10 تير 1394 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در سال جاری انجام می شود

دیدار با 420هزار ایثارگر در کشور

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سال جاری، با ۴۲۰ هزار ایثارگر در کشور دیدار می‌شود.

به گزارش  خبرگزاری فارس، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سال جاری، از 420 هزار نفر ایثارگر در کشور دیدار می‌شود.

مهدی ایزدی با اشاره به اینکه دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگران یکی از مهم ترین وظایف بنیاد است، گفت: این برنامه با مدیریت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جدیت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه والدین، همسران و فرزندان شهید، جانبازان و آزادگان در اولویت دیدار مسئولان بنیاد هستند، افزود: تلاش می‌کنیم هر سال، یک بار در منزل یا محل کار خانواده شاهد و ایثارگر حضور یابیم و از نزدیک با آنها دیدار و گفت‌وگو کنیم.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تجلیل و تکریم، رفع مشکلات و برقراری ارتباط عاطفی با خانواده‌های شهدا و ایثارگر از مهم ترین اهداف این دیدارها است.

ایزدی با اشاره به اینکه 820 هزار نفر از ایثارگران، هدف دیدار مسئولان بنیاد هستند که سال گذشته از 420 هزار نفر آنها در منزل‌شان دیدار شد، افزود: سال جاری نیز تلاش می‌شود به همین تعداد از خانواده شاهد و ایثارگر دیدار انجام ‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به 500 هزار تماس تلفنی با خانواده شاهد و ایثارگر حاصل شده است، گفت: برقراری ارتباط عاطفی و جویای وضعیت زندگی آنها شدن از جمله اهداف این تماس‌ها است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ابراز امیدواری کرد: در سال جاری با مشارکت بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی، حداقل سالی یک بار از خانواده شاهد و ایثارگر دیدار انجام شود.

ایزدی با بیان اینکه بنیاد دیدار از خانواده شاهد و ایثارگر را در قالب طرح سپاس انجام می‌دهد، افزود: دبیرخانه طرح فوق در اداره مددکاری بنیاد است و همه دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند.

وی افزود: در اولویت نخست مسئولان دستگاه‌های اجرایی دیدار از ایثارگران شاغل در نهاد خودشان و سپس سایر جامعه هدف بنیاد قرار دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال 25 درصد مستمری والدین شهدا افزایش یافته است، گفت: دریافتی آنها نسبت به سایر گروه‌ها کمتر بوده به همین دلیل چنین تغییری صورت گرفته تا وضعیت معیشتی آنها بهبود یابد.

ایزدی افزود: در سال جاری پرداخت وام‌های ضروری به جامعه ایثارگران از طریق صندوق شاهد و سایر بانک‌هایی که قرارداد بسته شده در دستور کار بنیاد قرار دارد تا وضعیت مالی آنها بهبود یابد.

انتهای پیام/

اینستاگرام
تورابه خداکسی نیست جلوی این مزخرفات رابگیرد کدام دیدار کدام عیادت.کارمندان بهمراه رئیس بنیاد بلندمیشوند برای دادن امارظرف 3ساعت منزل 15نفربازدید میروند دریغ از بردن یکیلو شکلات. اصلااجازه نمیدهند حرفتان را بزنید درجواب میگویند به ماتکلیف شده سری بشمابزنیم چون وقت نداریم اصرا نفرمائید.ازبدوورد به حیاط تابرگشت و بلندشدن 6دقیقه ؟؟؟؟؟تازه منت هم میکنندو..گاهی وقت ها اوقات تلخی و توهین.خانواده شهیدازبهشهر
آقاکجادیدارمیشه‌مگرشهید‌باشهیدفرق‌میکنه‌شهیدمحمدعلی‌عبدی‌دارای‌۳فرزندکی‌حالازخانوادش‌پرسیدیدهنوزمسکن‌ندارند‌من‌خودم‌جانبازشیمیایی‌هستم‌ولی‌پانزده‌درصد‌چرا‌میگن‌دیر‌اومدی‌دردزیاده‌گوش‌برای‌شنیدن‌نیست‌‌۰۹۱۲۲۹۳۳۳۸۳‌‌‌
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi