شناسه خبر : 35689
چهارشنبه 10 تير 1394 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دستور دولتی برای درمان ایثارگران

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش از این از عدم صدور ابلاغیه و دستور العمل های اجرایی قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در دولت تدبیر و امید خبر داده بودند.

به گزارش شهدای ایران؛ شنیده شده است در ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول مهم اجرایی به همه وزارتخانه ها و سازمان ها، مقرر شده است با توجه به تاکیدات قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مبنی بر تامین 100درصد هزینه بهداشتی و درمانی خانواده شاهد، جانبازان، آزادگان و افراد تحت تکفل آنان توسط دولت، در اسرع وقت نسبت به تامین و پرداخت مبلغ مذکور از سرجمع اعتبارات دستگاه ها اقدام کنند.

این ابلاغیه که پیش از این چند ماه گذشته نیز به مسئولان اجرایی کشور ابلاغ شده بود تا کنون اجرایی نشده است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش از این از عدم صدور ابلاغیه و دستور العمل های اجرایی قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در دولت تدبیر و امید خبر داده بودند.

اینستاگرام

اگر شعار نیست ؟!

و اگر شامل رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس هم می شود 5 % ؟!

عینک .

دندان .

تست خون .

مردیم از بس که توجه نشدیم ؟!
سلام ، قبل روزهای آخر خرداد ماه به بنیاد مراجعه داشتیم تا مشکلات هزینه های پرداخت نشده درمانی ایثارگران شاغل را با مسئولین بهداشت و درمان بنیاد درمیان بگذاریم اما مسئولین در مقابل درخواست کارت بیمه یا مدرکی که بتوانم از تسهیلات درمان جانبازان استفاده کنم گفتند قرار است از ابتدای تیرماه اعتبارات درمانی جانبازان شاغل به ادارات محل خدمت برگشت شود. متاسفانه ادارات هرگونه اعتبارات مربوط به درمان جانبازان را در محل دیگری هزینه میکنند و بطور طبیعی هیچیک از جانبازان نمیتوانند از مسئولین ادارات مکرر درخواست پرداخت هزینه های درمانی داشته باشند. کافیست کمی درخواست حق و حقوق جانبازی ادامه پیدا کند تا فوری برچسب اخلال گری به پیشانی جانباز بزنند و با ابلاغی او را سرگردان در منطق محروم و دور افتاده کنند.
عجب روزگاری شده که اهل حق و حقیقت و نیروهای ارزشی نظام اسلامی اینطور ذلیل شدند اما افراد نفوذی فاسد و ضد انقلاب که ارتباط و همکاری ایشان با اشرار شرق و بهاییان اثبات شده جولان بدهند و صدمات جانی و مالی بسیاری به جانبازان وارد کنند در حالیکه هیچکسی پاسخگو نیست. بارها احساس غریب شکنجه های علویان در دوران سیاه و تاریک بنی امیه و بنی عباس را اینروزها با جان و دل احساس میکنیم لذا همان کاری را میکنیم که علویان در طول چهارده قرن فقط پناه ببریم به خداوند متعال و از او استعانت بجوییم.
ماده 51 ایثارگری هم مگر جزء همین لایحه نیست پس چرا همه نمایندگان و مسؤلین با وجود اطلاع ا زعدم اجرای آن در آموزش و پرورش سکوت کرده اند؟
اهای نمایندگان مجلس که هنوز نتوانسته اید اعلام نمائید ایا رزمندگان جز ایثارگان میباشند یا خدای نکرده زبانم لال جز .... ÷س چرا رزمندگان در هیچ جا دیده نشده اند
بجای تبلیغات انتخاباتی بروید بفکر اخرت باشید که ندارید
مشخص نیست این خبر از چه منبع ای گزارش شده است ؟
اول مشخص کنید که این پیام از چه کانالی به چاپ رسیده است بعد دل ایثارگران را شاد کنید ..تازه اینکه خبر تکذیب گزارش از طرف نمایندگان مجلس را داده است...
اگر واقعیت داشته خیلی عالیست و اگر نباشد باز یک نوع دست انداختن جانبازان است
که طبق معمول انجام می شود ......
اما شما را به خدا ما جانبازان تحمل شنیدن شایعه را نداریم ............
خدا وکیلی خسته شدیم از این همه خبرهای بدون عمل دیگه بس کنید خسته شدیم فاش نیوز تشکر
جانباز 70درصدحالت اشتغال ازدرد توخونه افتادم خواهشا قانونی مجلس ها تصوب می کنید سرکاری نباشد ماده 51 وغیره هنوز اجرا نکردند میگن نبود بودجه اگر بودجه نیست چرا قانون تصوب می کنید وضمنا از جانبازسا61 ولی مستاجر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi