شناسه خبر : 35693
چهارشنبه 10 تير 1394 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حقوق بشر آمریکایی/ پوستر

رهبر معظم انقلاب :برخی معتقدند که باید این ایام تیرماه به‌عنوان «هفته‌ی حقوق بشر آمریکایی» نام‌گذاری شود.

فاش نیوز- با توجه به فرموده ی اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهدای هفتم تیر و جمعی از خانواده شهدای تهران در رابطه با جنایات پیاپی آمریکا در تیرماه ایشان از این ایام به عنوان« هفته حقوق بشر آمریکایی » یاد کردند . در این رابطه فعالان مجازی هم بیکار نماندند و در شناساندن بیشتر و بهتر چهره ی خبیث آمریکا به جهانیان به طراحی پوستر هایی در همین رابطه پرداختند.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آخرین بیاناتشان در دیدار با خانواده شهدای هفتم تیر با اشاره به ابتهاج معنوی جامعه بعد از آن حادثه، افزودند: این حادثه قدرت و رسوخ انقلاب در اعماق جامعه را برای دشمنان آشکار کرد و آنها متوجه شدند که برخوردهای خشن با انقلاب اسلامی، نتیجه‌بخش نیست.
ایشان، افشا شدن چهره‌ی واقعی قدرت‌های استکباری مدعی حقوق بشر را از جمله برکات خون شهدای هفتم تیر برشمردند و خاطرنشان کردند: همان کسانی که مرتکب جنایت هفتم تیر شدند اکنون آزادانه در اروپا و آمریکا فعالیت و با مسئولان این کشورها دیدار می‌کنند و حتی برای آنها جلسات سخنرانی با موضوع حقوق بشر گذاشته می‌شود!.
رهبر انقلاب شناخت دشمن را یکی دیگر از نیازهای اساسی امروز برشمردند و با هشدار درباره‌ی برخی تلاش‌ها در بزک‌کردن تبلیغاتی و رسانه‌ای چهره‌ی جنایتکار دشمن به برخی از نمونه‌های اقدامات تروریستی آمریکا و عوامل آن علیه ملت ایران اشاره کردند.
«حادثه‌ی ۷تیر  سال ۱۳۶۰»، «بمباران شیمیایی سردشت در ۷تیر ۱۳۶۶»، «ترور شهید صدوقی در۱۱ تیر سال ۱۳۶۱» و «ساقط‌کردن هواپیمای مسافربری ایران در ۱۲تیر سال ۱۳۶۷» نمونه‌هایی از اقدامات تروریستی آمریکا و یا عوامل آن بود که رهبر انقلاب از آنها یاد کردند و افزودند: برخی معتقدند که باید این ایام تیرماه به‌عنوان «هفته‌ی حقوق بشر آمریکایی» نام‌گذاری شود.



اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi