شناسه خبر : 35698
چهارشنبه 10 تير 1394 , 14:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر و مادر شهید چه کند؟!

توکلی - از دیدن تاواقعیت

 چندی پیش در بیمه ایران بودم. دیدم مرد وزن کهنسالی برای پیگیری مطالبات درمانی به آنجا آمده اند. انقدر بیمار بودن که نشستن بر روی صندلی کاری دشوار برایشان بود ونمی دانستند برای دریافت هزینه درمانیشان چه باید بکنند! در همین گیر ودار متوجه شدم یه جای کار می لنگه.

 به خدمت مرد مسن رفتم وبعد از عرض ادب سوال کردم مشکلی هست؟ با ناتوانی فرمود جوان خدا عمرت بده. ما برای دریافت هزینه درمانی با راهنمای دیگران برای اولین بار به اینجا امده ایم ونمی دانیم چه باید بکنیم. گفتم مدارک همراهتان هست؟ فرمود چند برگ به ما داده اند وگفتن برو بیمه پول تو بگیر. چون باید شماره صف انتظار دریافت می کردند و از این موضوع خبر نداشتند مدتی از وقتشان گذشته بود ونوبت نداشتند وبنده خواستم نوبت خودم را به ایشان بدهم، متصدی بیمه گری اظهار داشت برگه های شما در حال بررسی می باشد و بروید برایشان شماره نوبت بگیرید.

 در هر حال شماره گرفتم. قبل از خواندن شماره ایشان عرض کردم پدرجان مدارک چی دارید؟ اگر امکان دارد آماده کنید که اگر شماره شما خوانده شد معطل نشید. مدارک بیمارستان را چک کردم و واقعا" تعجب کردم که مگر درمان پدر ومادران شهید نباید رایگان باشد با ناباوری تمام به یکی از مسئولین بیمه مراجعه کردم و ایشان در جواب گفت جایی که ایشان رفته برای درمانش با بیمه قرارداد نداشته و ازش پول گرفته اند. دقیقا" همان اتفاقی که برای همسر بنده رخ داد ولی با کمی تفاوت که همسرمن در بیمارستان خاتم الا نبیاء متحمل پرداخت بعضی از هزینه های بی ربط مثل تجهیزات اطاق عمل وغیر شد. این پدر بزگوار که تمام هزینه رو پرداخت کرده بود و با احتساب کسر فرانشیز مبلغی پرداخت خواهد شد.

 بماند قابل توجه این است که این پدر ومادر شهید کهن سال تنها فرزندشان شهید شده بود واگر مشکلی برای ایشان پیش می آمد خودشان باید کارهایشان را انجام می دادن. در قانون ماده وتبصره ای دیده نشده این گونه افراد باید کسی رو داشته باشند تا در اینگونه کارها کمک حالشان باشد؟ این یک نمونه ای از هزار مشکل قشر ایثارگر می باشد ونمی دانم کار نکردن برای این اقشار چه افتخاری را در بر دارد؟

 خلاصه وقتی قرار شد مدارک را تحویل بدهند مدارکی رو از اینها خواستند که همراهشان نبود و جالب اینکه اگر هم تمام کارها انجام میشد باید 4 تا 6 ماه صبر می کردند تا مقداری از هزینه پرداختی شان را می گرفتند و بندگان خدا با دلی شکسته و بی نتیجه به خانه برگشتند!

اینستاگرام
با سلام واحترام ؛

وقتی فرماندار دولت تدبیر وامید که خود برادرشهید است به ایثارگران توهین میکند وآب از آب تکان نمیخورد از بقیه چه توقعی است . تاسف بارتر اینکه بعضی ها تا متوجه میشوند یک بنده خدا ایثارگری داره کم کاری هم میکنند ....... افسوس
الان مدت 5 ماه که طبق گفته رئیس استان فارس بمن نامه ای داد که هزینه دندانت تا مبلغ 800 تومان را ما متقبل میشویم وباید فاکتئر دکتر جراح بیاوری . بنده دلم خوش بود که نامه کتبی دارم رفتم دکتر و فاکتور مربوطه را به انضمام نامه ریاست بنیاد فارس تحویل دادم گفتند چند ماه دیگر بحسابتان واریز میشود اکنون 5 و 6 ماه هست دریغ از یکریال هنوز واریز نکرده اند . متاسفانه پول دکتر را از برادر همسرم قرض کرده ام و هر شرمنده اش میشوم . اینهم سرگذشت دندان درد ما جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی
سلام قابل توجه مسولین سپاه که توسط فرستادن مشمولان مشکلات پدر و مادران شهدا را مرتفع نماید.
مثل خدمات ارتش مقتدر ایران.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi