شناسه خبر : 35716
پنجشنبه 11 تير 1394 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استانداردسازی لوازم توانبخشی جانبازان بررسی شد

درجلسه با یکی از مسئولین سازمان استاندارد،موضوع استانداردسازی لوازم توانبخشی جانبازان بررسی شد.

فاش نیوز - در دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی با مهندس اباذری مدیرکل تدوین و ترویج استانداردِ سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ،موضوع استاندارد سازی لوازم و تجهیزات توانبخشی جانبازان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی ،دراین جلسه که در محل سازمان ملی استاندارد تشکیل گردید اعضای هیئت مدیره انجمن به مشکلات و موانع موجود در استانداردسازی تجهیزات توانبخشی و در بعضی اقلام ضرورت اخذ نشان استاندارد برای تولیدات داخلی و عدم وابستگی به تجهیزات خارجی مطالبی بیان داشتند.

برپایه این گزارش مقررگردید مشکلات مورد نظر و نوع وسیله ای که جانبازان مورد استفاده قرارمی دهند( ازقبیل هندکنترل خودرو،  بالابر ویلچر،  بالابرجانباز،  انتقال دهنده جانبازان به داخل خودرو و استخر و ...) طی گزارشی مبسوط در جلسه آتی به بحث و بررسی گذاشته شود تا کارشناسان سازمان استاندارد با بررسی و رفع مشکلات و موانع، نسبت به استاندارد سازی تجهیزات توانبخشی  اقدام نمایند.

 لذا از آن دسته  جانبازانی که در تهیه و تولید وسایل و تجهیزات کمک توانبخشی فعالیت دارند درخواست می شود که برای پیگیری و رفع مشکلاتِ طرحِ خود ازساعت 9 صبح لغایت 14 با شماره تلفن گویای  26802155 – 021 انجمن تماس حاصل نموده، پیغام خود را بگذارند تا هماهنگی لازم صورت گیرد.

شایان ذکر است در این جلسه همچنین مقرر شد جانبازان معززی که توانایی ترجمه دستورالعمل متون خارجیِ مربوط به تجهیزات توانبخشیِ وارداتی دارند و مایل به همکاری در این زمینه هستند با شماره تماس فوق الذکر تماس و اعلام آمادگی نمایند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
لطفا استاندارد سازی سطح معیشت و زندگی را همانند معلولان جنگی جهان انجام دهید که در این زمینه کشور ما زیر صفره
آیا کنترل دستی خودرو هم باید استاندارد داشته باشد. اگر ندارد چکارباید کرد.؟
لطفا پاسخ دهید دوستان انجمن.
این استانداردسازی لوازم توانبخشی فقط مشمول ویلچره وجانبازهای قطع نخاعی بقیه لوازم توانبخشی پس چی ؟ ما شیمیاییها رو بیخیال
اگه وسایل توانبخشی که استفاده میکنید استاندارد نداره ،فرقی نمیکنه که شما از دوستان شیمیایی ماباشید یا نخاعی،!! لطفا با شماره تلفن ذکرشده تماس بگیرید و پیغام بگذارید تا پیگیری بشود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi