شناسه خبر : 35731
شنبه 13 تير 1394 , 07:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مگه شک هم داشتید!

 یک نویسنده و تحلیلگر آمریکایی گفت: بیانات رهبر ایران درباره دورویی آمریکا و غرب صددرصد درست است.
به گزارش شبکه تلویزیونی پرس‌تی‌وی، مارک گلن در گفت‌وگو با این شبکه درباره بیانات رهبری مبنی بر حمایت غرب از تروریستهای ضد ایران و ریاکاری غرب درباره مسئله تروریسم گفت: به نظر من ریاکاری و دورویی غرب در نبرد علیه تروریسم بسیار گسترده است. آمریکا از یک طرف وانمود می‌کند با ایران مذاکره می‌کند و تلاش می‌کند روابط خود را با تهران بهتر کند اما از طرف دیگر نام گروه مجاهدین (منافقین) را از فهرست گروههای خطرناک تروریستی خارج کرده است. این در حالی است که شواهد و مدارک بسیار زیادی وجود دارد که ثابت می‌کند این گروه همچنان گروهی تروریستی است. شاید این گروه به اندازه کافی نیروی انسانی و قدرت نظامی و مالی را که زمان صدام داشت و در جنگ صدام علیه ایران به آن رژیم کمک می‌کرد، نداشته باشد اما این گروه همچنان به فعالیتهای تروریستی خود ادامه می‌دهد.
وی تصریح کرد: تعامل و همکاری آمریکا با این گروه خطرناک ضد ایران در حالی که سرگرم مذاکرات با ایران است، سیاست نادرستی است. آمریکا در حالی از این گروه تروریستی حمایت می‌کند که خودش دائما کشورهای دیگر از جمله ایران را به نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم متهم می‌کند. این خود نشان می‌دهد بیانات رهبر معظم ایران در این خصوص صددرصد صحیح است و نمی‌توان به آمریکا و غرب اعتماد کرد و آنها همچنان  همانند سه دهه پیش دنبال نابود کردن ایران و تضعیف انقلاب 1979 هستند. این تحلیلگر آمریکایی افزود: متاسفانه مردم غرب از دورویی رهبران و سیاستمداران کشورهایشان آگاه نیستند. در آمریکا مردم عادی اصلا نمی‌دانند کشورشان از گروه تروریستی مجاهدین خلق سالهاست که حمایت می‌کند. این گروه آزادانه هر جایی که در غرب می‌خواهند رفت و آمد و پول جمع می‌کنند. قطعا آنها این پولها را علیه ایران و اقدامات تروریستی علیه ایران و مردم این کشور استفاده می‌کنند و این همان چیزی است که اسرائیل و آمریکا می‌خواهند. آنها دنبال بی‌ثبات کردن ایران هستند و می‌خواهند حکومت ایران را سرنگون کنند. البته می‌توان اعضای این گروه تروریستی را به دادگاه کشاند و محاکمه کرد اما کاملا روشن است که این کار نمی‌تواند از طریق غرب و نهادهای غربی انجام شود زیرا این نهادها همگی تحت کنترل و فرمان اسرائیل هستند. اسرائیل رژیمی تروریست است که هزاران جنایت جنگی مرتکب شده است اما تاکنون محاکمه نشده است.
آمریکا خودش میلیونها نفر را در خاورمیانه کشته یا به کشتن داده است و آشکارا جنایات جنگی انجام داده است اما تاکنون محاکمه نشده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi