شناسه خبر : 35740
شنبه 13 تير 1394 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارامنه به روزه داران مسلمان افطاری دادند

مراسم افطاری برادری وهمدلی ارامنه تهران با حضورمیهمانان روزه دارمسلمان درباشگاه آرارات برگزارشد.

فاش نیوز -  مراسم افطاری برادری وهمدلی ارامنه تهران با حضورمیهمانان روزه دارمسلمان درباشگاه آرارات برگزارشد.
شورای خلیفه گری ارامنه در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت پیامبر اسلام (ص) ‏ چهارشنبه دهم تیر ماه 94 در باشگاه ارارات تهران بر سر سفره افطاری میزبان مسلمانان بود. 
در این مراسم باشکوه ‏و معنوی اُسقف و کشیش های کلیسا ها و جمعی از زنان و مردان  ارامنه در کنار جمعی از زنان و مردان مسلمان همدلی و همزبانی را در ادیان توحیدی به نمایش گذاشتند. 
پس از صرف افطار دکتر سرکیسیان، اسقف اعظم ارامنه به ایراد سخن پرداخت. 
‏وی پس از تاکید بر وحدت و همزیستی مسلمانان و ارامنه  ایران به عنوان الگو در جهان ، حمایت از داعش را در منطقه محکوم نمود. 
در این ضیافت افطاری دکتر حمیدعلی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ و معاونین ‏، دکتر علی اکبر تابیده چی دبیر کل مجمع جانبازان و انقلاب اسلامی، امیر سرتیپ جانباز عباس طایفه مدیر عامل کانون ایثار گران پیشکسوت ، آقای حاجی خانی به نمایندگی از دکتر قالیباف شهردار تهران، سردار طلایی عضو شورای اسلامی شهر تهران ‏ و جانباز نخاعی دکتر صادق لو  مسئول ایثارگران سازمان انری اتمی و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند. 
 
 
گزارش از فاطمه طایفه
 

 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
جعفری- به دلیل عود ناراحتی اعصاب و روان به اتفاق همسرم به بیمارستان بقیه الله مراجعه وپس از ویزیت بخاطر وخامت اوضاع روحیم فوق تخصص تأکیدکرد بایدبستری شوم, مدت بیست روز بستری بودم همه حقوق وپس اندازمان برای هزینه تردد و دارو ته کشید, همسرم حلقه طلا دستش راهم فروخت باز کم آوردیم.

به مسؤول رده درکردستان زنگ زدم ودرخواست قرض کردم. دست رد به سینه ام گذاشت ازدکترمعالج درخواست کردم مرخصم کند. یک دارو داشتم فقط داروخانه ارتش به نظرم ۲۹آبان بود داشت. همسرم با کلی زحمت آنجاراپیداکرد زنگ زد گفت هزینه دارو شامل بیمه نمیشه و۴۰۰هزارتومان است. من درکل پنجاه هزاردارم آن هم برای کرایه ماشین,گفتم نمیخوام برگرد,

بعدازیک ساعت برگشت اما داروها را گرفته و بود,جریان راجویاشدم. گفت فردی اونجابوده وحساب کرده. حقیقت کنجکاوشدم به همراهش به داروخانه رفتیم. ازصندوقدار خواهش کردم آن هم با انگشت اشاره کرد به فردی که روی صندلی نشسته بود. خودم رابهش رساندم. راضی نبود بیان کند بااصرارمن حقیقت ماجرا راگفت.

ایشان ازهموطنان ارمنی بود. گفت خداوند به من ثروت وپول عطا کرده ومن هم به این ومراکز خیریه دیگر مراجعه ودرمیان افراد محتاج و در راه مانده کمک می کنم وهیچ چشم داشتی غیر رضای خدا ندارم, اکنون به عنوان یک جانباز ۴۵/و۹۰ ماه سابقه جبهه ومناطق عملیاتی قضاوت با مدیرسایت و وجدان های بیداری که این مطلب را مطالعه می کنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi