شناسه خبر : 35743
شنبه 13 تير 1394 , 09:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ترویج ارزش های دفاع مقدس دغدغه رسانه ملی نیست

اولویت رسانه ملی، کسب در آمد است و ترویج ارزش ها و معارف دوران دفاع مقدس دغدغه دست اندرکاران آن رسانه نیست

 

جوادخضرایی مشاور شهردار تهران و مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت با اعلام مطلب فوق گفت: یکی از کارکردهای اصلی رسانه ملی فرهنگ سازی ، ترویج و اشاعه ارزش های دینی و آشنایی نسل جدید با دوران سراسر افتخار دفاع مقدس می باشد که کمتر مورد توجه قرار گرفته است .

جواد خضرایی اظهار داشت : بدون شک جامعه امروز و به ویژه نسل جوان بیش از هر زمان دیگر نیازمند آشنایی با فرهنگ ایثار و مقاومت است و باغ موزه دفاع مقدس در راستای این مهم و پاسخ به نیاز جامعه و پرهیز از اسطوره سازی، برنامه شبهای شیدایی را در لیالی ماه مبارک رمضان که با استقبال عموم مردم مواجه شده است ، برای ششمین سال متوالی اجرا می کند.

مشاور شهردار تهران افزود : علیرغم مکاتبه با معاونت سیمای رسانه ملی  و پیگیری های متعدد و رایزنی با شبکه های مختلف صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در خصوص همکاری با باغ موزه دفاع مقدس برای پخش برنامه شب های شیدایی ، متاسفانه درخواست باغ موزه مورد بی مهری قرار گرفته است.

مدیر عامل موزه دفاع مقدس خاطر نشان کرد: جای تعجب است که رسانه ملی نهایت همکاری را در انعکاس برنامه هایی که هیچ گونه قرابت و سنخیتی با مفاهیم و ارزش های دینی ندارد را در عمل نشان داده است ولی برای پخش برنامه تولید شده مرتبط با حوزه ایثار و مقاومت به دنبال دریافت هزینه و کسب در آمد می باشد.  

 

اینستاگرام

من به شخصه برای 50 سایت معروف و مدعی پرچم دار انقلاب نظر دفاع مقدق ارسال می کنم .؟!

و هیچ کدام منتشر نمی کنند .؟!

و بعضاً پیام می دهند :

نظر شما غیر قابل انتشار است ؟!

خدا فاش نیوز را حفظ کند .

آمین .

...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi