شناسه خبر : 35753
شنبه 13 تير 1394 , 12:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هدف شرکت شاهد خدمت رسانی به فرزندان و همسران شهدا

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تمام هدف شرکت شاهد و فعالیت‌های آن خدمت‌رسانی به فرزندان و همسران گرانقدر شهداست و در راستای چنین هدفی، نخستین وظیفه شناخت مسئولیت‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله حسنی امشب سه‌شنبه 9 تیرماه در مراسم افطار در جمع مدیران و کارکنان شرکت شاهد با اشاره به احادیثی که از سوی پیامبر اسلام نقل شده است، گفت: جبرئیل (ع) در ارتباط با حضرت محمد مصطفی (ص) دو مأموریت داشت، اول نزول آیات قرآن بر آن حضرت و دوم انتقال احادیث به ایشان.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین احادیثی که از زبان جبرئیل (ع) به پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) نازل شده، سفارشات خداوند به ایشان است که 4 موضوع را به ایشان فرموده است. اولین نکته‌ای که خداوند خطاب به حضرت محمد (ص) متذکر شده است این است که «تا زمانی که مطمئن نشدی همه گناهانت بخشیده شده، به عیب دیگران مشغول نشو».
قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد در ارتباط با دومین مورد این حدیث گفت: در دومین مسئله خداوند خطاب به حضرت محمد (ص) فرموده «تا زمانی که اطمینان نکردی خزانه‌های من خالی شده و چیزی ندارم که به تو دهم، غصه روزی‌ات را نخور».
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسنی افزود: در سومین نکته این حدیث آمده که «تا زمانی که اطمینان نکردی شیطان از بین رفته، خود را از مکر او در امان مپندار» و چهارمین سفارش خداوند نیز آن است که «تا زمانی که اطمینان پیدا نکردی که حکومت خداوند از بین رفته، به دیگران مراجعه نکن».
قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد با بیان اینکه خداوند در بین تمام پیامبران مقام خاتم را به رسول‌الله (ص) داد، افزود: با وجود چنین مقامی، خداوند این تذکرات را به ایشان داد و اشرف و افضل انبیاء را نیز از این موارد بر حذر داشت.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسنی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با شرکت شاهد گفت: تمام هدف شرکت شاهد و فعالیت‌های آن خدمت‌رسانی به فرزندان و همسران گران‌قدر شهداست. در راستای چنین هدفی، اولین وظیفه شناخت مسئولیت‌هاست و باید بدانیم در چه جایگاهی مشغول به فعالیت هستیم.
وی سپس به ذکر نکات و توصیه‌هایی خطاب به مدیران و پرسنل شرکت شاهد پرداخت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi