شناسه خبر : 35781
یکشنبه 14 تير 1394 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ترویج ارزش ها با چاپ بنر نیست!

اسدلله - شهید صدوقی از مردم – برای مردم یازده هم تیرماه یادآور خاطره ای تلخ برای مردم یزد میباشد. در این روز آیت الله صدوقی به دست خفاش صفتان منافق در محراب نماز جمعه ترور شد و از عالم ملک به ملکوت پرکشید تا سندی باشد بر مظلومیت ملت غیور ایران و آزادمردانی که راحت خلق بر خود ترجیح میدادند .

 شهید صدوقی مردی بود ازجنس مردم که همواره در خدمت رسانی و خدمتگذاری مردم پیش قدم بود . او خود را وقف مردم میدانست وچون شعار با عملش همخوانی داشت همواره مورد احترام وتکریم آحاد مردم یزد وبلکه زجرکشیدگان و بلا زدگان این کشور اسلامی بود . شهید صدوقی همیشه با مردم و در میان مردم بود و از این رو نام و یاد شهید صدوقی در یزد ومیان یزدیها جاودان مانده است . بیت صدوقی بزرگ و فرزندش مرحوم حجت الاسلام محمد علی صدوقی همواره خانه امید دردمندان و مستمندان دیار دار العباده بوده است واز این رو مردم قدر شناس این دیار در مراسم سالگرد این شهید عزیز و فرزند برومندش فارغ از هیاهوی اداری و دعوت ارگان ها ونهادهایی که برای مصادره مراسمش مسابقه میگذارند شرکت میکنند . واین همان مصداق حدیث : من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق میباشد.

 آنچه باعث تاسف و ناراحتی ست اینکه برخی از دستگاه های دولتی و مسئولین و مدیران آنها به ویژه بنیاد شهید استان یزد با نصب بنرهای مزین و منقش به آرم های بزرگ تبلیغاتی همواره درصدد استفاده تبلیغاتی از مراسم بزرگداشت این شهید عزیز دیارمان میباشند چنان که گویی اگر این ادارات نبودند شهید صدوقی محو شده بود و نامی از او برجا نمانده بود . زهی خیال باطل .

 این حضرات مدیران که برای ایستادن در ورودی مراسم و اهدائ تاج گل و نصب آرم تبلیغاتی اداراتشان در مراسم مسابقه می گذارند باید بدانند که رمز جاودانگی شهید صدوقی و بیت او و بلکه تک تک شهدا نه تنها هیچ ارتباطی به آنها و آرم ادارت آنها ندارد بلکه بدان جهت است که این طایفه شهدا از مردم و برای مردم بودند و از این رو تا همیشه تاریخ جاودانه خواهند ماند .

 شایسته است بیت شهید صدوقی چون گذشته از دولتی شدن مراسم جلوگیری نموده ومراقب سادگی و بی آلایشی مراسم باشد تا آرم های رنگارنگ ادارات شائبه دولتی بودن مراسم در بین مردم شایع نشود. همچنین لازم است بنیاد شهید استان که داعیه اشاعه فرهنگ شهادت را دارد از چاپ آرم خود و نصب در مراسم ها پرهیز نموده و به حق و با اعتقاد به این مهم بپردازد .چرا که چاپ آرم بنیاد و نصب آن در پیشاپیش مراسم هائی چون مراسم شهید صدوقی و عکس های یادگاری مدیران نه تنها سبب افتخار نیست بلکه دلیلی ست بر استفاده تبلیغاتی مسئولین این دستگاه .

 بی شک ترویج فرهنگ شهادت در چاپ آرم و اهداء چند شاخه گل نیست بلکه مهمترین وظیفه و مهمترین کار آن است که بنیاد درصدد معرفی چهره خدوم و مردمی شهید صدوقی و ترویج رفتار خداپسندانه اش در جامعه باشد تا شهید صدوقی و امثال او الگویی باشند برای نسل جوان امروزی

اینستاگرام
سلام ممنون از این مطلب به حق . حتما" و مسلما" شهید صدوقی از این رفتار راضی نیست .وبا شناختی که از خانواده شهید و بستگان شهید دارم آنها نیز از این کارها بیزارند . ایکاش کارهایمان برای رضای خدابود . حیف و افسوس که صاحبان میز برای بقای خودشان همه چیز را لگد مال میکنند .
پدرم خاطرات زادی از اقای صدوقی نقل میکنند از صفا - صمیمیت- و افتادگی شهید صدوقی و فرزند خدا بیامرزشان
امسال افطار مهمان مراسم شهید بودیم و متاسفانه همینطور است که میگویید
اينها دوست دارند رياكاري كنند
متاسفانه توی این مراسمها روابط عمومی ها که وظیفه داران مدیرانشون را مطرح کنند والبته حق هم دارن با دوربینهاشون اینقدر عکس میگیرن و فیلم برداری میکنن که اصلا" حواس مردم هم را از مجلس خارج میکنن .
روح شهید صدوقی و پسرشون شاد باشه .من یک سوال داشتم واون اینکه این گلباران کردنها چه جنبه ای داره . امسال بعد از قرآن تازه یادشون افتاد که گل هم خریدن و موزیک هم آوردن و با یک سبک کاری که دور از شان شهید بود دونفر گل بردن گذاشتن که خیلی زشت بود . ما موندیم این چه برنامه ریزی بود . کجای این کار تجلیل از شهید است . معلوم بود دست اندر کاران دنبال مطرح کردن خودشونن. حیف از شهید صدوقی
حرف دل ما رو می زنید ...
این ترویج ارزشها عزیزدل منبع درامد بعضی هاست حق ماموریت و حق خیلی چیزهای دیگر از بیتالمال کاش کمی هم به کسانی که از جان مایه گذاشتند برای حفظ نظام توجه میشد
  آقای انصاری میدانید بعد آمدن سفر یک روز شما به یزد.عکس العمل مدیر و معاونینش چه بوده است نتایج این سفر و دست آوردهای آن را میدانید آیا میدانید چرا خواستند تا سفرتان ۱۵ روز به عقب بیندازید؟

آیا میدانید نزدیک به دو سال پرسنل بخصوص آنان که وضعیت استخدامی شان درست نشده چند بار تهدید به اخراج و بیکاری شده اند؟

آیا میدانید در زمانی که بازرسان در یزد بودند دست اندر کاران همانگونه که دوشادوش شما در همه جا حضور داشتند همراه بازرسان نیز بودند و کمتر کسی می توانست آزادانه با آنها صحبت کند؟

برادر گرامی جناب آقای انصاری شما آمدید و گوشه ای ازمسائل و مشکلات را دیدید و شنیدید و دستور رفع و رجوع آن را دادید ولی نتیجه اش آن بود که این روزها عده ای با آن درگیرند؛ عده ای که چند سالی است به امید استخدامند تا بتوانند آینده ای را برای خود تامین و تضمین کنند، کسانی که اگر الان در بنیاد نبودند شاید مانند سایر همسالان و افراد مشابه خود در جایی مطمئن و فارغ از تحقیر و جسارت مشغول خدمت بودند.

به خدا ظلم است که چند سالی از عمرمان را در این اداره گذرانده ایم و فرصت های شغلی زیادی را از دست داده ایم چنین بلاتکلیف بمانیم و عده ای هنوز از راه نرسیده وضیعت خدمت آنها تنها بخاطر روابط نه بر اساس ضوابط روشن و مشخص شده است. نمی خواهیم بگوئیم چرا آنها استخدام شده اند نه، می گوئیم نگذارید ما بیشتر ازاین دیگر خجالت خانواده هایمان را بکشیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi