شناسه خبر : 35818
سه شنبه 16 تير 1394 , 08:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استقبال مردم از شهید تازه تفحص شده در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مردم استان قزوین فردا به استقبال پیکر شهید محمد علی‌بمانی شهید تازه تفحص شده این استان می‌روند.

عباس کاظمی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این شهید گرانقدر که متولد روز سوم شهریور ماه سال 1329 در شهر قزوین است، از شهدای بسیجی این استان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: پیکر مطهر شهید علی‌بمانی از ساعت 10 صبح از میدان مینودر شهر قزوین مورد استقبال مردم و مسئولان قرار می‌گیرد.

این مسئول عنوان کرد: شهید علی‌بمانی دارای دو فرزند دختر بود و در زمان شهادت 32 سال سن داشت که اسفندماه سال 62 در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسید.

همچنین پیکر پاک این شهید گرانقدر روز چهارشنبه رأس ساعت 11 با حضور مسئولان استان و مردم شهیدپرور قزوین از مقابل امامزاده اسماعیل(ع) شهر قزوین به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع می‌شود.

یادآور می‌شود، سایت ایثار وابسته به اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین و برخی از رسانه‌های استانی از این شهید به عنوان یکی از 175 شهید غواص تازه تفحص شده یاد کردند؛ در حالی که شهید علی‌بمانی از شهدای عملیات خیبر است ولی شهدای غواص از شهیدان عملیات کربلای 4 هستند.

به گزارش فارس، شهیدان مرتضی رزازیان و بهمن بیگ‌زاده آخرین شهدای تازه‌تفحص شده این استان بودند که اردیبهشت‌ماه سال جاری به همراه سه شهید گمنام با حضور جمعی از مردم و مسئولان در استان قزوین تشییع و به خاک سپرده شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi