شناسه خبر : 35868
چهارشنبه 17 تير 1394 , 23:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هشدارشدید انجمن جانبازان به مسئولان بنیاد

انجمن جانبازان نخاعی دراقدامی بی سابقه، به دلیل برخورد حذفی با یکی از نیروهای خدوم وارزشی ، به مسئولان بنیادشهید وامورایثارگران هشدارداد.

 فاش نیوز- انجمن جانبازان نخاعی در اقدامی بی سابقه، به دلیل برخورد حذفی با یکی از نیروهای خدوم وارزشی، به مسئولان بنیاد شهید وامورایثارگران هشدارداد. 


 به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، این انجمن با انتشاربیانیه ای شدیداللحن و هشدارآمیز خطاب به مسئولان بنیاد، آنان را از عواقب چنین اقدامات  نسنجیده ای برحذر داشت. 

 

متن کامل بیانیه انجمن جانبازان  به این شرح است:

 

 

 

 

 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید انقلاب بدست نا اهلان و نامحرمان بیافتد."

                                                                                                                  امام خمینی ( ره )

 

 

بی شک یکی از مقدس ترین ارگانهای نظام جمهوری اسلامی بنیاد شهید می باشد ، و نیز بلاتردید این قداست ناشی از قداست خون صدها هزار شهید و جانباز و آزاده است که پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم و شاخ و برگ آن را بارور نموده اند ولازمه این قداست آن است که مدیران و مجموعه بنیاد شهید نیز بویی از آن برده باشند.

متاسفانه خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جامعه جانبازی هر از گاهی مشاهده می نماید که عناصری در این نهاد مقدس بکارگرفته می شوند که نه تنها با فرهنگ ایثاروشهادت بیگانه و هیچ انگیزه ای برای خدمت صادقانه به جامعه هدف ندارند، بلکه مانع خدمات نیروهای ارزشی و خدوم به جانبازان و ایثارگران در این مجموعه می شوند.

اخیراً شاهد برخورد مدیر عامل یکی از شرکتهای مجموعه بنیاد با یکی از مدیران ولایی انقلابی ، رزمنده ، خدوم لایق با خلاصه سوابق زیر بوده ایم:

1- تاسیس آسایشگاه ثارا.. در سال 60 و مدیریت موفقیت آمیز تا سال 65 
2- مدیریت بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک در دوران دفاع مقدس 
3- ابداع و اجرای بیمارستان های صحرایی در دوره دفاع مقدس .
4- قائم مقامی بهداشت و درمان سپاه پاسداران ( جناب آقای دکتر خاتمی ) در دوره دفاع مقدس .
5- مدیریت بیمارستان بقیه الله .
6- قائم مقامی  ریاست دانشگاه  علوم پزشکی بقیه الله .
7- اولین موسس مرکز ارتز و پروتز در بنیاد شهید و امور ایثارگران .
8- پیشنهاد شده توسط جانبازان جهت ریاست بنیاد  در زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری.
9- معاونت امداد و نجات هلال احمر.
10- نماینده هلال احمر در کمک رسانی به زلزله زدگان کشور پاکستان .
11- مناسب سازی دانشگاههای کشور و پی گیری امور تحصیلات عالی جانبازان .
12- اجرای منویات مقام معظم رهبری، حضرت ایت ا.. العظمی امام خامنه ای در خصوص اقتصاد و مقاومتی در بنیاد.

علاوه بر سمت های مذکور این برادر عزیز ارتباط تنگاتنگ و صمیمانه ای با اکثریت قریب به اتفاق جانبازان مخصوصاً جانبازان نخاعی داشته و دارند .

در پی این اقدام نسنجیده، انجمن جانبازان نخاعی موضوع را پیگیری و طی نامه ای به ریاست محترم بنیاد شهید، آقای شهیدی و قائم مقام ایشان سردار انصاری ناخشنودی و دلایل خود را اعلام نمود .

لکن با کمال تاسف، بجای ارائه پاسخ منطقی به این انجمن، زمزمه های نامانوسی از سوی برخی مسئولین شنیده شده که بایستی پاسخ گوی اظهارات پس از آن اقدام ناسنجیده خود نیز باشند.

 

 

لذا بدین وسیله اعلام می داریم .

 

1- علی رغم سعی برتعامل و تفاهم مستمر و منطقی از سوی این انجمن با مدیران بنیاد شهید ، اتهام دخالت آن برادر عزیز و تحریک اعضای انجمن رادرپی گیری موضوع عزل ایشان شدیداً محکوم نموده و این امر را فرا فکنی و فرار از پاسخ قلمداد می نماییم .
2- به مدیر عامل شرکت مذکور اعلام می داریم از تفکر کودکانه خود مبنی بر پیشبرد اهداف با معامله با جانبازان 

و انجمن جانبازان نخاعی ، دست بردارند چرا که این رویه شایسته جانبازان نیست.

3- کسانی که حتی از دور دستی بر آتش نداشته اند اجازه نخواهیم داد با حیثیت عزیزانی که در آتش جنگ سوختند و آبدیده خدمت به امت مسلمان شدند بازی کنند .

در نهایت یک باردیگر و برای آخرین بار انجمن جانبازان نخاعی اعلام می نماید به منظور استمرار تعامل سازنده با مدیران بنیاد شهید لازم است به جای جوسازی، با عقل و منطق به مواضع این انجمن توجه شود ، زیرا جانبازان با خون شهدای عزیز عهد و پیمان بسته اند تا جان در بدن دارند، وصایای حضرت امام خمینی (ره ) را آویزه گوش قرار داده و در اجرای آن از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

لذا جامعه ایثارگری به پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از نیرو های انقلابی اجازه نخواهد داد برخی از مدیران، بنیاد شهید را صحنه برخورد با نیروهای ارزشی در جهت رسیدن به مطامع خود قرار هند.

 

  انجمن جانبازان نخاعی 

گفتنی است انجمن جانبازان نخاعی طی چند سالی که از تأسیس آن می گذرد تعاملی مشفقانه و سازنده با بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان آن داشته و این نخستین بار است که چنین واکنش تندی از این انجمن درمقابل اقدامات مسئولان بنیاد مشاهده می شود.
کد خبرنگار: 19
اینستاگرام

...

هشدار چی ؟!

ضد رزمندگان و جانبازان :

قدر قدرتند ؟!

که 35 سال است جانباز حقوقش را نمی دهند ؟! 5 % .

توافق هسته ای یا ؟!

این که توافق ؟!

پذیرش شرایط رفع تحریم ؟!

واقعاً ؟!


...
کافر همه را به کیش خود پندارد ...اینا فکر می کنند شما هم مثل خودشون باند باز و فامیل بازید و اعتراضتون برای پست و پول و مقامه...!

همرزمان عزیزم آفرین به غیرت شما که بعداز مدتها تحمل اعتراض کردید...

این فقط یکی از ده ها مورد باندبازی و فامیل بازی آقای شهیدی و آقای محسن انصاری هست..

مطمئنم اگر سوابق معاونین و مدیران کنونی بنیاد رو بررسی کنید خواهید دید که هر کدوم فقط به واسطه نزدیک بودن به شهیدی و انصاری مدیرند و نه تخصص و توانایی..
متاسفانه بنیاد دست نا اهلان افتاده و تمام مدیران پاک و لایق را برکنار و خونه نشین کردند
فقط به جرم اینکه از باند خودشون نیستن
انشالله پدران شهیدمان پشت و پنهان شما شهدای زنده باشد برای اصلاح بنیاد
عزیزان من اگر می خواهید بدانید بنیاد شهید دست کیاست!؟
و شهیدی. انصاری و باندش را بهتر بشناسید؟!
پشت پرده آنها را ببینید و قضاوت کنید:

http://fashnews.ir/fa/news-details/35133/


یک وافعیت رو باید همه ایثارگران قبول کنند که در بنیاد شهید باندبازی و فامیل بازی است و این هشدار جانبازان عزیز برای یک نمونه ای از چندین ناحقی در بنیاد است


انشالله که این هشدار بر افرادی که با خون همسال پدر من به صندلی و پست رسیدن تاثیر بزاره






خدمت جانبازان و خانواده شهدا ی عزیز عرض کنم تصمیمات مدیریتی ارتباطی به انجمن خاصی ندارد بلکه در حوزه اختیارات مدیران مربوطه میباشد و لازم است که بدانید تمام مدیران از جبهه جنگ میباشند و از خادمین و خدمت گذازان خانواده محترم شهداء و جانبازان عزیز میباشند و عزل نصب بنا بر پیشبرد اهداف مدیران در جهت کیفیت و خدمات دهی بهتر با الکوها و روشهای مناسبتری میباشد که شاید یک مدیر نتواند با روشهای جدیدتری فعالیت کند و نیاز به یک جابجایی باشد .آیا مدیرانی که تا کنون عزل و نصب شده اند بی کفایت بودند بالاخره هر کس توانایی خاصی دارد از بعد جنگ هزاران مدیر کار آمد عزل و نصب گردیده اند و هر کس در توان خود تا محدوده خاصی مجموعه را بحرکت در آورده از رییس جمهور و وزیر ونماینده مجلس گرفته .....تا شخص مرد نظر شما ..مگر نامبرده در بخشهای مختلف فعالیت نداشته .چرا پس در پست اولیه قرار نگرفته احساسی عمل نکنید و با احساسات بازی نکنید اگر واقعا دلسوز عزیزانمان هستید فرصت فعالیت به نیروهای تازه نفس بدهید در صورت عدم موفقیت انتقاد سازنده نمایید و هیچ سایتی نمیواند تصمیمات مدیران را نفی و افراد را عزل و نضب نمایید اگر چنین بود این تغییرات از طریق سایت صورت میگرفت ( خواهشمند است اگر بیطرف هستید متن را بگذارید تا خوانندگاه خود قضاوت کنند)
جانباز عزیزم ...هشدار بهتون می دم جواب منو اینجور ندید ! اونم من که قسم خوردم دیگه حق کشی نه خودمو تو دلم بذارم نه مابقی مظلوما رو ....
یعنی چی خودتونید ؟
خوب منم بگم خودتونیدو ........ها بگم ؟
ولی من دوستون دارم نمی گم ... دلم می خواد یه جور بهتون بگم انجمن در خفا چه می کنه که خدا راضی باشه از من ...
از چی انجمن براتون بگم ؟ منظورم انجمن جانبازان نخاعیه ...
یه بار سراغ منو بگیرید تا دلم قرص بشه به شما ... اونوقت ببینید از زحمتای انجمن من ... اونم من ...چه تعریفا دارم ...؟‌
هر وقتم خودم اومدم سراغتون خبری بهتون بدم یا جیغ بنفش زدید یا قرمز یا ماوراء صوت ... چرا ؟؟
با این حال من بازم این فضا رو دوس دارم ... درستتون می کنم ..، حالا ببین کجا می گم !حضرت علی هم بی نشان و بی اسم به کمک می رفت تازه وقتی فهمیدند که این علی ع بوده .....که در محراب نماز به شهادت رسید ... تازه جاهلا می گفتند مگه علی ع نماز می خوند ؟؟؟
... بخدا اگه با این حرفا زجر دهنده بچه های خوب انجمنو دق بدید ... زبونم لال یه مو از سرشون کم بشه من می دونم و شما ... گفته باشم !
لازم است که مسولین بنیاد سریعا پاسخ داده و اقدام شایسته را در باز گشت به کار وعذر خواهی رسمی وارتقاء مسولیت برادربزرگوارومدیر لایق و شایسته حاج آقا منصور آقا نصیر انجام دهند.در غیر این صورت منتظر اقدام کوبنده جانبازان باشند.
دوست عزیز..
ایشان بازنشته هستند...
و باید برکنار بشوند...
تاکید میکنم... باید و باید و باید برکنار بشوند...
تا امسال ما فرزندان شهدا جایی برای نشان دادن انگیزه هایمان داشته باشیم..
مردیم از بس مدیران پیر و فرسوده با تفکر مسموم و قدیمی رو تحمل کردیم !!!
ای کاش قبل از اظهار نظر مقداری فکر کنیم!!
جناب حرمت شکن ... قدرنشناس ... !!
یه چیز بهت می گم بعد خداییش برو بشین یه گوشه ای و کمی به کارت فکر کن والا مطمئن میشم که اصلا فکر نداری !
تو کتاب آن ۲۳ نفر ، نویسنده یه موضوع خیلی مهمی را مطرح کرده که من و تو اگر قدر یه جو شعور و فهم داشته باشیم باید مایه عبرت ما باشه ... فهم داری گلم !
دقیقا یادم نیست صفحه چندم کتابه اما این جور نوشته شده بود :
سرباز - عراقی - به من نزدیکتر شد . تو نگاهش ترحم موج می زد . چیزهایی به من گفت که فقط از کلمه طفل صغیرش فهمیدم دلش برای من سوخته ..به من نزدیک شد و صورتم را بوسید و گفت الله کریم ...!
این جملات امید وار کننده مرا یاد کار خودم انداخت در شب گذشت که من هم برای دلداری به یک اسیر عراقی گفته بودم لا تخف !... روزگار چقدر زود کار من را جبران کرده بود !!!
الله اکبر ... الله اکبر ... خدایا به تو پناه می برم !
می فهمی این جملاتو ... برات قابل درکه یا نه ؟ ان احسنتم احسنتم و ان اساتم فعلیها حالیته ؟ ... نه واقعا حالیته اگر بدی کنی به کی می رسه ؟
برادر من ! روزگار با کسی شوخی نداره ... روزگار زود کار آدمو جبران می کنه ... روزگار واقعیتی حقیقی ست .....و حتی حقیقتی واقعی ست که به عینه نشونت می ده یعنی چی به هر دستی که دادی می ستانی !
بدبخت به جای اینکه نیکی کنی به دجله بندازی ... دل ولی نعمتای خودتو می شکنی .که‌چی .. ؟؟دل اونایی رو آزرده خاطر می کنی که صندلی ریاست تو از قبل وجود آنهاست ...!!
امشب شب توبه س ... توبه کن ... زود کارتو‌ با دلجویی و توجه به فرمایش جانبازان عزیز جبران کن قبل اینکه فرصتو از دست بدی ... که البته امیدوارم خدا فرصت این کار رو ازت نگیره والا بدبختی... !
ولک... فاش نیوز گلم پ تو چته ؟؟ یه جوری نوشتی در اقدام بی سابقه ....انگار انتظار داری همه بچه ها رو اعدام کنن بعد کسی واکنشی نشون بده ...!!
بابا من می دونم کارد به استخون رسیدن یعنی چه ؟ هی هر چی حیا می کنی .. خویشتن داری می کنی ..هی اینا جسورتر و پر رو تر میشن ... وووی !
آقا جان جونمون بلب رسیده ... کارد به استخون رسیده ... باید حقو بگیم یا نه ؟
مگه چکارمون می کنن که بدتر از اینه ..ها ! ... مرگ یه بار شیونم یه بار ... خلاص !
خیلی دلم می خواد بدونم حالا این بنیاد تو جیهش چی هست حالا ... !
بگو می شنوم ... ! یه طرفه به قاضی رفتنم بده گلم .... ! ...
قنبرجون منو ببخش ولی این همه آسمون ریسمون بافتن فلسقش چیه؟ حرف دلتو بزن و بقول خودت خلاص.!
آسمون ریسمون شناس ....
من به کسی که با این لحن باهام حرف بزنه نگاهم نمی کنم چه برسه حرف دلمو بگم !
قنبر جون گفتنتم بخوره تو سرم .....!!
سریع جواب بدید دلیل کارتون رو وقتی جواب نمیدید یعنی ریگی به کفشتونه
از انجمن نخاعی تشکر میکنم که اینهمه پیگیر هستند ولی ایکاش همینطور که پیکیر این مسئله مهم هستند و از فبل هم با بنیاد تامل خوبی داشتند چکار برای جانبازان غیر نخایی کردند اینهمه مشلات جانبازان خصوصا زیر 25 درصدی ها را نمی شنوند . متاسفم
کشور ما کشور ارزشهاست . روزقدس را به دلیل پاسداری از ارزشها راهپیمایی می کنیم.در مذاکرات هسته ای پای ارزشها پا فشاری می کنیم ،بعد میبینیم اینجا بیخ گوش خودمون در مقد س ترین نها دها ضد ارزشها ارزشها را کنار می زنند.
همه این مطالبی که انجمن گفنه شامل یک نفر نیست که اخراج شده .هزاران جانباز دیگر به عنا وین مختلف بیرون می کنند کسی لام تاکام حرفی نمی زند.
بابا ايوالله منتاحالا فكر ميكردم انجمن مال بنياد شهيد هه
اينا كه همه جا باهم قاتي هستند حالا چرا با هم قاتي كردند
مگه ميشه
مگه داريم
انجمن جانبازا با قدرت بالقوه اي كه داره اگه كمي قاطعيت داشته بود خيلي از معضلات حل شده بود
بنزين
بليت نيم بها
مناسب سازيها
اعمال قوانين مربوط به ايثارگرا در همه جا
عوارضي اتوبانها
استفاده ازمترو و خودروهاي عمومي
و.....
باسلام با شما این کارهارا میکنند وای برما پس قبول کنید هرچه از بنیاد نوشتن دورس است بابا یکی پیدا بشه ما را از دست بنیاد نجات بده چقرخوب بوداحراز جانبازی را با چند نفر از بزرگان سپاه و چند نفر از بزرگان دین انجام مدادن کسی را که رهبر قبول دارد وصورت او را بوسه میزند پس باید او را چند نفر از سرداران و بزرگان دین تاید شود
احکام جانبازان بسیجی چی شد؟چرا قانون جامع ایثارگران در بنیاد اجرا نمی شود؟از حقوق جانبازان دفاع نمی کنید ما هم از شما دفاع میکنیم.
ساختار و بدنه مشکل دارد یک سری از افراد آنهایی هستند که برای حفظ پست و مقام و منافع دست به هر کاری میزنند در ظاهر با شما هستند و سلام و علیک دارند کاش این را زودتر متوجه می شدیدتا اینقدر با اینها خوش وبش نکنید حالا که این اتفاق افتاده امیدواریم انجمن جانبازان یک سری مسائل پشت پرده را هم افشا کند. چرا فرا خوان نمی دهید؟دیدید ما میگفتیم یک سری قابل اعتماد نیستند حالا فهمیدید.
اگر انجمن جانبازان نخاعی با کل جانبازان تعامل داشت و میشد انجمن جانبازان جنگ تحمیلی انوقت متوجه میشدید که چه اتفاقی می افتاد .اکثر جانبازان بخصوص جانبازان زیر 25 درصد را ارتش بدلایل واهی و ایرادهای الکی مانند غیبت و عدم علاقه خدمتی اخراج کردند و در این سایت رسانه ای هم شد ایا جانبازان نخاعی همرزم ما نبودند که در اکثر مراسمها شرکت داشتند و بقول خودشان با بنیاد هم تعامل خوبی داشتند که از این جانبازان اخراجی دفاع کنند بالاخره امروز که نوبت شما شده . داد عالم براورده اید که مسلمانی نیست . عزیزان اگر تفزقه بین ایثارگران افتاد وضع از این هم بدتر خواهد شد . اتحاد داشته باشید تا به تمام مشکلات فائق شویم انوقت ببینید کسی جرات میکند جانباز را به حد مرگ کتک بزند یا جرات میکنند جانباز را که 70 ماه تخریب چی بوده و مجروح شیمیایی و اعصاب و روان است را بدلیل غیبت اخراج کنند یا به فرزند شهید در همایش توهین و بی احترامی شود و سایر مشکلات که قابل ذکر نیست .. اینها همه ثمره عدم یک پارچگی و اتحاد است .موفق باشید . از سایت فاش هم تشکر میکنیم که باعث اتحاد و یکدلی بین ایثارگران شده است .
سلام عزیز .
با شما کاملا موافقم . جانبازان شهرستانی از همه چیز بی بهره اند .




رضا هستم از کرمان
با سلام انجمن جانبازان - ایکاش برای کلیه جانبازان و رزمندگان چنین برخورد تندی داشته باشید نه برای گردن گلفتهاوافراد مورد نظر خودتان - از اول راه معلوم است انجمن جانبازان پیگیری میباشد ولی نه برای ضعفا و بی پارتی ها -من حقیر متهاست پیگیر در بنیاد جانبازان میباشم ولی هیچکس پاسخگو نیست ایکاش من هم یک رئیس بودم - ایمیلم را گذاشتم ببینم جوابم را میدهید
اين صحبت هاي مقام معظم رهبري در ديدار با اساتيد دانشگاه ها بايد در همه سازمانها ونهاد هاي كشور عملي شود. انشاا...

خوشبختانه بخش عظیمی از این نیروی بزرگ و گسترده، انسانهای مؤمن، متدیّن، مذهبی، انقلابی و معتقد به مبانی دین و انقلابند؛ این هم چیز بسیار مهمّی است؛ این [هم‌] یک پدیده‌ای است. باید عناصر مؤمن و انقلابی در هیئتهای علمی، قدر دانسته شوند. این را من خطاب به مدیران عزیزمان، به مسئولین وزارت آموزش عالی و وزارت بهداشت و آموزش پزشکی میگویم: قدر بدانید! وزرای محترم و هیئتهای مدیره‌ی وزارتخانه‌ها، باید از حضور این اساتید مؤمن و اساتید پایبند به ارزشهای دینی که ایستاده‌اند پای حرف حقّ خودشان و از این هجمه‌های تبلیغاتی و موذیگری‌های زیرزیرانه -که از خیلی از آنها هم ما مطّلعیم- نهراسیدند و عقب ننشستند، قدردانی کنند. مدیران محترم! عناصر مؤمن و اساتید مؤمن را در دانشگاه‌ها ارج بنهید.
اگر به خواسته جانبازان توجه نشود علی رغم میل باطنی پشت پرده شرکت متد را بازگو خواهیم کرد
برادر جانباز 70 در صد سلام
شما اگر واقعا مسلمانی و پیرو خط رهبری و جانباز راه حقیقت این حرف شما برای ما که جانبازیم درده چه برسه برای غیر جانباز اگر واقعا این شرکت مشکل داره و شما میدونید وظیفه شما است جلو فساد و فجور را بگیرید اگر هم مشکل نداره تهمت زدن شما به دور از انصافه
به خدا زشته هر جا منافع فردیمون قطع میشه بگم بگم میکنیم
متد چه ارتباطی به خواسته شخصی شما دارد اینجا بحث مدیریتی است نه در خواست شخصی بهتر است به بنیاد شهید تسریف ببرید شاید انجا مشکلت حل بشه
شركت متد در اين دوره از مديريت هيچ پشت پرده اي ندارد مگر در زمان مديرا ن قبلي موردي باشه ، اگر چيزي هم باشه چون باب ميل جانبازان نبوده جزوء پشت پرده به حساب اومده
سلام عزیزان .
خداوند تعالی بهتون قوت بدهد .
لطفا به فکر جانبازان دور افتاده از مرکز هم باشید .

با تشکر
رضا هستم از کرمان
تمام معاونین بنیاد شهید چند رنگ هستند جلوی جانباز و ایثارگر یک رنگ در بنیاد با رنگ دیگر در مجلس با رنگ دیگر در دولت با رنگ دیگر جلوی امام خامنه ای برای گزارش دهی با رنگ دیگر
می ترسن میزشونو از دست بدهند
خدا پدر زریبافان رو بیامرزه
اگر انجمن جانبازان قطع نخاع دفتر مرکزی در تهران اعلام نماید
بلافاصله در تهران حضور خواهیم رساند برای احقاق حق از بنیاد شهید از بدو تاسیس .
جانباز از خراسان رضوی مشهد مقدس
از دفتر انجمن جانبازان قطع نخاع استان فارس هستم
چنانچه دفتر مرکزی انجمن جانبازان قطع نخاع صلاح بداند برای همبستگی در تهران حضور می یابیم
...فکر کرده جانبازان هم مثل خودشان هستند
اون کسی که گفته جانبازان را با یک عصا یا با یک ویلچر یا با یک مسافرت خارجی و .... می خرم بدبخت فکر کرده جانبازان هم مثل خودشان هستند.
باید بعد از عذر خواهی اخراج شود
اگر انجمن جانبازان قطع نخاع از اهانتی که اون کارمند نالایق به جانبازان کرده کوتاه بیایند دیگر نماینده ما نیستند.
مزخرف فکر کرده جانبازان از جنس خودشونن
البته ناگفته نباشد تا کسانی مثل ک ی و ا ن ها نباشند مسولان بنیاد جرات چنین گستاخی ها را ندارند
سلام

از برادران انجمن خانبازا ن نخاعی تشکر میکنم که باتلاش وافر پیگیر امور جانبازان میباشد

خدا اجرتان بدهد
سلام دوستان عزیزان در انجمن جانبازان در صورت صلاحدید اعلام فرمائید تا در اسرع وقت تهران و مکان خاص حضور بهم رسانیم و موضوع و اعتراض و انزجار خود را ازاین عمل و رفتارهای نا شایسته و ناصواب اعلام وبهه گوش مسئولین بالاتر برسانیم استان قم آماده می باشد
سلام دوستان

بنده از اعضای سابق و موسسین انجمن جانبازان بودم
لازمست به اطلاع برسانم انجمن از اهداف اصلی وتعریف شده خود فاصله گرفته و به انحراف کشانده شده و به بیراهه کشانده شده است !!





























براستی چه شده است که بعداز ۸ سال از تاسیس انجمن ، هیچگونه عکس العمل شدیدالحنی از این حضرات نسبت به مسولان بنیاد دیده نشده !! ولی بخاطر یکی از مدیران رده پایین که از رفقای قدیمی خودشان است صدایشان بلند شده !!!

مگر در این ۸ سال بیش از ۱۵۰ جانباز قطع نخاع با شدیدترین وضع توی بیمارستانها به شهادت نرسیدن ، مگر توی این ۸ سال زشترین اهانتها به جانبازان از طرف بنیاد وسایر مسولان دولتی و غیر دولتی نشد ، مگر صدها مرتبه جانبازان نخاعی اواره مراکز درمانی نبودند ، مگر بارها مشاهده نکردید جانبازان شهرستانی برای رفع امور اداری خود شبها باید در خودرو خودش تا صبح سپری کند !!
و صدها اما و اگر دگر .......

چرا اون موقع ها صدایتان در نیامد و بیانیه شدیدالحن ندادید !!!!

الا اینکه در پس پرده خبرهای دیگه ای است !!؟؟؟؟

لطفا بس کنید !
جاه طلبی و قدرت نمایی دیگه وقتش گذشته !!!
این حنا دیگه رنگی نداره !!
سلام جناب شايسته
شما خودت درانجمن بوده اي و خودشما هم به دلايلي كه به انجمن هم مربوط نمي شد از انجمن كناره گيري كردي و بعدها هم كه پشيمان شدي وبدرستي خواستي به جمه وكارجمعي برگردي خوب رآي نياوردي خوب خاصيت كارشورايي و انتخاباتي همين است. بازسال ديگرهم مي تواني نامزد هيئت مديره انجمن شوي و انشا الله كه رأي بياري. ولي خوب اگر راي هم بياوري بايد لااقل با بيشترهمين هايي كه هستند كاركني.
عزيزم اين حرف شما بي احترامي به انجمن وخيل جانبازان عزيز عضو آن است كه اين افراد را انتخاب كرده اند. به هرحال اين ها كه الان هستند اينطورتشخيص داده اند وصلاح جمع واين تشكل بسيارموثر ايثارگري كه موفق بودن آن را حضور پرشمار جانبازان نخاعي حتي از استانهاي دورافتاده درمجامع عمومي آن تأييد ميكند ، دراين است كه هرتصميمي اينان گرفتند حمايت كنيم. اين خاصيت كارگروهي است. ممكن است يك تصميم مهم تنها با يك رأي بيشتر به تصويب برسد وهمه بايد به آن تمكين كنند. البته اين اعضاي هيئت مديره هم بي نياز از مشورت و انتقاد نيستند و مي شود باشيوه منطقي ودوستانه با آنان تعامل كرد همانطوركه تعداد زيادي از جانبازان كه عضو هيئت مديره هم نيستند بخشي از كار را گرفته و پيش مي برند. اين ساز مخالفي كه شما انشاالله كه با نيت خير مي زني شايسته جمع جانبازتن وآن هم جانبازان هفتاد درصد نخاعي نيس جه رسد به شما كه خود دستي برآتش داشته اي ومشكلات را هم چشيده اي و لا اقل دربخشي ازاين اتهامات كه زده اي شريكي!
من تو رو اینجا حس می کنم ... خداییش درسته ؟
اگه درسته بهت بگم ... منم تایید می کنم فرمایش شما رو ...
ببین گلم من پر از انتقاد و اعتراضم نسبت به انجمن اینجا برای اینکه اونا اصلا منو تو گروهشون راه نمی دن و به فکر من اهمیت ندادن .....بگذریم !
اما این انجمن فرقش اینه که با نام مقدس جانبازان نخاعیه و بعدم هر که قصد کمک خیرخواهانه و دلسوزانه داشته باشه ردش نمی کنن ... تو رو خدا محدودیت و معذوریت اونا رو درک کنید ... !
شایدم ضعفایی داشته باشند اما عمدی نیست نهایت تلاش اونا اینه شده ... چرا متوجه نیستید چه روزگار غریبانه ای بر سر ما آوردن ؟
هر کدوم یه گوشه کار رو با نیت تایید و حمایت انجمن جانبازان نخاعی بگیرید در زمان کوتاه هم این جانبازان نخاعی به آرامش می رسند هم خدمات دهی به جانبازان دیگر فراهم می شود ...
خدا پدر شما را بیامرزه با این جملات درست
کدوم انجمن
انجمنی که فقط فکر خودش و اطرافیانشه
کجا تا به حال برای دفاع از جانبازان بی نام و نشان از شما ردی دیده شده
این همه به خاناده شهدا و جانبازان بی ادبی و بی محلی میشه ندیدیم از این اعتراضها و بیانیه ها
بابا خودتونید
ضمنا برخی از کسانی که بر علیه بنیاد نظر گذشته اند متاسفانه از اعضای خود انجمن جانبازان می باشند !!!!!
جانبازان گرامی..با سلام و قبولی طاعات و عبادات
چرا اینقدر سریع موضع میگیرید و حکم اعدام افراد را صادر می کنید...خدا در قران می فرماید:بر چیزی که به آن علم نداری توقف نکن...
چرا افرادی که نظری خلاف نظر شما دارند اینطوری بهش حمله می کنید؟؟!!!شما اصلا به حرفش گوش کردید یا بهانه رای نیاوردن بهش میدین؟؟؟!!!
2 مطلب بهتون میگم:
1- قانون مدیریت کشوری ست که افراد بازنشسته نباید تو سیستم دولتی برگردند.
2- شاید خیلی از جانبازان که کامنت گذاشتن ندانند که تمام مسئولیتهایی که برای برادر حاج نصیر نوشته اید مربوط به مدیر بالادستی اش آقای دکتر خاتمی بوده..یعنی هرجا رفته ایشونو برده و هرجا رفته ایشون هم رفته....چرا زمانی که دکتر خاتمی از بنیاد رفت ایشون که حتما ارزشی هستند نماندند تا به اعضای انجمن خدمت کنند یا گرفتن پست و در گروه ایشان مهمتر بودهاست.
3- عزیزان انجمن را دعوت می کنم که وارد این بازیهای گروهی حزبی نشوند و اجازه دهند افراد دیگر و نیروهای تازه نفس تر بیایند... و بدانید قطعا ایشون فقط ارزشی نبوده وانشاالله همه در این مسیرند.
4- ضمنا نگران نباشید شاید مدیر بعدی هم هرسال شما رو به آلمان بفرسته و از بقیه جانبازان مایه نگذارید ..لطفا..بازم ناراحت نباشید...
5- آقای قبادی هم لطفا این نظر هم قاطی بقیه نظرات بگذاره که اگر کزینشی عمل کنه اون دنیا یقه شو میگیرم.التماس دعا
بله درست است باور می کنیم افراد و جریاناتی متاسفانه در بنیاد شهید و امور ایثارگران وارد شده اند که بیشتر نسل دوم انقلاب هستند و هیچ تناسبی با جایگاه فرهنگی بنیاد شهید و هیچ سنخیتی با ارزش های انقلاب و آرمانهای شهدا ندارند و جایگاهی را اشغال کرده اند که به هیچ عنوان لیاقتش را ندارند ولی متاسفانه چون مستحظر به پشتیبانی افرادی خاص هستند هر کاری که بخواهند می کنند هر چیزی که بخواهند می گویند و به تنها چیزی که اعتقاد ندارند خدمت به خانواده شهدا و فرهنگ شهادت است و متاسفانه نیروهای ارزشی ولائی را یا برکنار می کنند و یا یک اتاق به آنها می دهند تا مانع خدمت آنها به خانواده شهدا و جانبازان شوند
آقای فاضل شایسته
اینکه با تعدادی از جانبازان انجمن قطع نخاعی اختلاف داری که خودت هم می دانی مقصر بودی و هستی آب به آسیاب دشمن می ریزی
با سلام
احتراما ضمن تشکر ازتمام جانبازان خصوصا عزیزان نخایی و ارزوی قبولی عبادات
وتشکر از زحمات حاج اقا نصیر ایشان در حال حاضر نیروی باز نشسته سپاه و از مدیران قبلی بنیاد و در شرایط فعلی بهتر است از سایر مدیران و پرسنل شاغل بنیاد در پست ریسس مرکز ارتز پروتز استفاده شود
بنام خدا
گاه بغض وکینه سر پوشی برعقل ادمی میگذارد وچون خود را فقط میبیند همه را و همه چیز را از دریچه دید خود قضاوت میکند .حق همان است که او میپندارد و همه باید مجیز گوی او باشند . آستانه تعامل وتحمل آنها با تایید وتملق قوت گرفته وهیچگونه نقدی را برنمیتابند و به اندک سخنی و نقدی رگ گردن برآمده نموده و راحت ترین کار را که متهم کردن دیگران است را انتخاب میکنند تا فشار وارده از ندانم کاری خود را فرو نشانند. تا زمانی که من در انجمن باشم و مدار پیگیری بر پایه آنچه که من تشخیص میدهم بچرخد با بنیاد و عوامل آن میشود نشست و گفتگو کرد و راه و چاره پیدا کرد و اعضائ انجمن از آدمهای بنیاد نیستند اما اگر من نباشم همین حرفهای بالا .چشمها را باید شست جور دیگر باید دید .
باسلام توهین وجسارت به برادرارجمنداقانصیر توهین به جانبازان محسوب میشود لذاجهت حمایت ازایشان منتظرهرگونه راهنمایی ازطرف انجمن هستیم حتی اگرقرارباشد درتهران تجمع اعتراض امیزداشته باشیم.والسلام
برادران جانباز بنظر حقیر این دعوای باند بازی است که عده ای با عده ی دیگر دارند . اصلا وارد این قضیه نشوید انجمن جانبازان نخاعی اگر نمی خواستند باند بازی کنند . خود را انجمن کل جانبازان اعلام میکردند . ما منتظر هستیم که بیلان کار چند ساله خودشان را بدهند که به کدام جانباز اخراجی کمک کرده اند و یا به کدام جانباز زیر 25 درصد همکاری کردند اصلا در کل بیاناتشان از رزمنده ها نام برده اند . این عزیزان عده ای هستند که برای مشکلات خودشان انجمن درست کرده اند که هیچ ایرادی هم ندارد انشااله که موفق هم باشند اینها همرزم های ما هستند و ما بقیه جانبازان کاری به امورات ایشان نداریم اما ارزوی موفقیت میکنیم. جانبازان شهرستانی را کتک میزنند و از کار اخراج میکنند و هزار بلا بسر انها اورده اند تا امروز این انجمن چکار مفیدی انجام داده است در توهین به فرزندان شهدا چند اعلامیه دادند و کجا حمایت کردند . خدا بفریاد ما جانبازان شهرستانی و خصوصا زیر 25 درصد و رزمندهای عزیز برسد . انشااله
فاضل جان کمی با تفکر و تعقل و به دور از حب و بغض اظهار نظر کن
این بهترین راه برای شماست . ممکن است از دستم هم ناراحت بشوی اما نظرم همان است که حضوری به شما دوست خوبم بارها گفته ام .
ارادتمند و دوست واقعی شما
آیا تا کنون از فروشگاههای مجازی خرید کرده اید..دسترسی آسان، مشاهده انواع کالای مصرفی وبررسی خصوصیات. آن با فشار. چند تکمه در منزل و با فراغ بال ، انتخاب وسپس تحویل آن درب منزل .مزایای اینکار برای جانبازان از ضروریات. است آیا نباید از افرادی مانند حاج آقا نصیر که در پی عملیاتی کردن چنین امکاناتی هستند پشتیبانی نمود. در حالیکه ممکن است فکر به این موارد و یافتن راههای جدید با منافع افرادی در تضاد باشدو مقاومتهایی. از همین جنس. یعنی برکناری. صورت گیرد و موجب بخطر افتادن جایگاه خود شود ولی به آن فکر نکردورضایت خالق مخلوق مبنا باشد ولاغیر
به نظربنده آقای پرکره مشاوررئیس بنیاد درامورایثارگران و که عضو انجمن جانیبازان هم هست باید دراعتراض به این اقدام بنیاد ازاین اقدام اعلام انزجارکند وحتی جا دارد استعفا بدهد.
یکی ازکارکردهای آقای پرکره به عنوان مشاور امورایثارگران همین جا باید بروز وظهورداشته باشد.
اتفاقا اشتباه محض است اگر آقای پرکره استعفا کند برای اینکه
اولا : ایشان با اینکه دستوبالش بسته است اما در حد توان بلکه بیشتر از توانش پیگیر مشکلات جانبازان است
دوما : وقتی امثال این برادران که از جنس خودمون در بنیاد هستند دلسوز ترند
سوما : بنیادیها از خداشونه که این افراد در بنیاد حضور نداشته باشند
آقای پرکره فقط مشاور امور جانبازان قطع نخاع نیست که شما دستور می دهید استعفا دهد یا ندهد بلکه ایشان مشاور کل جانبازان است . زحمات زیادی هم برای احقاق حق کل جانبازان بویژه جانبازان اعصاب و شیمایی می کشد
مثل شماها صنفی فکر نمی کند که همه چیز را برای خودتان می خواهید
محمد کفایتی جانباز شیمایی از تهران
اتفاقا با توجه به شرایط ویژه و حاد جانبازان قطع نخاع نیاز است که کسی که از نظر جسمی شرایط خوبی ندارد دائم در بنیاد جلوی چشم مسولین بنیاد باشد که مسولین فراموش نکنند جانبازان را
آقای پرکره هم بسیار فرد متدین و دلسوزی می باشد و بارها خودم شاهد پیگیری دلسوزانه ایشان برای حق و حقوق جانبازان و تنشی که بین ایشان و مسولین بنیاد داشته است را دیده ام
ضمنا مسولین بنیاد شهید بدشون نمیاد که چنین افرادی در بنیاد نباشند
انجمن سعی کنید باتعامل مشکلاتی ازقبیل کیفیت ویلچر،لوازم بهداشتی ، درمانی ،فرهنگی واحکام حقوقی جانبازان بسیجی ومشمولان سپاه راحل کند نه اینکه فردی راکه بازنشسته شده طبق قانون طرفداری کند ان موقع ماهیت تشکیل انجمن زیر سوال می رود
آقایان گروه پیگیری شما که نماینده همه جانبازان نیستید پس خجالت بکشید و بفرمایید غرفه هایی که از شهرداری گرفتید چه شد.
نگذارید آن فرد به اصطلاح ولایی را با سند بر ملاء کنیم که چه خیانتی به جانبازان قطع عضو نموده است پس بخاطر آبروی آن فرد خدوم به نظر شما رعایت کنید
آقایان چرا شفاف اسامی خودتان را نمیگذارید تا بهتر آشنا شویم چرا با اسامی مجهول پیغام میگذارید چرا به نا حق از کسی دفاع میکنید چرا دروغ میگویید چرا دودستگی ایجاد میکنید جانباز قطع عضو مخالف آن آقایی که شما از ایشان طرفداری میکنید کم نیستند .
آقا سعید ملاک تشخیص هویت چیست ؟
آقا سعید خودت که معترض هستی و البته اعتراض شما هم وارد است
حالا چگونه مشخص می شود که نام و فامیل ذکر کنیم
مثلا از کجا تشخیص می دهی که بنده حقیر X هستم یا y
بحث تعامل وعدم تعامل نیست. بنیاد که دشمن نیست و ارث ومیراث کسی نیست که تعامل با آن اشکال داشته باشد . این مسئولان بنیاد هستند که گاه غیرقابل تعامل می شوند. پس اصل بر همکاری و کمک به نهادی انقلابی ومقدس است که اتفاقا" خادم ایثارگران است وباید باشد اما در اینطور موارد بنیادی که خادم ایثارگران خصوصا" جانبازان 70 درصد است با ید از آرا و نظرات جمعی آنان که درتشکل هایی چون انجمن جانبازان نخاعی تبلوریافته است استفاده و حتی پیروی نماید.
من حانباز نخاعی هستم. با نظرات آقا فاضل موافقم. دوستان نباید فراموش کنید آقا فاضل جزء اولین نفرات در تاسیس گروه پیگیری وبعد انجمن نخاعیان و زحمت کشترین آنها بود.درابطه با خروج ایشان از انجمن بهتر است خود ایشان دلایل آن را توضیح دهند. توهین وافترا به ایشان ظلم وآخر بی معرفتی است. آقایان انجمن چه بهتر است در اساسی ترین امور جانبازان مثل احکام حقوقی ماده 38 و39 . خودرو و سوخت. وضعیت درمان . دارو وتحهیزات. سیاحت وزیارت که البته یک پای ثابت این برنامه ها همیشه خودشان هستند.و.................................ورود پیدا کنند. و بدون هیچ ترس و ملاحظه ای تمام کار شکنی های بنیاد را افشا کنند.
سلام جانبازان اعصاب و روان زندگیشون نابود شده شما نشستید از یک فرد دفاع میکنید چقدر همسران ماخاک بر سر شدند ما در خانه های مردم کلفتی میکنیم
با سلام خدمت تمام جانبازان و خانواده شهدا و ازادگان و كل خانواده ايثارگر. لطفاً به اسم انجمن توجه كنيد. انجمن جانبازان نخاعى. يعنى اينكه اين انجمن خود را به كل از جانبازان زير 70% درصد جدا نموده. و با امورات و مشكلات جانبازان زير 70% درصد هيچ كارى ندارد. و اين را از زمان تأسيس اين انجمن تا كنون بارها نشان داده است. به عنوان مثال جانباز اعصاب و روان را كه براى مشكلاتش با همسرش به بنياد مراجعه ميكند. به جاى رفع مشكلش كاركنان و رئيس بنياد با اين جانباز درگير شده. و اين جانباز مظلوم و بى كس را كه جزء خدا كسى را ندارد. با همسرش به زندان مى اندازند. و يا جانبازى را تا سرحد مرگ در بنياد كتكش ميزنند. و راهى بيمارستانش ميكنند. انجمن جانبازان نخاعى نه اعتراضى ميكند. و نه هشدارى ميدهد. و سكوت ميكند. و به راحتى از اين حادثه و يا به عبارتى از اين فاجعه ميگذرد. انگار نه انگار كه اتفاقى افتاده. و حالا يكدفعه ميبينيم كه انجمن جانبازان نخاعى بخاطر يك مدير كه انرا از پست مديريت اخراجش كردند. چنان عصبانى ميشوند. كه هشدار شديدالحنى به بنياد شهيد و جانبازان ميدهد. و بنياد را تهديد ميكند. خوب اينجا مشخص ميشود كه انجمن سنگ خودش را بر سينه ميزند. نه ديگر جانبازان زير 70% درصد را. پس لطفاً جانبازان زير 70% درصدساده نباشيد. و جو زده نشويد. كه از انجمن توقع داشته باشيد كه به مشكلات ديگر جانبازان درصد پايين انجمن رسيدگى كند. و پيگير مشكلات ديگر جانبازان باشد. حالا طبق اساسنامه و ادعاى انجمن كه اعلام ميكند. ما فقط به دنبال حمايت از ارمانهاى انقلاب و ولايت هستيم. و به مسائل سياسى هم دخالت ميكنيم. سوأل اينجانب اين است. كه چطور وقتيكه چنين انجمنى عاجز از حمايت از همرزمان خود است. و سكوت ميكند. چطور ميخواهد از انقلاب و ارمانهايش و ولايت حمايت و پاسدارى كند؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام بر امام وشهدا مگر بنیاداولین تغییر نیروهای خدممش رو تاکنون انجام داده است .! خیر از سال 1370 با حضور ..... به عنوان مدیرقلع وقمع کردن نیروها شروع شد ودر سال80 باحضور نصرتالله کاشانی به اوج خودش رسید وهمچنان ادامه داردجالبتر از آن اینجاست که وقتی اعلام میشد فلان مدیر یا مسئول بنیاد متخلف است فرد اطلاع دهنده مورد بازخواست قرار می گرفت وبا تهمت وافترا به تخلفات اداری معرفی می شد ولی مدیر یا مسئول متخلف به پست بالاتری ارتقاع می یافت چه کسانی که در بنیاد خدمت کردن واخراج شدند ، وچه کسانی که در بنیاد متخلف ماندن واونهای که باپیگیری های مجددانه افراد اخراج شدند وبعد از اخراج مشخص شد ازاموال بنیادباخود چه زندگی های رو برای خودشان رقم زدند
ای وای بر ما جانبازان
وقتی با اعمال فشار روانی طاقت فرسا موجب شدند آقای یوسف مجتهد از بنیاد برود !!! ماچکار کردیم ؟
آیا ایشان رزمنده نبود ؟
جانباز نبود ؟
پیگیر مشکلات جانبازان نبود ؟
آیا از نظر علمی ، تخصصی یا توان مدیریتی اشکالی داشت ؟
آیا بد اخلاق بود ؟
یا اینکه فقط با بعضی از ما برای ابقاء خودش به اصطلاح لابی نمی کرد؟
......
قضاوت با آیندگان
از همه جانبازان عزیز که پیگیر مشکلات بقیه هستند ، متشکرم.....
ضمن عرض سلام حضور تمامي جانبازان معزز و گرامي كاش قبل از دفاع از مديري از پرسنل مجموعه كمي تحقيق ميكرديد و بعد با تامل بيشتر اظهار نظر ودفاع ميكرديد. به قول امام راحلمان امام خميني ره ملاك ارزيابي افراد عملكرد امروز آنها است
پیشنهادمی شودتا انجمن جهت ارج نهادن به خدمات برادر آقانصیر بیشتر از این موضوع مطرح شده را پیگیری ننماید و نصب و عزل مدیران را به ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیوند نزند.و صواب این است که این مطالب از روی این تارنما حذف شود.بدیهی است در صورت تداوم این روش آن که بیش از همه دچار خسارت خواهد گردید برادر گرانقدرمان آقا نصیر خواهد بود چرا که موجب بیان نقد های واضح بر عملکرد ایشان در رسانه ها خواهد گردید.
از بزرگان شنیدم که مهمترین کار برای اعتلای معنوی، تقوا و پرهیز از گناه است. رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی رمضان المبارک 1436
جانباز اعصاب و روانم با تمام مشگلات روحی و روانی دارم 20 در صد زده اند مشخصه که یرای ندادن مزایای جانبازی این در صد را به من داده اند در حالی مه در عملیات کربلای 5 فرمانده گروهان در لشکر ویزه شهدا بودم منظور اگر میخواهی اوج بی عدالتی و تبعیض را ببینید به بنیاد و رسیدگی آنها به جانبازان نگاهی بیندازید بحصوص الان اوج توهین و سر دواندن پرسنل بنیاد با جانبازان است چرا/؟
سلام،اگه با حاج آقا نصیر برخورد شد چون دست خیلی از دزدا رو کوتاه کرد،کسایی که الان وقتی رفته دوباره شیر شدند،همتونم میدونید چی میگم،جرم ایشون این بود که میگفت باید کاره جانباز راه بیفته و از همه کار میخواست و جدی بود،اونایی هم که دارند پشتش حرف میزنن چرا وقتی بود ساکت بودید
چرا همه نقطه نظرات رو در سایت نمیزارید
دوستان جانبازی که هر سال برای تست کردن ویلچر به کشور آلمان برده می شوند و یک دستگاه ویلچر نو برای تست دریافت می کنند به برکناری این برادرمون اعتراض دارند، خیل عظیمی از جانبازان که از امکانات بنیاد استفاده نمی برند اصلن این عزیز را نمی شناسند. در ضمن برادران عضو انجمن چند نفر هستند که به این صورت برای مسئولین خط و نشان می کشند. عزیزان اگر هر کس تخلف کرده که شما به آن دارید وظیفه شرعی شما افشای حقیقت است نه گرو کشی و بگم بگم راه انداختن.
جرم حاج نصیر فقط این بود که مفت خورا و فاکتور سازا و همه اونایی که بنام جانباز دزدی میکردن را یا تعلیق کرد یا از مجموعه خودش عذرشان را خواست همونها الآن زیر چتر حمایت مدیر متد جمع شدند و شادی و هلهله میکنن خدایی همه از کارای این افراد خبر دارند و اسنادش هم موجود است . به طیف صد رنگ مخالفین نگاه کنید اگر زیاد پا از گلیمشان فرا بگذارند با سند رسوایشان میکنیم
خدمت خانواده محترم شهداء و جانبازان عزیز عرض کنم تمام افرادی که در بنیاد شهید فغالیت دارنداز خادمین و خدمتگزاران میباشند خصوصا مدیران که از گزینشهای خاصی عببور میکنند .و تصمیمات مدیریتی ارتباطی به یک انجمن ندارد و در حوزه اختیارات مدیران میباشد و عزل و نصب و جابجایی بنابر پیشبرد اهداف مدیران در جهت بهبود کیفیت و خدمات دهی بهتر با روشهای نوین میباشد که شاید مدیر قبلی با روش جدید سازگاری نداشته باشد و عزل دلیل بر بی کفایتی ان فرد نمیباشد هر مدیر در توان خود مجموعه خود را بروش خودش به پیش برده و سپس به کس دیگر واگذار گردیده از رییس جمهور و وزیر و نمایندگان مجلس گرفته تا شخص مورد نظر شما آیا تمام این افراد تواانایی انجام امور را نداشتند ؟یا امور را به نیروهای تازه نفس واگذار کردن و خود در بخشهای دیگر فعالیت نمودن اگر قرار بود مدیران فقط در یک مجموعه فعاتیت نمایند پس چرا شخص مرد نظر شما اینقدر جابجایی داشت پس باید گفت شاید نامبرده در انجام امور نا توان بوده یا هر قسمت را تا یک محدوده خاص حرکت داده .لطفا با احساسات جانبازان و خانواده شهدا که خود نیز جزیی از انان میباشم بازی نکنید و بگذارید نیروهای جوان و تازه نفس با تزهای بهتری راه را ادامه دهند و در صورت عدم موفقیت انتقاد سازنده نمایید نه جبهه گیری که نشان از به مخاطره افتادن منافه باشد و اینرا بدانید یک سایت یا یک شبکه اجتماغی حق جو سازی و دخالت در تصمیمات مدیریتی و عزل و نصب ندارد اگر چنین بود باید عزل و نصب از طریق همین سایت صورت میگرفت ( لطفا همه نظرات را در دید عموم قرار دهید تا خودشان قضاوت کنند و بیطرفی شماها اثبات شود)
اقایان اگر مدیران فعلی خوب نیستند شخص مورد نظر شما هم انان مجدد آورده بودند وگرنه نامبرده از این شرکت رفته بود
سلام من یه کارمند شرکت متد هستم باید بگم از وقتی نصیر شد رییس مرکز دیگه از فاکتورهای جعلی خبری نبود دیگه جنس بنام جانباز حواله نمیشد و سر از کلینیک خصوصی افراد در نمیاورد دیگه مواد اولیه ساخت پروتز تو کیف کارشناسا از مرکزش خارج نمیشد دیگه قطعات پروتز و .. توی ویترین کلینیک کارشناسا به وفور پیدا نمیشد دیگه بنام جانباز و به کام دلال های باندی نبود دیگه دهها ویلچر و قطعه را. بجرم خاک نگرفتگی بعنوان اسقاطی ب فلان مغازه دار و شرکت صوری و دروغین نمیفروختند دیگه کارشناس و مصرف کننده و تهیه کنند و ... قطعه یکنفر نبود که هر غلطی بکند . دیگه ماموریت های ساختگی چندین میلیونی به استانها نبود . آره دیگه باند بازیو اعتصاب و رشوه و دزدی نبود اما همین چند روزه من که در بطن کار در متد و قسمت مالی هستم دارم میبینم که همه فاکتور سازان و کلینیک داران و کارشاسان و مغازه های طلق و جفت پروتز و ویلچر و دارو مثل قارچ سبز شدن و دارند حسابی بنام جانباز میچاپند اینم دست آورد رییس جدیدمان در شرکت است خدایی چرا حراست بنیاد یه تیم تحقیق و تحص برایدوره ریاست یاوریتشکیل نمیده تا خدمات منصور آقانصیر ب چشم بیاد .چرا از متد تحقیق نمیشه ؟ چرا فاکتورهای صوری و جعلی رو پیگیری نمیکنن . فآکتورهایی که دست خط تآبلوی فلان کس را دارد و البته مصرف کننده همان اجناس هم فلان کس است . چرا کسی ارتباط انباردار ابوذر و تیم اختلاس را با بعضیها بررسی نمیکند چرا کسی ارتباط پول های واریزی به کارت بانکی مامور خرید توسط فلان مغازه دار و شرکت ل فروش را بررسی نمیکند ؟ خدایی رییس خبر نداره ؟ بارها همه در مورد این افراد بهش هشدار دادند و در عوض ه آنها سمت کارشناس ویژه و نماینده و .... داده الله اکبر از اینهمه طیف نااهل که بر گرد یک سفیه جمه شدهاند ، خدا برا جانبازان و ما سینه سوخته های کارمند بخیر کند اگه زیادمپاپیچ بشیم مارو به بهونه‍ اخراج میکنند . والسلام
سلام. بقول ایرج عزیز، این انجمنها اگه برای رضای خدا کار می کنند، چرا دربرابر ظلم مسلم بنیادشهید به رزمندگان و جانبازان زیر25درصدکاری نمی کنند،مگر ما با جانبازان قطع نخاعی همسنگر نبودیم؟؟؟؟؟؟؟
انجمن پشت انجمن. بس کنید همه رزمندگان را از دست دادید،بلدید آیه و...... بیارید برای فقط منافع خودتان. ای پشت میز نشینان، آنطرف میزتان را هم ببینید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قانونها، حمایتها و اجرائیات همه اش در پایتخت،...... باقی مردم چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من برای تعویض لاستیک جلوی ویلچرم اونوقتا که حاج نصیر نبود مراجعه کردم .
نامه هم از دفتر منطقه گرفتم بردم در نامه ( معرفی نامه) فقط معرفی شده بودم
لاستیک یه چرخ نو و سالم رو برام انداخت به اون تعمیر کار گفتم رینگش رو پس یهم بده نداد
خوب حالا ببینید چه اتفاقی می افته یه جانباز دیگه مراجعه میکنه اینبار اون جانباز نیاز به یه رینگ یا یه بلبرینگ داره ، همون رینگ و یا بلبرینگ رو برای این جانباز دوم می اندازه و برای بنیاد 2 فاکتور میکنه یک برای جانباز اول و یکی برای جانباز دوم یعنی یک چرخ ساده رو براحتی برای دو نفر انداخت و با دو فاکتور حالا ببینید چا اتفاقی می افته
چرا همه نظر ها رو نمیزارین چرا اونایی که میزارین هم ویرایش شده هست یک سری از شما ها یی که دفاع میکنید دفاعی کوکورانه از یک اسم با سابق درخشان گذشته هست ولی امروز چی.....
آقایان جانباز قطع نخاع به طرفداری از آن آقا و جانبازان قطع عضو به حمایت از برکناری آن آقاهم جداگانه در یک روز با پارچه نوشته در خیابان طالقانی دفتر مرکزی بنیاد شهید تجمع بگذاریم فقط در خیابان تا تعداد هم دیگر را ارزیابی کنیم.ممنونم
سلام به همه .
آقای اسرافیلی و آقای ابو طالبی عجب دکانی باز کرده اید
شرمم میآید بگویم جانباز چون از یک مدیر ناتوان در عرصه مدیریت دفاع نمودن در مرام ما نباید باشد با چند تن از دوستان قطع عضو خود که تلفنی تماس گرفتم و به گفته آنان ایمان دارم و هم اکنون هم آنان در نظام مسئولیت دارند وقتی جویا شدم دیدم عجب تحملی داشتند که این آقای مدیر را تحمل کرده اند .
گردانندگان این پروژه به اصطلاح حمایتی این جریان سازی را ادامه ندهید و دو دستگی ایجاد نکنید لازم به تذکر میباشد که اکثر مراجعان به آن مرکز عزیزان قطع عضو میباشند نه قطع نخاع.
سلام بر امام وشهدا
چرا آ ن مطلب که نوشته ام جانباز دوپارا سانسور کردید ترسیدید وجهه شما زیر سوال بره که سانسور کردید ایکارتان دموکراسی نیست بلکه وارد فلسفه نمیشم تا نه اسم ازنژاد پرستی بودن را بکار ببرم خجالت داره فکر می کردم بی طرف هستید وهر فردی در هر قشری تخلف کنه بدون ادر نظر گرفتن شخصیتش قضاوت خواهید کرد وچرا اسم مدیری راکه اخراج شده اگر لیاقت دارد رو ازش حمایت کنیم
دوستان عزيز ومسئولين محترم سايت
مطمئناً شما ازجانبازان عزيز دوران جنگ هستيد
عزيزاني كه براي آزادي كشور عزيزمون ودفاع از اسلام جان خودشون رو كف گذاشتن وبراي آزادي جنگيدند
چرا شما عزازان كه هدفتان آزادي بود، حالا كه ژاي شكوه وشكايت شده آزادي بيان را فراموش كرده ايد
چرا فقط مطالبي كه بنفع خودتان است وبراي برجسته نشان دادن اعتراضتان است درسايت درج ميكنيد ولي مطلبي كه به نفعتان نيست را سانسور ميكنيد
ازشماخواهش ميكنم به حرمت خون شهداي گرانقدرمان كه براي آزادي جنگيدند وبه حرمت دين عزيزمان كه تمام حرفش آزادي انسان هاست، انتقادهاراهم هرچند به ضررتان باشد راسانسورنكنيد وبگذاريد دوستان وجانبازان گرانقدرمان ازحقيقت ها باخبر باشند
ممنون
سلام به همه آنانی که حق را میبینند و حق میگویند ، روی سخنم باشماست که دارید میخونید ، بنده که کارشناس سابق همان تشکیلات بودم و از درون این تشکیلات بودم چند کلام خدمتتان عرض کنم ، زمان آقای ا. ی . که رییس بودند دهها کیلو بلکه صدها کیلو جوراب با کارشناسی های مختلف خرید کردند که این جوراب ها نه تنها مصرف ندارد بلکه بعنوان تنظیف استفاده میشود و همین آقایان که بفکر جانباز نبوده و نیستند همان جوراب را مدتی به جانباز تحمیل میکردند و پای قطع شده جانباز بنده خدآ از استفاده این جوراب ها پر زخم میشد و البته برای نور چشمی هایی چون ک.ر از جوراب های آلمانی چند ده یورویی استفاده میکنند و همین جوراب و قطعه و مواد را کسی کارشناسی میکند که یا مدیر شرکت فروشنده است یا پورسانت میگیرد یا بعدازظهرها در آن کلینک خصوصی کار میکند یا ... من خودم شاهد بودم هر کس که برای معرفی محصولش به متد میامد اولین سوال کارشناس قبل از تعیین کیفیت این بوده و هست كه سهم ما پس چی ؟ حالا خدایی کلینیک دولتی متد و دلسوزی برای جانباز ؟
این را هم بگویید ک قطعه پروتز بنام جانباز میگیرند بدون آنکه جانباز خبردار شود
قبل از حضور آقانصیر در آن مرکز که نون دونی عده خاصی شده بود هر وقت با هزار دردسر نامه میگرفتیم برای تعمیر پروتز یا ویلچر ... با کلمه نه مواجه میشدیم و حتی خود مرا برای تهیه لاستیک ویلچر به فلان مغازه جمهوری میفرستادند تا نقدی تهیه کنم یا برای اصلاح سوکت مرا به فلان شرکت در .... فرستادند و دلیلش هم اینکه فعلا نداریم ؤ اینها در زمان رییس قبلی آقای ی. بود و با آمدن آقا نصیر پای همه کسانی که نوندونیشون از سرکیسه کردن جانباز بود تعطیل شد و این جلؤگیری از لفت و لیس فقط جرم منصورآقانصیرهاست
برادران گرامی چرا هرگز تیمی برای تحقیق از مالی متد تشکیل نمیشود ؟ آنقدر جلو میروند تا مثل انبار ابوذر و تیم معاونت و ..ٔ پیش بیاد و احتمالا با تحقیق پای خیلی از دکتر و مهندس ها وسط بیاد و البته اگر تیم تحقیق مستقل نباشد در آخر یه نظافتچی و یه بدبختی رو پیدا میکنند و با افتضاح اخراجش میکنند و حتی جریان رانده شدن آدم و حوا را هم به گردنش می اندازند . چرا متد با اینهمه در آمد بازم بودجه های کلان از بنیاد میگیرد ؟ چرا اعضای هیات مدیره و بازرسین و.... همه از بین دکتره‍ای شاغل در بنیادند ؟ چرا قاتل و مقتول یکی است ؟
بهترين زمان مديريتي متد زمان حال آن است كه تمامي مديران لايق و كاري جمع هستند بدور از هر چشمداشتي و براي پيشرفت كار جانبازن ،‌در اين چند سال كار در اين شركت تنها مديري كه براي صلاح و صرفه شركت كار كررده اين مدير بوده و ايشان با آاق آقا نصير هيچ خصومتي نداشته و طبق گزارشات واصله و سوابق كاري چن ساله و اعضاهيئت مديره صلاح دانسته شده كه فعلا در اين از برهه از زمان اينجا كار نكنند ايشان اگر به پاكي خود ايمان دارند نبايد دوره بيفتند و جانبازان را آنتريك كنند بايد همه چيز را بسپارند به خدا تا در صورت مغايرت با شواهد و مدارك موجود خدا خودش جواب دهد نه قشري از جانبازان عزيز كه از هيچ چيزي خبر ندارند ، كسي به درستي ايشان اهانت نكرده فقط مدير وقت صلاح دانسته تا افراد با تجربه تري به ايشان كمك كنند فكر نمي كنم كه اين موضوع اهانت محسوب بشه مگر ايشان ارتز و پورتز را پشت قباله خود ميدانند كه توقع كنار گيري از اين ست را نداشتند ايشان اگر پيرو خط امام و رهبري هستند با هرجا كه به ايشان احتياج هست خدمت كنند نه هر جا كه باب ميلشان هست ، در آخر از شما جانبازان عزيز كمال سپاس و تشكر را دارم كه به فكر مراكز و شركتهاي بنياد هستند فقط نمي دانم چرا اون موقع كه اين شركت در منجلاب بود كسي به فكر نبود
سلام مدتی پیش برای لوازم مصرفی همسرم به بنیاد رفتم که از زمستان گفتند به او تعلق میگیرد بخاطر ریه اش نامه هاش هست که 3 مرحله نگرفتم وانها را پاره کرده که من نیاز ندارم وراضی نیستم با این برخورد به تو باند وماسک وکیسه ادار بدهند انهم 4-5 تا اخه مثل اینکه گوشی خاموش نشده بوده ویا خراب صدا منتقل شده که معاونت بهداشت میگفت من هرچه خواستی ندادم از جون مرغ ا شیر ادمیزاد تخن / تشک /.....گفتم من تخت وتشک نگرفتم چیزی گه نیازم بوده گرفتم وزد رو گوشی که خانم کسی که با ما قراردادبسته 70 میلیون بدهکاریم ونداریم خوت کسی را پیدا کن فامیل کالا پزشکی را که رسیدم ماندم؟که میگفت برو بگو تخت یک شکن و... میخام و110000تومان بمن وسایل داد خیلی دلم میخواست فاکتور صادر شده به بنیاد را ببینم همسرم میگفت ول کن گفتم کاری که از دستم بر نمیاد دوست دارم ببینم چقدر مبلغ زده 3ماه بعد که نیاد رفتم گفت خانم 365000تومان شما خرید کردید وبما فاکتوردادند گفتم ایشان 110000تومان بیشر بمن وسایل ندادند وشاهد دارم گفت ایشان ...هستند ووظیفه داریم زیز بال وپرش را بگیریم ایا وقتی روی یک فاکتور 255000هزار تومان در یک روز ظرف چند دقیقه میخورند در روز چند فاکتور هست در هر حال در حالیکه مخاطب من بودم روبه دیگران صحبت میکر تاسفم از این هست که عزیزان جانباز این میزها را به چه کسانی دادند که با خانوادهاشان اینطور برخورد شود وهمسرم نامه را پاره کرده گفت دلم میخواست میتوانستم بیایم بالا وجوابش را بدهم خوب در یک بنیاد شهرستان اختلاس به این مبالغ میخواهید بالا امن باشد خدایا همه ما را به راه راست هدایت کند
چه خبر از پیگریهای آقایان ؟
سلام دوستان گرامی من از مرکز متد با شما همسخن میشوم جایی که دزدی و اختلاس و فاکتور سازی بیداد میکند و هر معنرضی اخراج میشود یا تبعید ، از روزی که آن دوست گرامیمان مواردی را افشا کرد به همه کارمندان مالی گیر میدهند و آقای ش. مدیر مالی متد همه را بازخواست توبیخ مبند مبندک و حتی چند نفر در آستانه اخراجند و حتی به چند نفر از جانبازان هم زنگ زده و تهدید کرده اند و بعضی ها را هم تهدید به شکایت و غیره کرده اند تورا بخدا این مطلب را منتشر کنید تا تکلیف این جماعت مفت خور و تهدید کن مشخص شود ضمنا فیش مبالغ رد و بدلشده سالهای قبل این جماعت ددر جایی پیدا شده و نشانه خوبی از اختلاس دزدی هاست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi