شناسه خبر : 36091
یکشنبه 28 تير 1394 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پایان جام رمضان

 هرساله به مناسبت ماه مبارک رمضان و در جهت شادابی و سلامتی جامعه مسابقاتی تحت عنوان مسابقات رمضان در مناطق مختلف برگزار می‌شود.

این مسابقات که شب‌ها بعد از افطار برگزار می‌شود، امسال هم با حضور گسترده ورزشکاران همراه بود و هر شب بعد از افطار مکان‌های ورزشی مملو از روزه‌دارانی بود که برای تماشای مسابقات به سالن‌ های ورزشی می‌آمدند.

در چاروسا سه برنامه ورزشی برای علاقه‌مندان فراهم شد که مسابقات فوتسال، والیبال و شطرنج در سالن‌های شهید رجائی، شهید باهنر و خوابگاه شبانه‌ روزی برگزار می‌شدند.

فوتسال:

مسابقات فوتسال جام رمضان چاروسا با حضور 16تیم از مناطق مختلف در سالن شهید رجائی قلعه‌رئیسی از اول ماه مبارک رمضان به رقابت پرداختند که در پایان دو تیم شوتاور و درغک به فینال رسیدند و تیم شوتاور توانست 3بر2 تیم درغک را شکست دهد و قهرمان این مسابقات شود.

کاپ اخلاق این مسابقات هم به تیم سادات اهدا شد.

در این آیین علاوه بر اهدای جوایز به ورزشکاران، مربیان، داوران و دست‌اندکاران برگزاری مسابقات از مسن‌ترین و با اخلاق‌ترین تماشا گران و نیز تامین کنندگان نظم و امنیت درطول برگزاری این مسابقات با اهدای هدایایی تجلیل شد.

والیبال:

مسابقات والیبال چاروسا با حضور 8 تیم از اول ماه مبارک رمضان در سالن شهید باهنر قلعه رئیسی به رقابت پرداختند که در پایان این مسابقات دو تیم کتابخانه قلعه‌رئیسی و روستای درغک به فینال رسیدند که تیم کتابخانه توانست 3بر2 تیم درغک را شکست دهد و قهرمان مسابقات والیبال چاروسا شود.

از نکات قابل توجه در مسابقه پایانی والیبال حضور گسترده مردم از روستاهای مختلف برای تماشای مسابقات والیبال بود.

در این دوره از مسابقات تیم فجر به عنوان تیم اخلاق والیبال معرفی شد و در پایان مسابقه به مربیان، و دو تیم اول و دوم هم جوایزی اهدا شد.

شطرنج:

مسابقات شطرنج چاروسا با حضور 20نفر در خوابگاه شبانه‌روزی چاروسا از نیمه دوم ماه مبارک رمضان و صبح امروز به پایان رسید.

در پایان مسابقات نصرالله آفریده به عنوان قهرمان این مسابقات معرفی شد.

در مسابقات شطرنج هم از سه نفر برتر تجلیل شد.

فارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi