شناسه خبر : 36152
سه شنبه 30 تير 1394 , 14:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پروتز دست الکترونیکی

پروتز دست الکترونیکی SensorHand Speed به فرد آمپوته کمک می کند تا همه چیز را تحت کنترل داشته باشد.

محمدعلی جوانشیر - پروتز دست الکترونیکی SensorHand Speed   به فرد آمپوته کمک می کند  تا همه چیز را تحت کنترل داشته باشد.

. این دست می تواند دو برابر سرعت دست های الکتریکی دیگر باز و بسته شود. به خاطر نرم افزار هوشمند و تحلیل دقیق سیگنال، کنترل راحت تر و دقیق تر می شود. به علاوه تکنولوژی Auto-Grasp SUVA  از لغزیدن اشیاء و افتادن آنها جلوگیری می کند. SensorHand Speed  استانداردهای جدید را در مواردی مانند دقت، سرعت و ایمنی فراهم میکند.

با وجود این دست دیگر نیازی به نگاه کردن مداوم به شیء گرفته شده نیست. تکنولوژی سنسور فشاری ( SUVA Sensor )تعبیه شده در انگشت شست، همزمان جسمی که در حال لغزیدن می باشد را حس کرده و از این اتفاق جلوگیری می کند. درون بخش ثانویه، سیستم هوشمند به صورت اتوماتیک، قدرت گرفتن را بیشتر می کند.

استفاده کنندگان این سیستم می توانند گزینه های کنترل مختلفی از یک یا دو الکترود انتخاب کنند. گزینه مطلوب کنترل با تغییر پلاگ کدگذاری شده (coding plug) یا با استفاده از 757T13 MyoSelect انتخاب می شود.این دست تغییرات وضعیت را حس کرده و جواب می دهد.

دوسیستم کنترل و اندازه گیری مجزا به صورت نسبتی قدرت و سرعت گرفتن را کنترل می کنند. یک کرنش سنج (strain gauge) بین انگشت شست و اشاره نیاز های سرعت و قدرت نسبتی را تشخیص می دهند. عملکرد FlexiGrip  این دست به استفاده کننده این امکان را می دهد به صورت غیر فعال (بدون استفاده از کنترل مایوالکتریک) دست را باز و بسته کند. بنابراین گرفتن انعطاف پذیر بوده و تقریبا شبیه دست طبیعی عمل می کند. چرخش در جهت های پرونیشن و سوپنیشن می تواند توسط 13E205 MyoRotranic همراه با 10S17 Electric Wrist Rotator  کنترل کند.

 

 

پروتز دست الکترونیکی MyoHand Variplus Speed

 

این پروتز دست ترکیبی از ویژگی های SensorHand Speed  و گزینه های کنترل سیستم الکتریکی Greifer DMC Variplus می باشد. قدرت گرفتن بالا (تا 100 نیوتون) و سرعت بالا (تا 300 میلیمتر بر ثانیه) منجر به گرفتن سریع و دقیق اشیاء می شود. 6 برنامه مختلف می تواند توسط 757T13 MyoSelect انتخاب شده و متناسب با هر فرد تنظیم می شود.

مزیت قابل توجه این دست این است که استفاده کننده میتواند قدرت گرفتن را به صورت فعال بیشتر کند (حداکثر تا 100 نیوتون). تنوع برنامه ها،استفاده از این دست را برای افراد مختلف فراهم می کند.

این دست برای تمام سطوح آمپوتاسیون می تواند استفاده شود  و برای آمپوته های فعال ایده آل می باشد. پرونیشن و سوپینیشن (چرخش دست ) فعال می تواند توسط 13E205 MyoRotranic همراه با 10S17 Electric Wrist Rotator کنترل شود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
حالا این که گفتی یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لااقل آدرسی قیمتی """"""
انشاءالله بتوانید جواب خون شهدا را بدهید این نیز میگذرد شما چطور جانباز 25 درصد شدید خدا به فریادتان برسد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi