شناسه خبر : 36174
چهارشنبه 31 تير 1394 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اصلاح کدام زیرساخت ها؟!

سال هاست که شعار بی عمل مسئولین گوش فلک را کر کرده است و جانبازان که سال به سال وضعیت جسمی و روحی شان تحلیل می رود

محمد غیبی -  آقای سردار انصاری! خوشا به حال شما که نفستان از جای گرمی بلند شده است.
عـزیز دل برادر!  برنامه های توسعه شما برای قشر خانواده معزز شاهد و ایثارگران سودی نداشته است. صحبت از اصلاح زیر ساخت ها به میان آورده اید؟ ما می بینیم زیر ساخت های اختلاس گران در برنامه ها خوب تثبیت و فراهم می شود! اینکه بخواهید کم لطفی کنید و این زیر ساخت ها و برنامه های توسعه ادوار مختلف را به خانواده معزز جانبازی تعمیم بدهید از بن بست، این قشر مظلوم و ستم دیده بحمدالله درایت و عقلانیت دارد که آن صحبت های شما برادر بزرگوار را نپذیرد.

 در بخش زیر ساخت ها سال هاست که شعار بی عمل مسئولین گوش فلک را کر کرده است و جانبازان که سال به سال وضعیت جسمی و روحی شان تحلیل می رود و زیر ساخت تردد آنان باید فراهم گردد، مشاهداتی واقعی را نمی بینیم. در بحث دارو و درمان به صراحت قانون گذار پرداخت هزینه صد درصد درمان او را از جهات تجهیزات پزشکی و هرآنچه با نام درمان شناخته می شود وضع کرده است، باید عرض کنم شما به عنوان مقاوم دوم عالی بنیاد روزانه چند شکایت در خصوص عدم پرداخت هزینه درمان جانبازان را دریافت می کنید؟ انصاف را رعایت کنید و بدون ملاحظات مرد و مردانه پاسخ دهید؟

 عزیز سردار من و ما! فرافکنی فقط برای برخی مزایا و بهره وری و کارانه و اضافه کاری است و برای قشر مورد هدف شما که خود را خادم می دانید رنج و درد جانکاهی است که تا مغز استخوان ما را می سوزاند. در مقابل دیدگان جامعه چند میلیونی ایثارگران خیلی از مسئولین هستند که روزانه صدها دروغ بی پایه و اساس می گویند که ما برای جامعه هدف چه و چه کرده ایم. سیاست خوب است،سیاستی که بر پایه عدالت باشد و حیای سیاسی در علوم سیاسی داریم که خیلی ها رعایت نمی کنند. امیدوارم این حیایی که از آن نام برده شده است در شما وجود داشته باشد.

 جدای از حیای سیاسی که بدان اشاره داشتم دیواری بنام اخلاق در بین ملت و مسئولین وجود دارد. سئوالم این است که چند درصد از مسئولین این دیوار اخلاق را رعایت می کنند و به ملت دروغ نمی گویند؟ عدم رعایت اخلاق و حیای سیاسی دیواری بنام بی اعتمادی در بین مسئولین و ملت بوجود آورده است که اخلاق و حیای سیاسی را به اضمحلال کشانده است. چقدر خوب بود که رابطه ای صادقانه و عالمانه در بین ملت و مسئولین برقرار بود که هیچ کدام خدای ناکرده دیگری را... به حساب نیاورد!  از این بی اعتمادی هایی که در جامعه رواج دارد و کسانی که ازآن متضرر می شوند نه تنها ملت و مسئولین هستند که ارکان نظام هم آسیب جدی می بیند. خیلی آرزو داشتم که رابطه ملت و مسئولین یک رابطه سالم می بود تا قضاوتمان را نسبت به دین اصلاح می کردیم.

آقای سردار خوبم! ملت ایران ملت بسیار بافرهنگی هستند. پاسخ آن هم به تمدن کهن ما بر می گردد. اگر فرصت مطالعه تاریخ کهن ایران را داشتید، بیشتر دلنوشته های من را قبول می کردید. امیدوارم از آن دسته عزیزانی باشید که با تاریخ تمدن کهن ایران عزیز آشنایی کامل داشته باشید. میدانید چرا بحث را وارد مقوله تمدن و فرهنگ کردم؟ چون از اولویت های فرهنگی سخن رانده اید. باور کنید اولویت های ایثارگران اولویت معیشت و نان شب است. همانگونه که امام علی (ع) می فرمودند فقر از هر دری یا پنجره ای وارد شود از پنجره ای ایمان خارج می شود.

 به همین منظور و به تأسی از مولای متقیان نتیجه می گیریم تا معیشت و وضع اقتصادی جامعه اصلاح نشود، فــرهنگ مورد نظر شما عزیز خوبم معنا پیدا نخواهد کرد. جناب سردار! ایثارگران را می گویند ولی نعمتان هستند. من به شخصه ولی نعمتی را نمی بینم و اگر سراغ دارید ملت مظلوم نیستند. شاید مراد و منظور شما تلویحا" و تعمیما" از ما بهتران مورد نظر خودتان باشند.

 شعار بی عمل پشیزی برای این قشر و ملت اعتباری ندارد. چون در عمل راستی آزمایی و صداقت مسئولین رنگ و لعاب و حنای خود را با شتابی - که خوب مورد تایید هیچ ایرانی وطن دوست و مومن باشد نیست - دارد از دست می دهد؛ هر چند تعمدی یا سهوی ، مسیر خود را مثل سیلی که سراشیبی را پیدا کرده در حرکت است.

 خیلی امیدواریم با برطرف شدن این شکاف ، آشتی و اعتماد بار دیگر به صحنه اجتماع برگردد و این نیازمند عزمی همگانی است که شرط آن پذیرش این وافعیت از طرف مسئولین است.

به امید آن روز

اینستاگرام
بنام خدا:
باسلام ودرود به برادر بزرگوارم جناب محمد غیبی الحق که حرف دل نتنها من بلکه تمام ایثارگران عزیز راماها را فرمودید.این قشنگترین متنی که من خواندم این گونه متنها باید حتی به مقام معظم رهبری هم ارسال بشه تا معظم اله هم درجریان مسئولین قرار بگیرند.انشاله از این پس مسئولین محترم حیایی عملی داشته باشند تا بیشتر از این قشرایثارگران ورزمندگان معزز رنج نبرند .
متاسفانه هزينه هاي سربار بنياد به خانواده ها تحميل ميشه . اين هزينه هاي غير ضروري ستادي كه اگر با تدبير بهتري هزينه مي شد ، گام موثري در بهبود كيفيت خدمات به شما ر مي رفت . اصلاحات بنياد به سادگي قابل انجام است اما عده اي كه منافع خود را در ابقاي همين وضعيت مي بينندمانع جدي براي اصلاحات بنياد هستند. هميشه از شعار چابك سازي ، سرعت در خدمات ، كاهش هزينه ها و ... صحبت ميشه ولي دريغ از يك اقدام موثر .
سلام. ، مدتي ايست بنيادشهيد براي كليه ايثارگران از طرف بانك دي كارت عابر بانك دي صادر و از طريق دفاتر بنيادشهيد سراسر كشور در اختيار ايثارگران قرار گرفته است ، اگه قرار است حقوق خانواده محترم شهدا و ايثارگران در سراسر كشور از طريق بانك دي پرداخت شود ، نكاتي قابل توجه است . ١_ بانك دي در كل كشور چند شعبه دارد؟ فقط در مراكز استان شعبه دارد . آيا در كليه شهرهاي كوچك و بزرگ شعبه دارد؟. ٢_ الان بيش از ٣٠ سال است كه خانواده ايثارگران حقوق خود را از بانك ملي ميگيرند و هيچ مشكلي هم ندارند . ٣_ شايد بعضي جانبازان و ايثارگران در رابطه با تغيير بانك مشكلي نداشته باشند ولي اكثر ايثارگران مشكل دارند . ٤- اما خانواده محترم شهدا كه همگي پا بسن گذاشته اند و هيچكدام با اينترنت سر كار ندارند اين قشر عظيم چگونه حقوق خود را از بانك دي بگيرند اينها همگي مشكلات خاص خود را دارند و قابل انتشار در اينجا نيست و يا خانواده هايي كه در شهرستانها ساكن هستند ايا كسي بفكر اينها هست؟ بقول معروف سري كه درد نميكنه دستمال نميبندند. ٥_ بانك دي از بنيادشهيد خواسته اينكار صورت بگيرد چرا مسؤولين بنيادشهيد موافقت كرده اند ايا مسؤولين بنياد بفكر عواقب اينكار هستند؟ ٦_ الان اين كارتها صادر شده و توسط بنيادشهيد تحويل ايثارگران شده است ، و قرار است به اين زودي إجرائي بشه ما ايثارگران شهرستاني خواستيم حقوق خود را يكجا برداشت كنيم و يا كارت ها به مشكل خورد چكار بايدكنيم . چرا تشكل هاي ايثارگري در اين مورد عكس العمل نشان نميدهند ؟ والسلام
فقط بلدند در مجامع عمومي از ما بگويند ؛ مثل اينکه برنامه اي است که ما را خراب کنند. مردم ايران بدانيد که به ما نه حقوق مضاعفي ميدهند ، نه کمک هزينه دانشگاه مي دهند، نه استخدامي فراتر از بقيه داريم، نه مانند فرزندان اساتيد دانشگاه يک رشته پايين قبول مي شويم ما را از شهر ديگر و رشته پايين تر به شهر زندگي و رشته بالا مي آورند، و هزاران نه ي ديگر. فقط مشکلات بيشتر داريم و بدنامي بيشتر؛ البته بدانيد اگر هم داشتيم حقمان بود زيرا غربي ها بعد ده ها سال با احترام دارند.
عزیز دل برادر زدی تو خال ای ول
سلام عزیز دلم جانان سخن از زبان ما می گویی. دوست عزیز جه زیبا مطا لب وهجنین حقایق رابیان فرمودین.اولا این بنده حقیر بعنوان یک جانباز (فقط جانباز خالی) می گویم این آقایان بر چه اساسی چنین گزافه می گویند.غیر اینکه اگر ابثارگران نبودند صدام کل ایران راگرفته بود پس مجاهدت و وطن پرستی ایثارکران بود که مانع بیگا نگان شد پس شما ها هرچه دارین از این فداکاریها ست حالا آقای قائم مفام بعد از 36سال برای ما انهم به عنوان سیاست کاری سخن می گوید نه از سر.......ولی همه جانبازان متوجه اند که همه حرفهای آقایان دروغی بیش نیست. فقط با این افاضات ابثارگران را در مقابل مردم قرار میدهندمخلص همه جانبازان از1 تا70 درصد.
این مسئولین بنیاد همیشه در حال برگزاری بزرگداشت و تمجید و ساخت زیر ساختها و همایش و مصاحبه هستند و ... والسلام نامه تمام ! عمر ما بسر رسید و ایضن تمام !
و البته اختلاس ها هم انشالله در صحن علنی علنی شود و انگاه تمام !
سلام ، برادر گرامی آقای غیبی با عرض معذرت و اطلاع از درد و رنجای فراوان ایثارگران محترم اما خیلی تند رفتی لذا فکر میکنیم اینگونه نظرات در خصوص رابطه ملت و دولت مصداق ندارد و دقیقا معکوس گفتار شما صادق میباشد. لطفا هنگام اظهار نظر به واقعیت اجتماع توجه داشته باشید.
آقاي ناطق عزيز ، ايشان تند نرفتند، واقعيت ميداني اين است که اعتماد ملي اکنون مخدوش است، البته نه اينکه فکر کنيد مسبب اين بي اعتمادي رهبر و رييس جمهور و سران نظام اند بلکه مسبب اين بي اعتمادي مجريان دولتي اند که به نظام اعتماد و اعتقاد ندارند و بقيه را بي اعتماد کرده اند؛ نکته اين است که سران نظام نبايد اجازه دهند کساني که آنها را قبول ندارند کاري کنند کساني که نظام را قبول دارند را بي اعتماد کنند و اين عين قاطعيت ، مديريت و درايت است. حال اميدوارم شما معني پيام ايشان را درک نماييد.
سلام همه نوشتید، داد زدید، اما کو دیده عدالت و کو دادرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این سایت محترم فاش نیوز را بغیر معدود ایثارگران کسی نمی بیند.
در مسجد محلمان سالها بود که روحانی وقت تذکراتی و ارشاداتی می نمودند.شبی به ایشان گفتم جناب حاج آقا ما معدود نفرات این فرمایشات را حفظ کردیم. اما آنهایی که باید بشنوند اصلا مسجد نمی آیند. حالا حکایت این سایت مظلوم همین است. دلنوشته های بی نظیر اما کو گوش شنوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام خدمت برادر عزیزجناب غیبی کلام شما بسیارشفاف ومتین واستوار بود ولی این کلمات وسخنرانیها باید در جای خود گفته بشه والا دراین بیست وچندسال برزگوارن سخنان بسیارگفتند ولی کو گوش شنوا فقد دردی به درد عزیزان اضافه شده این گفتها باید در حضورجناب سردارگفته میشد ودر مجلس که حداقل پدرومادرانی که با اینترنت سرکارندارند از طریق صداوسیما پیام میشنیدند وچرا این اقایون را به مناظره در سیما نمیکشانید همه میایند بجز ازطرف ایثارگران یاحق
مهمترین ساختاری که بنیاد با ارایه بیمه تکمیلی گسترده از مسولیتی مهم شانه خالی کرد و خود را بظاهر رهانید ،ساختار بهداشت و درمان بود ، بنیاد با این عمل ،عواقب ضایعات و صدمات ثانویه وارده به جانبازان با درصد بالای از کا رافتادگی را که حاصل ندانمکاری و برخوردهای غیر کار شناسانه و غیر تخصصی در مراکز درمانی بودرا متوجه دیگران نمود .در حالیکه دیگر کشورها که جنگهای جهانی را در چنته تجربیات خود داشتند ،برای مصدومین ، مجروحین ومعلولین جنگی خود ، مجتمع های بهداشتی درمانی و کلینیکهای تخصصی مربوطه را ایجاد کردند تا در این مجتمع ها ، علاوه بر درمان ،توانبخشی ،آموزشهای پیشگیرانه ومراقبت از خود ،که توسط متخصصین وکارشاسان پرستاری ،انجام می یابد، افراد و مجروحین و مصدومین قدیمیترنیز تجربیات وآموزه های خود را جهت بازسازی روحی روانی به افراد جدید منتقل نمایند .خلاصه این غفلت (یعنی واگذاری امر بهداشت ودرمان جانبازان به دیگران بدون نظارت وپشتیبانی بنیاد)که بچه های جانباز هنوز از این ناحیه هزینه های جانی ومالی متعددی پرداخت میکنند ،علیرغم دیر شدگی ،باید متوقف و با عزمی ملی و جدی به مسیر اصلی وتجربه شده باز گردانده شود.دردناک انکه با سیستم فعلی جانباز و خانواده شهید نه تنها رضایتمندی مطلوب از درمان ندارند بلکه به هزینه های مالی که از جیب خود نموده اند نیز دست پیدا نمیکنند .گفتنی است که تنها بهداشت ودرمان استان تهران مبلغ 4 میلیارد تومان به ایثارگران بدهکار است.
درد دل همه ما جانبازان را ذکر کردی. احسنت . ولی امروز ما فقط شعار میشنویم ولی از عمل خبری نیست. مسئولان تورا خدا شعار بس است دیگه حوصله خواندن شعار بی عمل شما را نداریم کمی هم عمل کنید.
پیشنهاد اینست سازمان عریض وطویل بنیادشهید منحل شود چراکه جرء هزینه اضافی برا مرردم وایثارگران ودولت سود دیگری ندارد فقط حیف که توانائی نسشتن ونوشتن متن را ندارم وبه همین اندک بسنده میکنم .
عالی فرمودی... چرا که بنیاد شهید سالهاست که هیچ نقشی در زندگی هیچ یک از ما ندارد...بنیاد متاسفیم برات
باسلام خدمت رهبر معظم انقلاب که جانم به فدایش بنده هم بانظر دوستان موافق هستم چون ادارات ودفاتر وکارمندان بنیاد برای دولت بارمالی مضاعف دارد وهیچ سودی نه برای دولت دارند ونه برای ایثارگران ودراخر عرایظم ازدولت ومجلس محترم خواهشی داریم اگر میخوهند ماخانواده شاهد وایثارگران راخوشحال کنند درجمع اوری بنیاد شهید هیچ تردیدی نداشته باشند چون بنام ما وبکام دیگران است درضمن باید گفت بنیاد غیرایثارگران وسلام
سلام عزیزان..لطفا هر چی از ذهنتان گذشت.،،قلم به دست نگرفته وننویسید،،بفهمید چی می نویسید..عزیزم اگر بخاطر آب ونان وفقر ایثار کردی که با عرض معذرت بگویم اشتباه کردی..اگه با خدا حال کردی پس طلبکار نباشید..آقا کل مردم این مملکت ایثارگرند..هر مشکلی هست برای همه ست..بس کنیم وکمی تقوا پیشه کنید اگر پیرو علی هستیم..والسلام
عبداله ... ظاهرا قرآن نمی خوانی که خداوند میفرماید هر کسی برای روزی خانواده اش کار کند و کشته شود شهید است. پس آب و نان و فقر را نکوبید بر سر ایثارگران و دچار بیماری خود خوب بینی نشوید!!!!!
اقا عبدالله اولاً اگر ما جانبازان دنبال مال دنيا و ثروت بوديم. كه به جبهه نميرفتيم. مثل خيلى ها كه به جبهه نرفتند و ماندند. و جيبهاى خود را از ثروت پر كردند. و الاه همه ميدانند كه در جبهه جلوى توپ و تانك از پول و ثروت خبرى نبود. پس به اين نتيجه ميرسيم كه كسى براى پول و ثروت به جبهه نرفته. دوم اينكه شما بهتر است. كه هرچه به ذهنت ميرسد. دست به قلم نشوى؟ چون كه اين توهيني كه به جانبازان و كل ايثارگران كه كردى. بيشتر برازنده خودت ميباشد و بس. سوم اينكه جانبازان فقط خودشان تنها نيستند. كه اگر اينطور بود. چيزى براى خودشان نميخواستند. ولى خيلى از مسئولين و امثال شما كه چشم بسته و از روى سيرى صحبت ميكنيد. فراموش كرده ايد. كه جانبازان زن و بچه و خانواده دارند. ايا اين زن و بچه ها اينده ندارند؟ خوردو خوراك ندارند؟ و هزاران مشكلات ديگر. حال نه شما و نه بزرگتر از شما در جايگاهى نيستيد و نخواهيد بود. كه به خود اين اجازه را ميدهد. كه جانبازان و ايثارگران را زير سوأل ببريد. و به اين راحتى بى احترامى كنيد. يعنى شما خودتان را انقدر انسان بزرگ و باايمانى ميدانيد. كه به خود اجازه ميدهيد. كه ايمان و رشادتهاى جانبازان را زير سوأل ببريد؟ كه اگر ذره اى ايمان داشتيد. هيچوقت به خود اجازه چنين جسارتى به جانبازان را نميداديد؟ احتمالاً شما جانباز نيستيد. كه اينطور راجب جانبازان صحبت ميكنيد و نظر ميدهيد؟ مشكل ما اينجاست كه كسانيكه در زمان جنگ يا جبهه نبودند. و يا سنشان به ان زمان قد نميدهد. ادعايشان از جانبازان كه در ان زمان در جبهه ها جنگيده اند و جانفشانى ها كرده اند بيشتر است. و بخاطر همين است كه خيلى از حرفهايى كه مسئولين در رابطه رسيدگى به جانبازان ميزنند. فقط و فقط در حد حرف هست و بس. و اقا عبدالله اون بى احتراميكه به جانبازان كرديد. بيشتر برازنده خودتان ميباشد و بس.
آقا عبداله راستش بگو چقدر از مسئولین گرفتی که اینقدر بی پروا راجب ایثارگران چنین سخن می گویی
با سلام، دوستان توجه داشته باشید: بنیاد شهید جای سردار و سردارهاست!!!!!؟ یا جای متخصصین کمک به این قشر جنگ زده و آسیب دیده؟ سردار باید در پادگان باشد!! و نه در جایی که ذینفعان نیاز به دلداری و محبت و ترمیم زخم تن و زخم دل دارند. سردار باید در فکر مقابله با دشمن و متجاوزان باشد. در فکر ساخت ابزار دفاعی و جنگی باشد و نباید با ایثارگران دسته و پنجه نرم کند.... برای خانواده ایثارگر همان بس که بنیادی هست و هیچ خیری آز آن نیست...نیست
باسلام خمت ایثارگران وسردار انصاری: سردار قول دادند ازاول فروردین 94 ماده 38 اجرا میشود سال 93 فرمودند احکام جدید اماده است
فکر میکنم سردار انصاری دوره سوم بازنشستگی خودرا در بنیاد سپری میکنند دلیلی ندارد ایشان برای پیشرفت ویا بهتر زندگی کردن جامعه هدف تالاش کنند اصلا توان جسمی نامبرده کشش کارهای بیشتری برای جامعه هدف دارد ایشان براینکه تو خون نباشند سرکار می روند ولی باید مثل ما جانبازان نخاعی یادر منزل تلوزیون نگاه کنند و یا به سقف دیوار را تماشاکنند
جسارت به چه حد و اندازه اگر قرار باشه هر کس به خود اجازه دهد به کل ایثارگران چنین بی احترامی کند ...
این شخص.. به کل نظام جسارت کرده جناب عبدالله تو میدانی با این حرف نسنجیده دل جامعه جانبازان را به درد اوردی .......
اگر بلد نیستی درست سخن بگویی هرگر نگو توی بی ادب باید توسط قوه قضائیه مورد تعقیب قرا گیری و محاکمه شوی ....
ما جانبازان به هیچ عنوان به افرادی که بیشتر از قد و اندازه شان سخن میگویند اجازه نفس کشیدن هم نمی دهیم .....
من از سایت فاش نیوز تقاضا دارم نسبت به توهینی که این هتاک به خانواده معزز شهدا . ازادگان . مفقودین . وجانبازان محترم کرده است شکایتی تنظیم کرده و به قوه قضائیه ارسای فرمایند تا توسط قوه قضائیه پیگیری شود و جواب این هتاکی را متوجه خودش گردانند و نتیجه شکایت را به عرض تمامی ایثارگران برساند من از طرف جامعه ایثار گران از سایت فاش نیوز مجددا تقاضا میکنم وخواهشمندم پیگیر این جریان باشد ....
جناب عبدالله گفته همه مردم وطن ایثار گرند نه اقا جان این چنین نیست تو چطور شخصی که از تمام وجودش در راه ازادی کشورش . دینش . ناموسش . و ارمانهای اینده سازش .مایه گذاشته است و با افتخار در جبهه علیه دشمنان این اب و خاک جنگیده است و در طول8سال رزم توسط برادران ارتش . سپاه . بسیج مردمی . جهاد سازندگی ووووو همه و همه با یک وحدت و با فرمان یک رهبر .....ان هم بفرمان امام خمینی دست در دست همدیگر دادیم و دشمن را به عقب راندیم در این جنگ تحمیلی تعداد زیادی از برادران ما شهید شدند . تعدادی اسیر شدند و سالهای سال زیر شکنجه ان بحثیان خبیص شکنجه شدند . و تعدادی جانباز شدند .....
حال بفرمایید این برادران عزیز با عده ای از مردم که حتی قدمی برای ازادی این کشور بر نداشته اند فرقی ندارند ....
شما با چنین جسارتی فقط دست نوازش به پشت عده ای از چپاول گران و همان اختلاسگرانی که به اموال بیت المال دست درازی کرده اند کشیده اید ...
اگر ما ایثارگران اشتباه کردیم کدام دسته از مردم کار درستی کرده اند حتما نظرتان همان دزدان سر گردنه که حتی یک ساعت هم به افتخارات این کشور فکر نکردند و با ثروت اندوزی برای خودشان در شهرهای مختلف و در شمال کشور ویلا و قصرهای زرین ساخته اند تا در روزهای تعطیل هفته را با دوستانی چون سرمایداران خوش بگدرانند و به ریش ما ایثار گران بخندند همانطور که شما خندیدید و حتی رسما بزبان اوردید و از جمله غلط کردید استفاده کردید حتما این اقایان مورد تایید شمایند حتما اینطور است......
جناب عبدالله من با غرور و سر بلندی اعتراف میکنم که اگر ما نبودیم الان کشوری به نام ایران روی کره زمین وجود نداشت پس قشنگ گوش کن ای مرد اجنبی پرست که م برو به اربابانت بگو هنوز ایثار گران زنده اند ....
و الان چند خط هم برای مسئولین عالیمقام بنویسم .....
مسئولین محترم لطفا کلا هتان را بگذارید بالاتر . اگر شما اقایان اینقدر در حق ایثارگران کم لطفی نمی کردید و داد ایثارگران را در نمی اوردید تا رسانه ای شود ..
این مرد اجازه چنین بی حرمتی ای را بخود نمی داد ...
من از تمامی ایثارگران محترم عذر خواهی میکنم اما تقا ضا ی بخشش برای این هتاک نمی کنم و از برادران تقاضا دارم نسبت به این بی احترامی واکنش نشان بدهند تا دیگر هیچ کس اجازه چنین جسارتی بخود ندهد......
فاش نیوز تشکر
بعضی از دوستان همرزم که با نام مستعار کامنت نظر می دهند ؛ با کمال معذرت در شگفتم که چطور در آن روزهای جنگ شهامت جنگیدن داشتند و امروز بیم دارند نام خود را بنویسند. تقدیر و تشکر دارم از جناب محسن ناطق که به بنده تذکر دادند و نفرمودند کجای مطلب تند و کجا کند بود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi