شناسه خبر : 36184
چهارشنبه 31 تير 1394 , 15:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

"بادپا"ی مدافع حرم پس از ماه ها به آغوش خاک می رود

همشهری حاج قاسم و همرزم شهید کجباف تشییع و خاکسپاری می شود

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید "حسین بادپا" شهید مدافع شجاع و دلاور حریم حضرت زینب (س) پنج شنبه اول مردادماه ساعت هشت صبح همراه با قرائت زیارت عاشورا در محل حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.

جانباز 70 درصد، شهید حسین بادپا از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس از غیور مردان دیار کریمان در روزهای آغازین ماه رجب در دفاع از حریم حضرت زینب سلام‌الله علیها به همراه همرزم خود شهید هادی کجباف، ظهر دوشنبه ششم اردیبهشت امسال طی عملیاتی که در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه انجام شد، توسط تکفیری‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

شهید "حسین بادپا" از جمله نیروهای بسیار زحمتکش و مخلص لشکر 41 ثارالله بود که بیش از چهار سال در دوران دفاع مقدس به عنوان مسئول محور شناسایی و در مقاطعی نیز فرمانده گروهان و معاون گردان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل مشغول فعالیت بود.

 

با وجود اینکه سردار بادپا در دوران دفاع مقدس یک چشم خود را از دست داد، ولی در ماموریت‌های جنوب‌شرق لشکر 41 ثارالله در مبارزه با عناصر ضد انقلاب و اشرار در سال 70 نیز پیشتاز بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi