شناسه خبر : 36210
شنبه 03 مرداد 1394 , 08:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش تصویری فینال مسابقات فوتسال ایثارگران

فینال مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه ایثارگران که بمناسبت ماه مبارک رمضان و گرامیداشت 175 شهید غواص با حضور با شکوه ایثارگران برگزار گردید.

فاش نیوز - فینال مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه ایثارگران که بمناسبت ماه مبارک رمضان و گرامیداشت 175 شهید غواص روز سه شنبه مورخ 23/4/94 در سالن جانبازان (تهران) با حضور با شکوه ایثارگران برگزار گردید.

این دوره از مسابقات دومین دوره ای است که با همت اداره کل تربیت بدنی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و حمایت سازمان ورزش و شهرداری منطقه 10 تهران برگزار شد .

لازم بذکر است در مراسم اختتامیه و اهداء احکام و مدال و جوایز به تیم های برتر ،شهردارمحترم منطقه 10تهران ،معاون محترم اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد،رییس محترم منطقه 10 بنیاد و آقایان شمس (سرمربی سابق تیم ملی فوتسال) امیر آبادی (بازیکن تیم استقلال و تیم ملی) و تعدادی از مسئولین سازمان ورزش و شهرداری منطقه 10 و اداره کل ورزشی واردویی بنیاد و اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ حضور داشتند.

گفتنی است این مسابقات باحضور 20 تیم در دو رده سنی ، بالا و زیر 40 سال پیگیری و پس از رقابت های پی در پی در شبهای مبارک رمضان بین تیم ها ، در نهایت در هر گروه چهار تیم به مرحله پایانی دست یافتند که تیم های برتر به شرح ذیل اعلام می شود:

گروه رده سنی بالای 40 سال :

به ترتیب اوًل تا چهارم : تیم شهید مبارکی - تیم شهید قهرمانی - تیم شهید باکری – تیم شهید لشگری

گروه رده سنی زیر 40 سال :

به ترتیب اوًل تا چهارم : تیم شهید باقری – تیم شهدای غواص – تیم شهید حسینی – تیم شهید قاسمی

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
مسابقات خیلی عالی بود باعث ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه جانبازان و خانواده آنان شده بود امیدواریم هر ساله تکرار شود و دست همه افرادی که باعث برگزاری این مسابقات شدند درد نکند علی الخصوص آقایان آشناگر ، سید حسینی ،هادیان ، اسلام کریمی .............
با تشکر از مسولین مربوطه .
ان شاالله که برگزاری این مسابقات تداوم داشته باشه .
ضمنا از استاد گرامی جناب اقای اسدزاده بخاطر انعکاس اخبار این مسابقات کمال تشکر را دارم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi