شناسه خبر : 36235
شنبه 03 مرداد 1394 , 11:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توقعات پسا تحریم!

پس از تجربه کمپین «تحریمیم می فهمی؟!» این بار برخی از کاربران شبکه های اجتماعی دست به خلاقیتی نو زده‌اند و کمپینی جدید با رویکردی طنز به راه انداخته‌اند.

پس از تجربه کمپین «تحریمیم می فهمی؟!» این بار برخی از کاربران شبکه های اجتماعی دست به خلاقیتی نو زده‌اند و کمپینی جدید با رویکردی طنز به راه انداخته‌اند.

چندی پیش و در میانه مذاکرات هسته ای برخی سخنان مسئولان اجرایی درباره تحریم ها باعث شد تا برخی از کاربران شبکه های اجتماعی کمپینی درباره این سخنان ایجاد کنند. زبان این کمپین که محتوای آن با نام «تحریمیم می فهمی؟» منتشر می شد، طنز بوده و مشکلات گوناگون کشور و ارتباط آن با تحریم را دستمایه طنز خود قرار می داد. اما پس از این که مذاکرات هسته ای به نتیجه رسید و متنی به عنوان توافق میان ۶ کشور و ایران منتشر شد این کمپین تغییر نام و شکل داده است و به «توقع داریم می فهمی؟» تبدیل شده است

محتوای پیام های این کمپین از مسئولان می خواهد حالا که مذاکرات به نتیجه رسیده است و ایران توانسته است بر سر برنامه هسته ای خود به توافق برسد وقت آن است که مسئولان بهانه های تحریمی خود را کنار بگذارند و خواسته های مطرح شده در این کمپین که خواسته های بسیاری از افراد جامعه است را به سرانجام برسانند.

 

 

 
اینستاگرام

...

خیلی زحمت کشیدی .

آفرین بر شما .

اینجوری برای رزمندگان جانبازان زحمت می کشیدی .

دفاع مقدس و رزمندگان جانبازان 5 % حقوق و معیشت می گرفت .

موفق باشید .

...

من طرفدار آقاي روحاني هستم؛ واقعيتي که هست اين است که همه مشکلات از تحريم ناشي نبود و با رفع تحريم همه مشکلات هم رفع نمي شود. چيزي که مهم است اين است که همانطوري که رهبري در مورد وزراي بهداشت و علوم گفتند، ما به هيات دولت اعتماد داريم ولي به منصوبين دولت اعتماد نداريم. در عمل آنچيزي که به مردم مي رسد توسط عوامل ذيل هيات دولت است که ميانه خوبي با نظام و مردم و حتي خود دولت ندارند و اين همان چيزي است که رهبري هم تاکيد کردند و ما هم در جايگاه مردم آنرا لمس مي کنيم؛ نظر من اين است که اگر دولت بجاي همت در رفع تحريم دنبال پاکسازي دولت از عوامل نفوذي ضد نظام و ضد مردم و ضد رهبري و ضد دولت و ضد ايثارگر بود اثر آن براي مردم شيرين تر بود؛ اکنون هم دير نشده است. بنده بعنوان يک طرفدار دولت که با عملکرد دولتي ها مواجه هستم اين را به دولت ميگويم که اين عمال نفوذي و ظاهرا مدافع دولت طعم رفع تحريمها را در کام ملت تلخ خواهند کرد؛ آقاي روحاني بهوش باشيد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi