شناسه خبر : 36240
شنبه 03 مرداد 1394 , 12:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

داد رزمندگان رسیدن دارد!

 سید احمدکمالی- بنام خدا و به یاد خدا و برای خدا
  تازه بعد از گذشت 27 سال ازدفاع مقدس برای رزمندگان می خواهند برنامه ریزی کنند و دستورالعمل تهیه نمایند. آیا این است معنی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؟ آیا این است عمل به گفته های حضرت امام خمینی؟ آیا این است عمل به گفته های مقام معظم رهبری؟ تا کی رزمندگان باید مظلوم ترین باشند و درعمل هیچ گونه توجهی با این عزیزان نشود. همه مسئولین درپیشگاه عدل الهی مسئولند. و باید پاسخگو باشند.
لازم است درجهت رفع تبعیض و بی عدالتی درقوانین و مقررات ایثارگران مواد ۲۸و ۵1و 56  آئین نامه ایثارگران شامل حال رزمندگان مظلوم نیز شود. و این حداقل کارممکن است.    

اجرکم عندالله. با کمال قدردانی .

اینستاگرام
احسنت.کاملا بجا فرمودید برادر عزیز رزمندگان مطلومن مطلوم انهم شدید
بسم الله النور.
باتشكرفراوان ازسايت وزين وايثاردوست فاش نيوز.وكمال تشكروقدرداني ازبرادربزرگوارمان كه دريك كشوراسلامي بعدازگذشت 27سال ازدفاع مقدس هنوز رزمندگان درمظلوميت بسرمي برند.وتنها چيزي كه وجود دارد.فقط وفقط حرف وشعاراست.وهيچگونه اقدامات عملي براي اين عزيزان صورت نگرفته است.با تشكر.
متاسفانه قوانینی که در مجلس تصویب مشود بعضا به تضییع حقوق رزمندگان ودر جهت نادیده گرفتن کرامت و منزلت پهلوانان واقعی عرصه جهاد و شهادت میباشد.این در حالی است که امام به صراحت وبه کرات حتی در وصیتنامه خود مسئولان را ملزم به توجه و اهتمام جدی نسبت به پیشکسوتان جهاد و شهادت کرده است .به عنوان نمونه تنها مورد از مصوبات قبلی مجلس که بذل توجهی بود به گروهی از رزمندگان علاقمند به ادامه تحصیل یعنی همان سهمیه رزمندگان نیز دستخوش تغییر ناعادلانه و نامهربانانه مجلسیان گردید بطوریکه دیگر اصولا و عملا سهمیه ای محسوب نمی‌شود چرا که علیرغم تعداد بسیار اندک این عده، اعمال حد نصاب 75درصدنمره علمی آخرین نفری که بدون اعمال هیچ سهمیه ای میتوانسته در ان کد رشته محل قبول شود و نه حتی آخرین نفر پذیرفته شده در آن کد رشته محل تیر خلاصی بود بر این قانون که سالها اعمال میشد وآنان را با یکدیگر مقایسه میکرد اکنون عملا کسی که واجد این شرط باشد بدون نیاز به سهمیه رزمندگان و با سهمیه مناطق نیز شرایط قبولی را کسب میکند بنابر این دیگر اطلاق واژه سهمیه برای رزمندگان کاملا بی مورد است.امروز سهمیه مناطق محروم و پذیرش بومی کارکردی به مراتب سهل الوصولتر نسبت به سهمیه ظاهری و شعاری رزمندگان دارد. واین ظلم آشکاری است به آنان که با شرایط قبلی توفیق ادامه تحصیل را نداشتند ولی اکنون چنین قصدی را دارند .در حالیکه همه رزمنده اند و یکسان .اگرقانون وامکانی وضع میشود باید همه واجدین شرایط را با همان معیار در بر گیرد.صف نانوایی که نیست تا هر کس زودتر در صف ایستاد برخوردار شود.این اجحاف باید اصلاح شود .به جای سهمیه شعاری 40 درصدی برای دو صدم درصد افراد. سهمیه 1 درصدی را قائل شوید و حد نصاب علمی بگذارید نه این شرط مضحک که عملا بر آن خط قرمز کشیده است.
با سپاس از دوست گرامی، به نکته دقیق و ظریفی اشاره کردید مسئولین خواهشا در مورد آن فکر ویژه ای کننداین یک حق کشی و اجحاف و ظلم بزرگ در باره عده ای از رزمندگان میباشد .چرا من نتوانم اکنون که امکان حضور در دانشگاه رادارم باهمان معیار و خط کشی که دیگر دوستانم با ان سنجیده می شدند رقابت کنم .چرا دیگر منت سهمیه را بر دوش خود داشته باشیم در حالیکه سهمیه بومی و حتی سهمیه مناطق شانس قبولی بالآتری را برای داوطلب ایجاد میکند لطفا درخو است تظلم وداد خواهی راداریم
سلام خاک و خول جبهه ها یادش بخیر، این همه کشته ها یادش بخیر، آن مردان بی ادعا یادش بخیر، مادران صبور شیرمردان یادش بخیر، رفتگان به جبهه ها یادش بخیر،آن همه زجه ها یادش بخیر، دختران بی پدر یادش بخیر، غریبان جبهه ها یادش بخیر، سرما های کردستان یادش بخیر،گرمای خوزستان یادش بخیر،بی پولهای جبهه ها جبهه ها یادش بخیر ناله بی مسکن ها یادش بخیر، جانبازان دارو خوران یادش بخیر، دیوانگان موجی جبهه ها یادش بخیر، بی دست و بی پا یادش بخیر، کشته لب تشنگان یادش بخیر،شور و نوای آهنگران یادش بخیر، زندگی بیچارهگان جبهه ها یادش بخیر، بوسه امام بر دست و بازوی رزمندگان یادش بخیرشوید،اعزام نیروی جبهه ها یادش بخیر، ای عمر پر ثمر شیر مردان یادش بخیر.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi