شناسه خبر : 36244
شنبه 03 مرداد 1394 , 15:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کارتو نمی گرفتیم دیگه!

محمدرضا رحیمی- اینجانب درسال 1385درلشگر81 زرهی باختران به مدت 28ماه درخطوط مقدم جبهه سرباز وظیفه بودم وقبل از آن هم به مدت سه ماه امدادگر داوطلب در اهواز بودم اکنون هم استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهات می باشم. چند سال پیش هم ازما سابقه جبهه خواستند که پس از استعلام وکسر مرخصی ها برای من 500 روز به طور مداوم حضور درجبهه آمد.

 اکنون که سال 94 می باشد ومن حدود27سال سابقه جبهه دارم، در پرفراژ حدودهفت هزار تومان گنجانده اند وتمام. هیچ گونه ارتقاء واقعی درمقابل کسانی که بویی از تفنگ وجنگ و خونریزی نبرده اند پیدا نکرده ام. درضمن دارای مدرک فوق دیپلم کامپیوتر در5سال گذشته می باشم و اخیرا" با امتحانات داخلی و غیره پس از5سال تکنسین شدم که ربطی به این حرف ها ندارد. درمورد آزمون ورودی فرزند دخترم هم درکنکور هیچ تاثیری ندارد. پس کارت ایثارگری به چه درد می خورد.این کارت راهم هنوز نگرفته ام.

اینستاگرام
سلام ، درود بر شرف و وجدان جانبازانی که با وجود انواع مجروحیت مشغول کار هستند تا علیرغم تحمل درد و رنج مجروحیت حین اشتغال به فکر استفاده انواع تسهیلات و امتیازاتی باشند که پرسنل بنیاد بدون هیچگونه مجروحیتی براحتی آب خوردن بطور کامل برخوردار هستند. اگر مسئولان قدری به قوانین بنیاد دقیق شوند متوجه پیچیدگی آنها حتی فراتر از هفت خان رستم میشوند که با انواع موانع و چاله و چوله جلوی پای جانبازان قرار دادند . واقعا نمیتوانیم از بی تفاوتی و تصویب چنین قوانین نفس گیری بر سر راه تسهیلات جانبازان چطور یاد کنیم زیرا هزاران جانباز شهید در پیچ و خم همین قوانین پیچ در پیچ و بهم تنیده با مشکلات مجروحیت و حفظ آبروی خانواده زیر هزینه های سنگین زندگی جان دادند و هنوز هزاران جانباز دیگر بین مرگ و زندگی و با چنگ و دندان تلاش میکنند فقط آبروی خانواده و منزلت جانبازی را به هر طریق ممکن حفظ کنند. درود بر غیرت و مردانگی و شرافت جانبازان و خانواده های مکرم و هزاران دریغ و افسوس برای مسئولانی که با تصویب اینگونه قوانین پیچیده جانبازان را در میدان نبردی سهمگین با پرسنل بنیاد و جنگی نابرابر با ضد انقلاب داخلی و نگهداری آبرو و شرافت خانواده محترمشان قرار دادند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi