شناسه خبر : 36276
یکشنبه 04 مرداد 1394 , 12:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فهرست عقب نشینی های آمریکا در مذاکرات

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا چندی پیش گفت:‌دولت اوباما تقریبا از تمام خطوطی که در مذاکرات هسته‌ای برای خود تعیین کرده بود، عقب‌نشینی کرده است.

به گزارش مشرق، حضور جان کری در سنا و ارائه گزارشی از مفاد برجام همراه بود با بحث های داغ نمایندگان آمریکا. نکته جالب در این جلسه که به طور مستقیم از شبکه خبر ایران و بسیاری از شبکه های خبری پرمخاطب جهان پخش می شد، عصبانیت تعداد زیادی از حاضران در جلسه بود.

راز این عصبانیت در چیست؟ شاید بتوان یکی از دلایل این پرخاش هسته ای دولتمردان و نمایندگان آمریکا را تغییر خطوط قرمز این کشور در 12 سال گذشته و مجبور شدن به پذیرش حرف حق ایران در حقوق هسته ای اش جستجو کرد.

جدول زیر سعی می کند، با بازخوانی اجمالی مواضع زیاده خواهانه مقامات آمریکا طی سال های گذشته از این عصبانیت رمز گشایی کند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا چندی پیش گفت:‌دولت اوباما تقریبا از تمام خطوطی که در مذاکرات هسته‌ای برای خود تعیین کرده بود، عقب‌نشینی کرده است.

 

موضوع مواضع آمریکایی‌ها شخصیت اظهارنظرکننده و تاریخ اظهارنظر نتیجه نهایی بر اساس برجام و ضمائم

فهرست عقب نشینی های آمریکا

برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر اینجا کلیک کنید

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi