شناسه خبر : 36285
دوشنبه 05 مرداد 1394 , 07:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

منم سهمیه دارم؟

حسین-  یکی با صراحت تمام به بنده بگه که پدر من 24 ماه تمام یعنی 2 سال سربازیش رو تو جبهه بوده و کارت ایثارگری هم داره. منم الان دارم کارشناسی میخونم (دانشگاه سراسری)

آیا مشمول استفاده از سهمیه هستم؟  اگه هستم و اگه بخوام برای کارشناسی ارشد شرکت کنم ،این سهمیه تو کنکور چند درصد تاثیر داره؟

اینستاگرام
متاسفانه براي فرزند رزمندگان عزيز سهميه اي نيست حتي اگر 8 سال جبهه داشته باشند.
سلام ، برادر گرامی اطلاعات ارائه شده کافی نیست زیرا تشخیص استفاده از سهمیه دانشگاه بعهده بنیاد محل سکونت شما میباشد که با بررسی اسناد و مدارک پرونده پدر جنابعالی قابل تشخیص خواهد بود. خدا را هزاران مرتبه شاکریم که محلی امن برای پرسش و پاسخ ایثارگران محترم ایجاد شده است لطفا دوستان عزیز چنانچه سوالی از کارشناسان محترم سایت مقدس فاش نیوز دارند بطور کامل ارائه نمایند تا قابل طرح و پاسخگویی باشد.
با تشکر از دوست عزیز پیشنهاد میکنیم با توجه به استعداد شما که مرحله کارشناسی را قبول شدید بدون توجه به سهمیه با توکل به حق تعالی و دعای پدر گرامی در کنکور ارشد نیز شرکت کنید لذا اجازه بدهید فرزندان جانبازان درصد بالا از سهمیه مورد نظر استفاده نمایند. پسرم همینطور ادامه تحصیل داده که این روزها مشغول آماده سازی برای مقطع دکتری میباشد. آرزوی قبولی برای شما و تمام ایثارگران و خانواده های معزز در تمام مراحل زندگی عاشقانه داریم.
0درصد عزيزم تاثيرداره! ذهن خودتو مشغول اين چيزها نكن.
در دوران کودکی پدر خود را به چشم ندیدیم و از محبت وی بدور ماندیم به من گفتند پدرت برای دفاع از کشور به جبهه رفته انگار دیروز بود بعد از هشت سال جنگ پدرم به عنوان رزمنده به خانه برگشت خدا خواست شهید یا جانباز یا اسیر نشد چون سنش رو به کهولت می رفت مریض شد و بعد از چند سال مریضی و بدون هیچ گونه پشت و پناهی در بی کسی فوت کرد من ماندم اکنون بعد از گذشت چندین سال خواستم یکبار از سهمییه پدرم به عنوان فرزند رزمنده در دادگستری استفاده کنم تا شاید اکنون که قرار دادی هستم با استفاده از این سهمیه رسمی شوم از سال 92با هزار امید و آرزو به دنبال کارهایش اععم از گزینش و غیره رفتم ولی داغ همون یکبار استفاده کردن از سهمییه پدرم به دلم موند آیا این جواب رزمنده های دوران دفاع مقدس است باید به آنها بی احترامی کرد قداست آنها را خورد کرد به نظر شما خدایی نخواسته فردا اگر ایران گرفتار جنگی شد چه کسی از این نظام حمایت می کند پس چرا اینجور فرزندان رزمنده و خانواده های آنها را در اجتماع خورد می کنید به خداوندی خدا قسم فقط یکبار خواستم از سهمیه پدرم استفاده کنم شما را به زهرا قسم فکری به حال تبدیل وضعیت فرزندان رزمنده در دادگستری های کشور بکنید به علی قسم روز قیامت جلوی مسولان مسبب جلوگیری از تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان رزمنده را در دادگستری می گیرم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi