شناسه خبر : 36292
دوشنبه 05 مرداد 1394 , 09:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری مجمع عمومی سالانه خانه نور ایرانیان بصیر

مجمع عمومی سالانه خانه نور ایرانیان بصیر روز چهارشنبه در مجموعه فرهنگی شهید رسول زاده برگزار شد.

فاش نیوز -  مجمع عمومی سالانه خانه نور ایرانیان بصیر روز چهارشنبه در مجموعه فرهنگی شهید رسول زاده برگزار شد.

در این مجمع که با حضور مدیران دفاتر نمایندگی و اکثریت قریب به اتفاق اعضا ، نمایندگان جانبازان بصیر سراسر کشور در روز چهارشنبه 31/4/94 در مجموعه فرهنگی شهید رسول زاده برگزار گردید حاضران به بحث و بررسی پیرامون دستور کارهای از پیش تعیین شده و مباحث مطروحه پرداختند.

در این جلسه پس از تلاوت کلام الله مجید توسط قاری بین المللی و ممتاز کشور ریاست محترم هیئت مدیره جناب آقای امیر عقیقی ضمن خیر مقدم به حضار کلیاتی را در خصوص خانه نور و فعالیت های انجام شده در سال گذشته بیان نمودند.

سپس حمید جعفری مدیرعامل خانه نور گزارش نسبتاً مفصلی را در خصوص عملکرد یک سال گذشته خانه ارائه نمود.

در ادامه پس از ارائه گزارش شفاهی و کتبی بازرسان ، آقایان اسفندیاری و احمدی،  محمود نظری خزانه دار  خانه نور به ارائه گزارش مالی پرداخت.

ضمناً تراز مالی سال گذشته و بودجه سال جاری خانه نور با اکثریت آراء مورد تائید و تصویب اعضاء مجمع قرار گرفت.
لازم به ذکر است در این روز طبق دستور کار می بایست انتخابات بازرسین نیز برگزار می گردید که پس از معرفی داوطلبان بازرسی توسط خود ایشان، اخذ آرا بصورت مکتوب و مخفی انجام گرفت و در نهایت به ترتیب آراءآقایان:

اسفندیار نریمانی و علیرضا مختاری با کسب اکثریت آرا بعنوان بازرسان اصلی و حسن احمدی بعنوان عضو علی البدل بازرسی انتخاب شدند.

گفتنی است تمام مراحل فوق الذکر با حضور ناظر رسمی وزارت کشور صورت پذیرفت.
 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
حالا اون کلیات گفته شده توسط آقای عقیلی رو به سمع و نظر ما می رسوندی قیامت میشد من که اصلا نمیدونم این مجمع کارش چیه ؟ ولی حضور ناظررسمی وزارت کشور نشان دهنده این است که جای مهمی باید باشد ولی نه کارکردی گفتید نه مصوباتی از حق الزحمه بازرسین هم هیچی نگفتی سخن آخر این که در بیخبری مطلق یه خبر به عرض مارسوندی دوستان اگه کسی از این مجمع خبر داره اطلاع رسانی کنه
خبري ازاين خانه نيست خودشان هستن وخودشان من جانباز٧٠درصد كم بيناهستم جزواين خانه هستم بانه ماكم بيناها حق نداريم مشكلاتمان حل بشه حتمابايد همين اندك بينايي ماازبين بره بعد به حساب بياييم اطفا راهنمايي كنين
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi