شناسه خبر : 36293
دوشنبه 05 مرداد 1394 , 09:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موافقت باطرح حمایت تبلیغاتی ازکالای ایرانی

به گزارش نکته آنلاین،ابراهیم نکو با بیان اینکه همه مسئولان باید زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم نمایند، اظهار کرد: رفع تحریم‌ها نباید باعث شود که از اقتصاد مقاومتی فاصله بگیریم بلکه بر عکس باید از ظرفیت‌های پس از تحریم استفاده کنیم و تولیدات داخلی و ملی را افزایش دهیم.

نکو با تاکید بر اینکه برداشته شدن تحریم ها نباید باعث ورود سیل آسای کالاهای بنجل خارجی به کشور شود، تصریح کرد: رفع تحریم‌ها می‌تواند باعث آرامش بازار شود و باید حواسمان را جمع کنیم که به مانند چند سال گذشته اجازه ورود کالاهایی بی کیفیت به داخل کشور را ندهیم. ما تجربه خوبی از ورود کالاهای بنجل چینی به کشور نداریم و نباید اجازه دهیم که این تجربه تلخ بار دیگر تکرار شود.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه گفتگو با نکته آنلاین به ورود هیئت‌های بازرگانی -به کشور اشاره کرد و افزود: ورود این هیئت‌ها می‌تواند مثبت باشد و این به سیاست‌های اقتصادی خود ما باز می‌گردد.  

وی در ادامه اضافه کرد: با برداشته شدن تحریم‌ها ایران به بازار‌های مالی جهان وارد می‌شود و باید مراقب افزایش تورم و سونامی ورود کالاهای بی کیفیت به داخل کشور باشیم.

نکو در پاسخ به این پرسش که آیا مجلس می‌تواند برای معرفی و تبلیغات کالاهای برتر داخلی در رسانه ملی و فضاهای شهری، به طور ویژه تسهیلاتی قایل شود، اظهار کرد: بله این امر امکان پذیر است البته ما نمی‌توانیم برای صدا و سیما محدودیت ایجاد کنیم اما می‌توانیم طرحی ارایه دهیم که بر مبنای آن کالاهایی که در زمینه تولیدات داخلی موفق عمل کرده و استاندارد‌های لازم را کسب کرده اند از شرایط تخفیف در تبلیغات در صدا و سیما برخودار شود.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس  در ادامه بیان داشت: البته برای این کار باید رایزنی هایی صورت بگیرد اما به هر حال ارایه این طرح امکان پذیر است و ما به هر اقدامی که موجب ترغیب مردم به استفاده از کالای ایرانی و همچنین تشویق تولیدکنندگان به افزایش کیفیت کالاهایشان شود توجه خواهیم نمود.

اینستاگرام
واقعا خبر مهمی بود با زندگی ایثارگران خیلی در ارتباط بود .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi