شناسه خبر : 36312
دوشنبه 05 مرداد 1394 , 16:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اصلاح اساسنامه شاهد وایثارگر

حجت الاسلام موذنی: پیش نویس اصلاحیه اساسنامه طرح شاهد و ایثارگر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت که در صورت تصویب اعضای شورای طرح و برنامه به شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور تصویب اصلاحات و ابلاغ آن توسط رییس جمهور انجام خواهد شد.

حجت الاسلام سید حسن موذنی از برگزاری جلسه سالیانه شورای طرح و برنامه شاهد و ایثارگر ششم مرداد ماه جاری با حضور وزرای عضو شورا و روسای سازمان صدا و سیما و مرکز ملی نخبگان کشور در سالن جلسات دفتر ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

رییس ستاد برنامه ریزی و دبیر شورای طرح و برنامه شاهد در خصوص موضوعات و دستور جلسه شورا اظهار داشت: در این جلسه ابتدا گزارش یک ساله عملکرد طرح شاهد و ایثارگر در دولت تدبیر و امید مطرح شده و سپس آیین نامه تسهیلات دانشجویان شاهد و ایثارگر که در ستاد برنامه ریزی طرح شاهد با حضور معاونین وزاری طرح شاهد مورد تائید قرار گرفته جهت تصویب نهایی ارائه خواهد شد. همچنین در ادامه موضوع مهم و اساسی پیش نویس اصلاحیه اساسنامه طرح شاهد و ایثارگر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت که در صورت تصویب اعضای شورای طرح و برنامه به شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور تصویب اصلاحات و ابلاغ آن توسط رییس جمهور انجام خواهد شد.
حجت الاسلام موذنی در پایان ابراز امیدواری کرد: مصوبات شورای طرح و برنامه بتواند نقش بسزایی در بهبود خدمات دهی به جامعه 210 هزار نفری دانش آموزان و دانشجویان و طلاب شاهد و ایثارگر داشته باشد.

اینستاگرام
مفاد؟
باسلام شهدای که مجرد بودند رفتند پس خانواده انها چه شد فقط فرزندان شهید وفرزندان جانبازان فقط انقلاب کردند ان برادر وخواهر شهیدی که ئهنوز یا چشم به راه هستند یا مثل شمع میسوزند چی شد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi